rekordbox playlist
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rolandje0    posted on 02-06-2012 14:08
Ik heb door een foutje mijn een playlist in rekordbox verwijderd, ik heb dezelfde playlist nog wel op mn usb staan. Hoe kan ik zorgen dat ik mijn playlist weer terug krijg?

What do you think about rekordbox playlist ??

Vote :   

djcanta    posted on 02-06-2012 14:31
gewoon weer importeren naar je systeem... Happy, laughing dat kan als de bestanden lokaal op je schijf staan. Wellicht dat je die nog wel moet linken aan je playlist.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Rolandje0    posted on 02-06-2012 14:52
De bestanden die in de playlist staan, die heb ik nog op mn computer staan, alleen de verdeling per playlist is weg.
Lead    posted on 02-06-2012 20:32
Maar je hebt hem toch op je stick staan ?

Sleep hem gewoon weer terug Rekordbox in Winking my eye

Als je Cue punten je Rekordbox in wilt krijgen gebruik je [Rechter Muisknop] Update Collection als je de tracks hebt geselecteerd (gebruik CTRL-A).

Oh, en vergeet af en toe niet je Rekordbox database op te slaan, je hebt nooit te veel backups Winking my eye
Let the BASS be louder
Rolandje0    posted on 03-06-2012 15:56
Het is gelukt, het slepen lukte eerst niet omdat ik mappen had waarin de afspeellijsten zaten, bedankt!
Viper    posted on 26-09-2013 22:02
Als ik mijn playlisten van mijn USB naar 'Playlists' in rekordbox sleep, begint hij alle nummers precies te kopi?ren. Ik heb dan daarna de playlisten in Rekordbox maar de nummers staan er niet meer in... Bij 'Collection' stonden al de nummers al in want die had ik daarvoor al van mijn USB naar mijn computer gekopi?erd. Wat doe ik fout?

This is an old Topic

No new postings for 4.241 days.
 Post CommentThat would be 141.4 months
or a whopping 11.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

110 Users online: 8 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 12.638
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.252.262