Gisteravond toen was ik bezig om muziek te sorteren in rekordbox (via USB). Mijn accu viel uit van mijn laptop. Wanneer ik de stroom erin deed en opnieuw muziek wilde gaan sorteren was alles weg op mijn USB. Het rare is dat in de contents map op mij USB nog al mijn nummers staan zoals voorheen. Ik heb inmiddels ontdekt dat het waarschijnlijk ligt aan foute verwijzingen (misschien in de pioneer map op mijn USB). Maar ik kom er niet echt uit. Overgins op de pioneer CDJ 2000 leest hij ook niet de muziek dus het ligt niet aan mijn Mac.?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
What do you think about Rekordbox leest muziek niet ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heel simpel, formateer je stick en maak een nieuwe export vanuit Rekordbox.
Oh, en denk eraan dat je regelmatig de database opslaat in Rekordbox, je maakt zo feitelijk een backup van je database.... dat kun je niet vaak genoeg doen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.