mijn laptop geeft heel de tijd aan dat ik moet overwegen de accu van mijn laptop te vervangen, dus heb ik een nieuw accu bestelt voor 94,00 euro bij replacedirect bij http://www.accukorting.com , maar is er geen manier waarop ik ervoor kan zorgen dat mijn laptop accu het weer volledig zou kunnen doen en mijn geld kan besparen. iemand zei al iets van netstroom aansluiten ofso iets? maar wat is dat precies.
What do you think about moeten i accu laptop vervangen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Netstroom = stekker in het stopcontact. Hij bedoelt dus, accu eruit halen en laptop gebruiken via de ''gewone'' stroom. M.a.w. geen accu meer gebruiken.
3 members like thisDe topics hier op djresource zijn niet echt van hoog niveau de laatste tijd... Kom op zeg om hier nu een account voor aan te maken. Stel jezelf eerst eens fatsoenlijk voor en zoek gewoon op google naar 'netstroom' ipv op een dj forum zo'n vraag te stellen.
This is an old Topic
No new postings for 4.718 days. Post CommentThat would be 157.3 months or a whopping 12.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.