Bluetooth hoofdtelefoon
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RestUnknown    posted on 06-06-2012 11:43
Dag iedereen

Ik zoek een bluetooth hoofdtelefoon, liefst van Sennheiser, budget maximum 80 euro. Mijn huidige gaat al bijna 10 jaar mee, maar omdat ik de kabel moe ben, zoek ik iets draadloos.

En hoelang gaan zo'n koptelefoons mee bij een 1-2u per dag gebruik?

Alvast bedankt!

What do you think about Bluetooth hoofdtelefoon ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 06-06-2012 12:59
Waarvoor ga je het gebruiken? Om te draaien of enkel op de computer??
dj2dj.nl
Estacy    posted on 06-06-2012 14:57
die wil je toch niet voor draaien gebruiken?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dennis1981    posted on 06-06-2012 15:08
Zag laatst iemand met zijn i-phone dopjes draaien ; kijk nergens meer van op Happy, laughing

Edit : ook speciaal voor deze vraag een profiel aangemaakt ?

User edit by Dennis1981 on 06-06-2012 @ 15:09:30 (80%)
RestUnknown    posted on 06-06-2012 15:33
Enkel voor pc, voor te draaien heb ik een Sennheiser HD25, vandaar ook mijn voorkeur voor het merk, stevig en nog nooit problemen mee gehad.

Bereik hoeft maar een 3m te zijn, ga er niet mee rondlopen.

Jep aangemaakt voor deze vraag, las al een tijdje mee en nu de reden gevonden om aan te maken Happy, laughing
User edit by RestUnknown on 06-06-2012 @ 16:11:28 (100%)
Bambilaner    posted on 06-06-2012 15:49
Mijn vader heeft een Sennheiser RS-120-II voor naar muziek te luisteren en soms tv te kijken. Hij is erg tevreden over de klank en hij zit erg goed (al is dat laatste natuurlijk wel erg persoonlijk)

Hij heeft hem nog niet lang, maar het ding voelt wel kwalitatief aan. Kan volgens mij wel lang meegaan. Dat is trouwens met de meeste Sennheisers wel het geval. Hij heeft er ?89 voor betaald.

Het bereik zou 100m zijn, maar dat lijtk mij wat overdreven. Hij zegt dat er al wat ruis opkomt wanneer hij naar de eerste verdieping gaat, maar dat zou voor jou dus geen probleem zijn...
www.facebook.com/vinniebegooddj
jannickv    posted on 07-06-2012 02:31
denk dat de optie van bambilaner de enige is van sennheiser die in de buurt komt van je budget... al de rest is nog duurder...
mrmagix    posted on 07-06-2012 09:04
Heb altijd een Logitech Freepulse gehad. Geweldig ding tot het laatst kapot knalde toen ie tussen de autodeur vast zat. Enorm diep en warm geluid. Spijtig dat ik ze niet meer vind op het internet anders had ik hem aanbevolen

Denk dus ook dat andere logitech headphones ook niet mis gaan zijn. Van Sony heb ik er ook al meerdere getest maar momenteel hebben die blijkbaar niet veel intressant op de markt.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
RestUnknown    posted on 07-06-2012 09:53
Poster: jannickv
denk dat de optie van bambilaner de enige is van sennheiser die in de buurt komt van je budget... al de rest is nog duurder...

Als er duurdere zijn die zeker de moeite waard zijn, mag je ze altijd zeggen. Kan dan wel wat extra vrijmaken.

Logitech liever niet, het merk heb ik na verscheidene toestellen afgezworen.

Alvast bedankt tot nu toe!
Bambilaner    posted on 07-06-2012 11:08
Misschien kan je ook eens naar AKG kijken... Ik kan zo niet direct een model zeggen, maar ik weet dat ze draadloze HP's hebben, en ik vind het een erg goed merk. Zowel qua comfort, geluid en kwaliteit. Heb wel alleen maar ervaring met AKG's m?t draad...
www.facebook.com/vinniebegooddj
cross-over    posted on 07-06-2012 14:04
een paar goede draadloze zijn bv de senh. RS160, ?akg k910 en?Beyer DT 990.

een groot nadeel is wel dat ze allemaal behoorlijke battery vreters zijn. Oplaadbare geven te veel storing als ze half leeg zijn.

http://soundcloud.com/lau-daniels
Martullia    posted on 07-06-2012 14:35
Enigste probleem met een bluetooth hoofdtelefoon is de vertraging,
die is veel groter dan een bij een hoofdtelefoon met draad.
Denk dat er weinig mensen zullen zijn die je dit zullen aanraden & aangezien deze over het algemeen vrij prijzig zijn betwijfel ik of je er een eentje met een goede geluidskwaliteit hebt voor 80 euro.

This is an old Topic

No new postings for 4.725 days.
 Post CommentThat would be 157.5 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 15 Guests (44 Unknown)
Pages generated today : 12.416
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.862.895