Poster:?Ingrid
Ja precies.. Dat is mijn standpunt ook maar daar heeft mijn opdrachtgever verder niks aan.
Vraag over payroll omdat ik waarschijnlijk wel via een bedrijf daarmee betaald kan worden. Dat ik als ware bij een bedrijf ingeschreven staat waar vandaan ik kan draaien bij mijn huidige opdrachtgever.
Vroeg me af of dit misschien een betere oplossing is en dit mij geen belastinggeld kost.
Poster: Ingrid
In mijn geval is het wel ingewikkeld omdat ik maar bij 1 opdrachtgever werk en er dus blijkbaar minimaal 3 nodig heb voor zo'n eigen bedrijfje. En daarbij zijn er nog wel een hele hoop meer voorwaarden aan verbonden waar ik dus ook na veelvuldig zoeken op internet geen duidelijkheid over krijg, dus vandaar mijn vraag hier.
Ik zoek liever alles tot op de bodem uit dan dat ik onnodig risico's neem en keihard de rekening krijg aan het einde van het jaar..
Poster: Sebasz
hoe kom je er bij dat je minimaal 3 opdrachtgevers nodig hebt voordat je een bedrijf kan starten? ik merk al wel dat je geen verstand hebt van fiscale zaken, dat geeft niet, maar gebruik dan wel betrouwbare bronnen als de site van de belastingdienst of de site van de kvk
Poster: Limb-Girdlehaha idd net te laat?
MOEHA! Was eerder?
Poster: Sebasz
haha idd net te laat?maar heb jij voor je dj werkzaamheden en website 1 handelsnaam dan? Of hoe moet ik dat zien?
Poster: joostvd
Ik zou mij niet zo heel erg druk maken over die 3 verschillende opdrachtgevers.
Mijn vader is ook als eerst voor alleen zijn oude baas begonnen als zzper, en pas naar een paar jaar kreeg hij andere klanten er bij.
Hij heeft dit gedaan doormiddel van 2 hele makelijke opdrachtjes te krijgen van bedrijven die hij kent voor een paar 10tjes en zo kwam hij toch aan 3 opdracht gevers.
Daar moet je niet bang voor wezen! Dat komt wel goed.
Ook als zzper heb je de 1ste 3jaar sowieso profijt van de beginnende aftrekposten.
Dus zoveel belasting betaal je sowieso niet!
En ik zou voor de zekerheid wel een Accountant in de hand nemen,want dat kan je soms behoorlijk wat opleveren aan aftrek!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.