echt ik zou bijna zeggen dat je een grapje maakt. je hebt echt enkel een Pitch, Mod, een paar Assignable Faders, knobs, drumpads (die automatisch aan noten gelinkt zijn al) en wat menu knoppen? neem een cursusje engels. lijkt me sowieso belangrijk dat je dat prima kan. ik hoop dat ik niet de symbolen aan de rechterkant van je keyboard hoef uit te leggen. overigens heb je aan die knoppen niets want die zijn niet assignable in FL
transponeren doe je gewoon met de knoppen waaronder staat TRANSPOSE (ik moest lang zoeken, maar ze waren ook wel echt verstopt deze knopjes /sarcasm)
vaak kan je per key transponeren door eerst beide transpose knoppen in te drukken en dan 1 omlaag of 1 omhoog
*edit*
even voor de duidelijkheid voor je: je hebt een MIDI KEYBOARD
dus uit je keyboard zelf komt geen ene REET. in tegenstelling tot een normaal Hardware Keyboard (ik noem een Korg Micro, Minimoog, Juno8) moet je zelf alle knoppen toewijzen aan functies in FL studio. dus je kan kloten aan al je knopjes en schuifjes wat je wilt in de hoop dat het magisch wat in beweging zet in FL studio maar dat gaat je never nooit lukken.
wat je doet is je rechterklikt op een functie in FL-->Link to Controller en dan beweeg je een fader of een rotary. dan kan je vervolgens die functie besturen in FL via de toegewezen rotary/fader
de drumpads zijn voor als je beats gaat inslaan ipv klikken. Channels>Add one> Fruity FPC
magic.
je pitch is automatisch gelinkt aan de Pitch in FL maar die staat standaard volgens mij op 1 semitone dus dat werkt kut. dat moet je aanpassen naar 2 of 3.
je Mod moet je ook handmatig assignen