Poster: Baart
Als je op alles wilt kunnen draaien, kan je?het beste iets nemen waar je op kan leren beatmatchen : geen controller dus. Ik zou voor een cd speler met eventueel usb functie, zoals cdj 800 mk2, cdj 1000 mk2, cdj 400/350. Denon is ook een goed merk, je zou 2 denon s1200's of s3500's kunnen kopen. Wil je ze nieuw op 2e hands? Scheelt namelijk nogal wat
Poster: Dissmaster
Dankje, ik zal er nog eens goed over nadenkenIk zit anders wel, met wat moet ik met de rest van het geld? Ik heb prima computer en 2 goede laptops, prima mobiel, beats, ipod, sportspullen en kleren allemaal.. En de andere dingen die er zijn, heb ik ook genoeg voor dit leg ik apart voor alles..
Poster: JimmyJames
Kijk ff op MP, voor 1000.- is dit echt wel realiseerbaar (tevens die winkel met dat rode logo, die ook in utrecht zitten, hebben de hele maand juni veel djgear tegen dumpprijzen)
gr
Poster: Estacy
wat wil je nog meer horen dan? ik zie 2 paginas vol suggesties
Ik ben wil wel met USB / Laptop draaien... liefst USB :$
Reloop RMP-3 Alpha 2x vindt ik wel leuk als spelers, wat voor mixer wordt er aangeraden? 4 Kanaals, liefst gewoon standaard effecten die goed werken, dus niet 100 halve effecten maar liever 5 goed werkende, :p
Poster: Estacy
ah ff gemist. beter haal je een mixer zonder effecten maar met meer kwaliteit, heb je veel meer plezier van.
Ecler Nuo 4 is echt een topmixer. nee je hebt geen effecten, maar wel een luxe mixer die zonder problemen 5 jaar meegaat, al wordt ie misbruikt elke week
Ik ben wil wel met USB / Laptop draaien... liefst USB :$
Reloop RMP-3 Alpha 2x vindt ik wel leuk als spelers, wat voor mixer wordt er aangeraden? 4 Kanaals, liefst gewoon standaard effecten die goed werken, dus niet 100 halve effecten maar liever 5 goed werkende, :p
Poster: Baart
Als je op alles wilt kunnen draaien, kan je?het beste iets nemen waar je op kan leren beatmatchen : geen controller dus. Ik zou voor een cd speler met eventueel usb functie, zoals cdj 800 mk2, cdj 1000 mk2, cdj 400/350. Denon is ook een goed merk, je zou 2 denon s1200's of s3500's kunnen kopen. Wil je ze nieuw op 2e hands? Scheelt namelijk nogal wat
Poster: ThomasB
Waarom geen controller? ik heb het ook geleerd op een controller? Gewoon de sync knop niet gebruiken, dit leert zelfs makkelijker omdat je in het begin gewoon naar de wave form kan kijken en ook kan zien of ze glijk lopen, daarna kan je het gewoon op gehoor doen.
Poster:?ThomasB
Waarom geen controller? ik heb het ook geleerd op een controller? Gewoon de sync knop niet gebruiken, dit leert zelfs makkelijker omdat je in het begin gewoon naar de wave form kan kijken en ook kan zien of ze glijk lopen, daarna kan je het gewoon op gehoor doen.
Poster: D-Jesse
dat is eigenlijk hetzelfde, die wave form. dat is net zoals sync: met de wave form van bijv Virtual DJ hoef je niet te kunnen beatmatchen: je kan gewoon vertrouwen op de waveform. je kan er wel op leren beatmatchen, maar t hoeft niet in dat geval, net zoals het niet hoeft met de sync knop. Dus die waveform helpt geen ene moer met t echte beatmatchen
Poster: D-Jesse
Tjaah is maar wat je lekker vind. Ik vind software dus helemaal niks. Hoop eigenlijk niet datdat echt gebeurd wat je zegt, dat over 2 jaar alles digitaal via software gaat, is t echte DJ gevoel bij mij dan wel verdweenen
Poster:?Dismaster
Kan bijna niet geloven dat alle Drive-In's naar software gaan... Dat draait zo anders, minder fijn, en haalt het hele DJ imago weg..
Poster: Didier82
D-Jesse & Dismaster, 3 jaar geleden dacht ik ook: 'Laat mij maar met cd's draaien!'. Maar met de huidige Pioneers (CDJ350, 400, 850, 900, 2000) ingesteld als controller?(via USB)?heb je dezelfde controls, look and feel als met cd's. Het enige verschil is dat je cd-spelers je nummers leest vanaf de software ipv vanaf een cd.
Ik snap wat jullie bedoelen, want h et hele proces van overtuigen, betrouwbaarheid, etc. heeft bij mij ook 2 jaar geduurd hoor.iteindelijk ga je i nzien dat je met s o f t w a r e / controller eigenlijk nog veel creatiever kunt zijn dan met cd-spelers.
Poster: Didier82
D-Jesse & Dismaster, 3 jaar geleden dacht ik ook: 'Laat mij maar met cd's draaien!'. Maar met de huidige Pioneers (CDJ350, 400, 850, 900, 2000) ingesteld als controller?(via USB)?heb je dezelfde controls, look and feel als met cd's. Het enige verschil is dat je cd-spelers je nummers leest vanaf de software ipv vanaf een cd.
Ik snap wat jullie bedoelen, want h et hele proces van overtuigen, betrouwbaarheid, etc. heeft bij mij ook 2 jaar geduurd hoor.iteindelijk ga je i nzien dat je met s o f t w a r e / controller eigenlijk nog veel creatiever kunt zijn dan met cd-spelers.