Waveform CDJ-2000 Issue
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Chrizadelic    posted on 29-05-2012 18:00
Goedeavond,

Draai nu ongeveer een maand met de SD kaart die ik heb aangeschaft, werkt 'bijna' helemaal prima zoals het hoort!

Zal even kort uitleggen wat ik niet snap aan het volgende:

Ik draai in verschillende clubs, allemaal met CDJ 2000's tot nu toe dus dan komt m'n SD kaart goed van pas, waarom is het zo dat ik in de ene club wel directe 'waveform & BPM' te zien krijg als ik een track selecteer en dit in een paar andere juist niet het geval is?

Heb m'n tracks in afspeellijsten in Rekordbox onderverdeeld en zo worden ze ook weergegeven in de CDJ-2000 zelf. Heb alle tracks laten laden voordat ik 'rechtermuis knop -> afspeellijst exporteren' doe.

Nou vind ik het niet het allergrootste probleem wat er is, maar ik vind het toch raar dat normaal de waveform wel te zien is, maar soms ook niet.

Weet iemand hier een oplossing bij? Zelf ook problemen mee?

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen, heb vanavond weer een gig dus hopelijk pakt die alle informatie die nodig is gewoon zoals normaal -> 'BPM, waveform etc'.

Alvast bedankt,

Chris Stussy
Dj

What do you think about Waveform CDJ-2000 Issue ??

Vote :   

Lead    posted on 29-05-2012 18:12
Waarvan draai je, ge?xporteerd van je sd?

Heb je je tracks al eenoriginele geanalozeerd en ge?xporteerd ?
Let the BASS be louder
djmstr223    posted on 29-05-2012 18:12
misschien iets met de software op de cdj's altijd een extra usb mee nemen met de nieuwste software en dan ff update.
www.bramvanbergen.nl
Chrizadelic    posted on 29-05-2012 18:24
Had tracks op m'n USB gezet toen der tijd, alle mappen op m'n pc zelf gezet (vaste schijf) zodat rekordbox ze ten alle tijden herkent. Vervolgens laten laden in m'n verschillende mappen (afspeellijsten) en vervolgens m'n SD kaart in m'n laptop gedaan, F: schijf en dan rechtermuis knop op de afspeellijst die ik wou exporteren en dan F: selecteren en dan was 't gewoon altijd goed. Had ook nog memory cue points gedaan, maar die zijn soms ook niet zichtbaar.

Alle tracks zijn 'Analyzed' & Ge?xporteerd.

Waar kan ik de nieuwste software vinden? Maar dat is niet echt handig denk ik, als ik geboekt sta midden in de avond en ik sta even alle CDJ's te updaten dan schiet dat natuurlijk ook niet op, dus dat lijkt mij niet helemaal handig en de bedoeling.
Dj
djmstr223    posted on 29-05-2012 18:45
Poster: Chrizadelic
Maar dat is niet echt handig denk ik, als ik geboekt sta midden in de avond en ik sta even alle CDJ's te updaten dan schiet dat natuurlijk ook niet op, dus dat lijkt mij niet helemaal handig en de bedoeling.

Het steld helemaal niets voor, duurt 3 minuten per cdj. Ik neem altijd een intro op cd mee zodat ik ondertussen me cdj's kan gaan update, Ik heb nooit iemand horen klagen.
www.bramvanbergen.nl
Chrizadelic    posted on 30-05-2012 05:19
Vandaag deden sommige afspeellijsten het wel met de desbetreffende waveform & BPM maar sommige ook niet. Vaag.
Dj
djcanta    posted on 30-05-2012 09:13
CDJ'tjes updaten is ook niet de taak van de DJ. Ik zou me er ook niet aan wagen als ik halverwege de avond een uurtje in een club sta geboekt. Nu draai ik de laatste tijd weer avond-vullend en kan 't makkelijk aan 't begin van de avond. En op zich kan er weinig mis mee gaan.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Lead    posted on 30-05-2012 10:47
Ik ken meerdere mensen die firmware meenemen op hun stick en als er 3 decks staan gewoon live een update uitvoeren, zo spannend is dat niet echt... Sommige mensen hebben ook de firmware in hun rider staan, maar daar komt niet iedereen mee weg. En zelfs dan nog hebben spelers verkeerde firmwares. Zelf bij Armin staat de firmware versie in zijn rider en moet hij toch 1-2 keer per maand zelf nog een speler updaten...

Heb je van Rekordbox de laatste versie en zijn je USB/SD goed geformateerd (FAT32) ?
Zou je eens kunnen kijken naar de firmware versie van zo'n deck die eht niet doet ?
Let the BASS be louder
Dennis1981    posted on 30-05-2012 12:48
Poster: Lead
Ik ken meerdere mensen die firmware meenemen op hun stick

Ik neem ook altijd de nieuwste softwareversie mee; updaten is zo gepiept...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

167 Users online: 26 Guests (141 Unknown)
Pages generated today : 44.210
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.717.162