ik zoek een goede mixer onder de 200 euro PM of reageer als je wat voor me kan betekenen.
Life for today, Plan for tomorrow, Party tonight!
What do you think about [GZ] Mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zijn allebei beesten van mixers, niet kapot te krijgen! geluids kwaliteit is briljant Alleen geen effecten idd, op de beste filter na die je maar kunt krijgen(op de xone)
Kijk eens naar de aanbiedingen bij Feedback aanstaande zaterdag! (sorry voor de reclame?)
Reloop IQ2+ USB : 149,- (sorry Harmen ) Ecler EVO 4 : 299,- ?> Boven je budget maar wat een prijs voor dit apparaat, ?maar dan hoef je voorlopig niet te upgraden. misschien dat ik hem zelf ook wel haal! In dat geval heb ik dan een RMX40 in de aanbieding.
Ik heb een reloop IQ2+Usb hier voor je liggen. Het is een 2 kanaals mixer met effecten en een usb aansluiting. Voor 180 mag je deze komen ophalen! Hij is werkelijk zo goed als nieuw! Als je geinteresseerd bent kan ik wel wat foto's sturen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
shit.. loop een beetje achter zo te zien.. edit: Net gekeken bij feedback, en zie hem alleen maar voor 300 staan hoor Voor een goed bod mag je mijn IQ2+usb opgehaald worden.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 27-05-2012 @ 16:56:17 (100%)
Voor iedereen wel een tip om een keer de outlet folder door te bladeren. En nee ik heb niks met die winkel te maken, maar anderen op goede aanbiedingen wijzen kan nooit kwaad?
User edit by minu_S on 27-05-2012 @ 17:47:40 (99%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.865 days. Post CommentThat would be 162.2 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...