Als de laptops een dvd drive hebben is dat zeker te doen. Laptops en beamers zijn voor elkaar gemaakt. Hou wel rekening met de lengte van de RGB kabel, die de lengte beperkt tussen laptop en beamer. Je kunt dan alleen in de buurt van de laptops projecteren bv links en rechts van je booth. Als je het nog nooit eerder hebt aangesloten is het slim even te testen.
Het is ook mogelijk via de thru out van 1 beamer om een 2-de beamers serie te schakelen.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een live cam op de beamer aan te sluiten. Dat gebeurt het gemakkelijkst direct op de beamer in een soort gele RCA input. Je moet dan telkens switchen tussen RGB input voor de lap top en de video input voor de camera. De beamer moet dus bedienbaar zijn met de remote control vanaf je booth lokatie.
Hoe de aansluiting op de video camera moet weet ik echter niet. Misschien hebben niet alle camera's de mogelijkheid, maar vraag verder. Ik heb in electronica zaken wel eens zoiets gezien op gewone TV's en verder is er dus niet zoveel verschil tussen aansluiten op een beamer of TV.
Beeld zou ook via de laptop kunnen z.a. je met geluid kan als het een geschikte videokaart heeft, alleen heb ik het nog nooit gedaan.
Wat betreft lighting hou ik persoonlijk niet ervan als het te druk is, teveel kleuren tegelijk, dus ik denk dat je het wel mooi kan maken.
De mogelijkheden die je voorlopig hebt met de beamer zijn videoclips, live beelden en visualizations die je apart moet draaien op de lap top. Ook kun je in powerpoint leuke teksten en foto's projecteren. Sfeervolle winterfoto's zoek je natuurlijk gauw op internet.
Hopelijk heb je iemand die je bij de bediening helpt. Wordt vast spectaculair.
Meld ons hoe het was.
Anyway, succes ermee