Hallo (: Dissmaster
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dissmaster    posted on 02-06-2012 00:32
Heey,

Ik ben Floris en ik ben nu 15 jaar oud. Ik wil dj worden als hobby, maar aangezien ik pas 15 ben en nog een heel leven voor me heb kan ik nu al m'n tijd er in steken! Happy, laughing Zodat ik het later bijvoorbeeld naast m'n werk kan gaan doen.. Tenzij het natuurlijk een succes wordt waar ik mee kan rond komen off course. Ik doe nu havo en kan me daar prima redden. Ik sport graag en ook vrij regelmatig. Verder ben ik een actief gebruiker van Social Media wat volgens mij wel van pas komt!?

Mijn doel is eigenlijk om hier meer informatie op te doen over van alles rondom DJ en dergelijke. Ik lees ook al een paar dagen mee op deze site en heb besloten me maar eens voor te stellen en mijn mening er ook in te vermengen. Verder ik spaar nu voor mijn eerste DJ Booth. Ook daar kan ik natuurlijk wel het nodige advies over gebruiken Winking my eye?

Vragen kan je natuurlijk gewoon stellen.

Grtz,

What do you think about Hallo (: Dissmaster ??

Vote :   

Lead    posted on 02-06-2012 00:50
Hey Floris,

Welkom op DJResource. Je bent aardig op weg zoals het lijkt Happy, laughing
Info over DJen vind je hier in overvloed, en genoeg mensen in de buurt als je vragen hebt.
Let the BASS be louder
ThomasB    posted on 02-06-2012 08:11
Welkom!Smile
Pur-D    posted on 02-06-2012 10:45
Welkom Floris!
Al idee?n voor je eerste booth?
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Drumworks    posted on 02-06-2012 11:03
welkom hier! duidelijke introCool, als je vragen hebt horen we het wel?Cool
The beats are still banging :)
W.i.M    posted on 02-06-2012 11:05
Hi Floris,

Welkom hier Happy, laughing
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
MTHIJSMusic    posted on 02-06-2012 11:43
Wat voor Dj Gear heb je ? Ben benieuwd Happy, laughing
ik ben 13 en ben ook DJ en heb Numark ndx 200 2x Behringer Djx 750 Esi maya 44 usb en Krk Rp5 G2 2x
Matthijs Kuiters
Gerdo    posted on 02-06-2012 11:55
Welkom! Voor je eerste booth zou ik als ik jou was wat dingen uit gaan proberen, dit om te kijken hoe je het wilt. Je kunt er voor kiezen om digitaal te gaan draaien: een programma op de computer, je kunt hierbij een controler kopen die je aan de computer kunt aansluiten.
Of je kunt er voor kiezen om cd-spelers met USB ingang te kopen, deze cd-spelers kunnen cd's afspelen, en via USB kun je er MP3's mee af spelen.
Maar ik raad je aan voordat je iets gaat kopen het wel uit te proberen, om te kijken wat je fijn vind.
Er zijn ook veel programma's te downloaden waar je mee kunt mixen, zo kun je al een beetje het gevoel krijgen.

succes en veel plezier hier!
Winston    posted on 02-06-2012 14:49
Hoi Dissmaster, welkom
Tic Toc
Danekato    posted on 02-06-2012 18:44
Hey Floris, welkom op het forum!
Veel plezier en je?kunt hier een hoop leren Happy, laughing
Dissmaster    posted on 02-06-2012 19:01
Poster: MTHIJSMusic
Wat voor Dj Gear heb je ? Ben benieuwd Happy, laughing
ik ben 13 en ben ook DJ en heb Numark ndx 200 2x Behringer Djx 750 Esi maya 44 usb en Krk Rp5 G2 2x

Beter lezen Winking my eye

Poster: Pur-D
Welkom Floris!
Al idee?n voor je eerste booth?

Wel enkele, Ik heb al een keer op een ijsbaan voor 150 man +/- gedraait, met Pioneer's die me wel erg bevielen, en heb nu via m'n ouders een afspraak gemaakt voor over een paar weken om in een cafe in de buurd te gaan draaien samen met de vast DJ daar zodat ik daar ook wat kan oefenen (Er staan Dennons). Dan kan ik Dennon ook leren kennen. Heb ook al een x op American's gedraait, en ook via via bij iemand die een Pioneer CDJ-2000 2x DJM-900 Nexus had staan wat ook erg leuk is Happy, laughing en Virtual Dj offcourse xD

Ideeen, wouw ik hier eigenlijk het meeste opdoen Winking my eye
Baart    posted on 02-06-2012 19:22
Welkom! Winking my eye
https://soundcloud.com/bart-duisterhof

This is an old Topic

No new postings for 4.859 days.
 Post CommentThat would be 162 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

264 Users online: 129 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 36.474
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.308.254