iemand hier toevallig ervaring mee? of wellicht andere tips....?
What do you think about DJ school Amsterdam...doen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind persoonlijk nog steeds dat je het beste zelf kan leren draaien en/of produceren. Hier leer je namelijk het meeste van, je hebt het of je hebt het niet...
Ik zou als ik jou was gewoon zelf oefenen! Zo heb ik het zelf ook geleerd, en ik denk veel mensen hier op het forum ook. Als je veel oefent leer je het vanzelf!
bedankt voor de tips! eerst maar zelf aan ?de slag dan.
@adenfarleigh, hahahaha, serieus geen idee hoe die link daar terecht is gekomen. that's not me. heb sinds vorige week een numark mixtrack pro gekocht (na eerst foutief een numark m2 en een native instruments audio 2 te hebben aangeschaft).
software staat vers op mijn macje dus nu aan de slag
Aaaaaah, in dat geval schaar ik me nog steeds achter de rest. Zelf oefenen is het leukste. Wat erbij kan helpen is je mixen op te nemen en kritisch terug te luisteren, of laten beluisteren door mensen met meer ervaringen voor feedback. Ik zou geen geld in een school stoppen; spaar dat liever op voor booth-uitbreiding.
Zoals al aangegeven en ik zeg het nog maar eens: veel oefenen.....
Het kan gewoon wel eens een eye-opener zijn om met een ander ?dj samen te oefenen of om tips te krijgen. Voor dat doel organiseren we GRATIS workshops, zie ?topic
Iedere Dj, heeft zijn eigen technieken en skills, dus kijk zo veel mogelijk met andere mee. Heb ik het meest van geleerd.
Als je een keer langs wil komen, your welcome ( ben geen top dj) maar de basis skills kan ik je sowieso wel leren. Maastricht - Amstenrade is 20 min (met de auto). En nee ik hoef geen?pieken / kleine vergoeding en dat soort bullshit... Draaien doe je voor de liefde niet voor het geld
gr
User edit by JimmyJames on 07-06-2012 @ 11:58:19 (19%)
ik zou NIET naar die DJ school gaan, geld verspilling. ikzelf heb t al vrij snel onder de knie gekregen, de basis dan. daarmee bedoel ik beats tellen, weten wanneer er iets veranderd in een liedje en wanneer ik de andere track meot inzetten. ik heb daar denk ik ongeveer 10 keer draaien over gedaan totdat het me uiteindelijk lukte. met een keer een les van m'n neef die DJ is. Zoals iedereen al zegt, gewoon goed oefenen en zorg er vooral voor dat je er plezier in hebt!
http://www.youtube.com/watch?v=0ivmr9oQvO0 en kijk alle afleveringen van iedere dj.
www.bramvanbergen.nl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community