What do you think about [TK] DJ set met 1200 platen! Slechts 500,- ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb nog een draaitafel setje staan bestaande uit:? 2x Stanton T.60 Direct drive draaitafels met stofhoezen en 1x Stanton M.201 mixer. Van de mixer ben ik de adapter kwijt, heb deze nooit gebruikt.
Daarbij heb ik zo'n 1200 platen: House, Trance, Progressive, Latin, Classics, Techno. De platen zijn ongeveer van begin jaren 90 t/m 2007 verzameld. Ik heb er geen lijst van en zitten al een tijd in verhuisdozen.?Ik heb er geen plaats meer voor en hoef er ook de hoofdprijs niet voor. 1200 platen > 400,- lijkt me een nette prijs.
In overleg zou ik de platen ook kunnen brengen (binnen 100 km) tegen vergoeding.
Het is inderdaad van alles wat, van Bonzai tot Bob Marley.(dit zijn de uitersten, grootste deel is dance/house muziek) Ideaal voor de beginner of voor iemand die zijn collectie wil uitbreiden.
Of eventueel voor de handelaar die ze per genre aan wil bieden..?
@ FloRise, ik hoor graag van je!
User edit by minu_S on 26-05-2012 @ 19:20:18 (26%)
Inderdaad fijne draaitafels met 2 vrij nieuwe stanton 500.V3 naalden die nog een hele tijd mee kunnen! Het mixertje krijg je er bij.. hier heb ik geen gebruikservaring mee.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.