Poster: Winston
Zou ook aan de verdeeldozen kunnen liggen, maar dat was ook gechecked als Rick alles heeft gedaan wat ik vroeg.
Poster: Estacy
stiekem zegt dat nog steeds niks, als het apart zonder brom werkt.?
Ik heb hier een mengpaneel staan welke een aardeprobleem heeft. maar die kan het soms 2 dagen achtereen perfect doen, en dan een week later na een kwartier al een brom hebben. Ergens een koud soldeerpuntje in de voeding kan al het probleem zijn. maar daar kun je niet zelf aan gaan kloten, dat moet je echt wel een professional laten doen
Poster: Rickdeman
Dan zal het inderdaad zoiets zijn vrees ik. Ik ga zsm even testen in een andere kamer /op andere groep.
Als het er dan nog is, opsturen naar Pioneer of zijn er ook goedkopere betrouwbare adressen voor?
Edit: Net even de 'andere kamer test' gedaan met DJM, CDJ en Genelecs. Ik voelde geen schokjes, wel nog steeds brom hoorbaar. Zowel op een ongeaarde als (via verlengkabel) geaarde groep geprobeerd.
Toen ik net de RCAs weer aan de PC hing voelde ik wel weer schokken.
Poster: Maikelxxl
probeer eens een andere geluidskaart in je computer te stoppen dan zou eventueel het wel opgehouden zijn. en je computerkast even aarden?
Poster: Rickdeman
Thanks. Andere geluidsdkaart heb ik al geprobeerd, nog steeds brom op de mixer.
En mijn PC is geaard, zirt een goede Coolermaster voeding in en zit op een geaard stopcontact. IK voel ook geen schokken aan de PC zelf, maar aan de RCAs die naar de mixer en de speakers gaan (in combinatie).
Poster: Maikelxxl
probeer eens een kopere draad van je pc naar je verwarmingbuis te doen of te leggen.
en dan denk ik wel dat het ophoud.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.