krk 5 g2 die geen filters lust
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FloRise    posted on 07-06-2012 15:32
Beste mede DJ's en Producers.

bij deze zoek ik naar een antwoord over mijn speakers krk 5 g2 die aangesloten zijn op mijn dj set.
ik heb onlangs een djm 250 voor op mijn studentenkamertje gekocht. alleen om een of andere reden trekken de krk's de filters op mijn mengpaneel niet. zelf als de muziek zacht staat maken de boxen een scheurend geluid als ik de filter ga gebruiken.
waar kan dit aan liggen, wanneer ik muziek vanaf mijn computer afspeel kan ik het vol open zetten zonder dat deze gaan storen.

daarnaast zit ik ook te denken om nieuwe monitoren te halen voor bij het draaien. wat is aan te raden als het echt gaat om het volume en prima kwaliteit heeft, maar dus gewoon voor te draaien. budget 300,-?

alvast bedankt.

grts,

Flo-Rise

What do you think about krk 5 g2 die geen filters lust ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 07-06-2012 15:39
Heb je het al op andere speakers geprobeerd? Het zou aan je mixer kunnen liggen.
http://www.louiscasper.com
Winston    posted on 07-06-2012 15:50
Misschien zijn je filterinstellingen vrij erg heftig? of krijg je het bij alle instellingen die met de filters te maken hebben?
Tic Toc
Estacy    posted on 07-06-2012 15:59
mischien is het gewoon de filter van je DJM? klinkt ie gewoon kut? als je in het rood gaat draaien terwijl je de filter gebruikt, zal vervorming + digitale filter geen geweldig geluid geven denk ik zo
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
FloRise    posted on 07-06-2012 18:31
zou het ook kunnen dat het ligt aan de studiomixer die er tussen zit. behringer xynex 802..?
ik draai niet echt in het rood en de studiomixer staat neutraal kwa EQ's en staat maar 1/10de open..
via mn HP klinken de filters zoals t hoort.

de filter op de djm 250 is wel erg heftig vergleken met de djm 800

This is an old Topic

No new postings for 4.725 days.
 Post CommentThat would be 157.5 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 15 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 12.416
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.862.895