tekoop 2x pioneer cdj 800 mk2 spelers en een zeer simpel 2 kanaals mixertje namelijk de audiophony gold 1 alles werkt nog zonder gebreken spelers zien er nog netjes uit en alles werkt zoals het hoort geen defexten of niet goed werkende knoppen altijd zeer netjes behandeld niet buitens huis mee genomen testen is uiteraard mogelijk vandaar de voorkeur naar op komen pikken weg wegens overstap willen maken andere gear
What do you think about [TK] 2x cdj 800 mk2 & mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als ik mijn rijbewijs al zou hebben, dan was ik wel tot bij jou gereden, maar nu ga ik jammer genoeg nooit in utrecht geraken! Echt zo een mooi aanbod, 500 euro voor 2 800MKII's Succes met de verkoop!
User edit by Unidentified on 31-05-2012 @ 22:16:11 (13%)
de cdj,s zijn verkocht mag dus een slotje op bedankt voor de intresse
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community