Nederland - Duitsland 2-1 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 13-06-2012 19:38
Oke, hier een gokje van mijn kant.

Zijn we hier nog wel positief of we gaan winnen vanavond ?

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about Nederland - Duitsland 2-1 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 14-06-2012 18:36
Poster: youngbeatsz
een paar? als je kijkt, hebben we spelers die bij evengoede ploegen spelen als de nederlanders, we ontbreken enkel ervaring, en ploegvorming zoals je zelf aangaf

Kwalitatief hoeft Belgie echt niet onder te doen voor Nederland, integendeel zelfs, wat we echter ontbreken is een topspits,die mag meedoen en een keiharde aanvallende coach, en we hebben veel toppers die allemaal dezelfde plaats ambieeren, en omdat deze spelers allemaal bij topclubs spelen durven ze er geen enkele van op de bank te zetten, effe een paar voorbeelden, Jan Vertonghen van Ajax gegeerd door vele topclubs vooral Premier League, Eden Hazard, 2x beste speler van de Franse la ligue en verkocht aan Chelsea voor 40 mlj Euro, Mirallas, Topscorer en beste speler in Griekenland, Witsel van Benfica en gegeerd door Real en Milan, Naingolan bod van 30 mlj van Juventus, Vermaelen van Arsen al, bod van Bar?a, Fellaini, Bod van 40 mlj van Man-Utd en Real Madrid, Defour van Porto, Kompany van Man-City, kapitein en beste speler van de Premier League, ... en toch niet kunnen kwalificeren, raar maar waar
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
W.i.M    posted on 14-06-2012 19:40
Poster: Limb-Girdle
Moet de topic titel niet juist andersom??Cool

Duitsland - Nederland 1-2 ?

Cool
Tekhead    posted on 14-06-2012 19:43
Poster: W.i.M
Duitsland - Nederland 1-2 ?

Cool

Grapje op twitter gisteren:
Wat doen de Nederlanders als ze Europees kampioen worden ? ?De Playstation uitzetten Winking my eye
Of: lang geleden dat Nederland zo slecht verdedigde... de laatste keer dat ze zo slecht verdedigde waren ze hun land kwijt voor 5 jaar Happy, laughing
Rusafli    posted on 14-06-2012 19:46
Tekhead, dat zegt natuurlijk helemaal niets al die spelers. En kwalitatief is er natuurlijk als team wel een hoop verschil. Als dat niet zo zou zijn zou Belgie niet op nummer 54 staan van de FIFA Wereldranglijst.
Tekhead    posted on 14-06-2012 21:00
Poster: Rusafli
Tekhead, dat zegt natuurlijk helemaal niets al die spelers. En kwalitatief is er natuurlijk als team wel een hoop verschil. Als dat niet zo zou zijn zou Belgie niet op nummer 54 staan van de FIFA Wereldranglijst.

Al die spelers zegt wel iets, maar je hebt een goede trainer nodig die ze op 1 lijn krijgt en hun kop er voor laat leggen. De vroegere Rode Duivels ten tijde van Pfaff, Ceulemans, Gerets e.a. ceulemans was technisch een stuk minder onderlegd maar hadden wel een 'over mijn lijk' mentaliteit, en dat ontbreek deze groep momenteel nog, maar we wanhopen niet want er staan nog grotere talentjes in de wachtkamer bij de jeugd.
W.i.M    posted on 14-06-2012 21:24
Poster: Tekhead
Grapje op twitter gisteren:
Wat doen de Nederlanders als ze Europees kampioen worden ? ?De Playstation uitzetten Winking my eye
Of: lang geleden dat Nederland zo slecht verdedigde... de laatste keer dat ze zo slecht verdedigde waren ze hun land kwijt voor 5 jaar Happy, laughing

hahaha, die van die playstation is erg grappig
W.i.M    posted on 14-06-2012 21:32
Als mijn voorspelling steeds het omgekeerde is dan voorspel ik dat nederland - portugal 0-4 wordt
aurelienvdv    posted on 14-06-2012 23:12
User edit by aurelienvdv on 14-06-2012 @ 23:13:09 (8%)
Rusafli    posted on 15-06-2012 08:53
Poster: Tekhead
Al die spelers zegt wel iets, maar je hebt een goede trainer nodig die ze op 1 lijn krijgt en hun kop er voor laat leggen. De vroegere Rode Duivels ten tijde van Pfaff, Ceulemans, Gerets e.a. ceulemans was technisch een stuk minder onderlegd maar hadden wel een 'over mijn lijk' mentaliteit, en dat ontbreek deze groep momenteel nog, maar we wanhopen niet want er staan nog grotere talentjes in de wachtkamer bij de jeugd.

Ik hoop idd met je mee dat het een keer gaat lukken Winking my eye
Tekhead    posted on 16-06-2012 21:27
hahaha, die van die playstation is erg grappig

Vind ik ook een bangelijke grap Wim.

Als mijn voorspelling steeds het omgekeerde is dan voorspel ik dat nederland - portugal 0-4 wordt

4 owngoals van Ronaldo haha LOL

Poster: Rusafli
Ik hoop idd met je mee dat het een keer gaat lukken Winking my eye

Tis een schande dat deze groep er nog steeds niet in gelukt is !
W.i.M    posted on 17-06-2012 23:07
Ik zeg niets.......

nou toch wel wat, wat een waardeloos team was dit zeg. pfffffffffff

unknown    posted on 17-06-2012 23:20
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Tekhead    posted on 18-06-2012 18:32
Poster: unknown
a href='http://www.youtube.com/watch?v=AysVpZ_Ommo'>http://www.youtube.com/watch?v=AysVpZ_Ommo?
Cool

schitterend LOL

Ik zeg niets.......

nou toch wel wat, wat een waardeloos team was dit zeg. pfffffffffff

Tja, dat het zo erg ging zijn had ik ook niet verwacht, sterkte Nederland.

This is an old Topic

No new postings for 4.713 days.
 Post CommentThat would be 157.1 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

112 Users online: 13 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 15.106
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.823.565