Beste Leden,
Heb sinds kort de volgende opstelling
PC, zonder boxen
Macbook Air aangesloten op een Nano Patch en dan naar de Monitoren.
Is het mogelijk de monitoren op de PC EN Macbook aan te sluiten zonder steeds de kabels om te moeten gooien.
Dus wanneer ik via de PC werk de muziek die ik daar afspeel op de monitoren heb en visa versa
What do you think about Laptop en PC aansluiten op Monitoren ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Risico voor jezelf. (Ik zou niet tegelijk muziek van PC en laptop afspelen met zo een set up, en de PC uitdoen als de muziek komt van de laptop en visa versa)
ik ben onlangs ook een soort van mixer tegen gekomen die misschien wel een oplossing biedt voor jou
Hier mee zou je vier kanalen kunnen mixen door middel van een volumeknop meer of minder open te draaien. Misschien iemand die hiermee ervaring heeft? Want dit zou wel een goedkoop middel zijn (tussen 10 en 20 ?)
User edit by MrTomrubber on 24-05-2012 @ 21:14:58 (1%)
In eerste instantie leuk dingetje. Maar zijn het wel stereo inputs?
Als het mono is, zijn er twee van deze dingen nodig en moet je nogal wat knopjes draaien. Twee kosten samen 48 euro, terwijl de echte mixer 58 euro kost. Plus nog de kosten voor iets meer kabels erbij.
Maar goed, zolang de topicstarter niet meer reageert, geef ik geen comments meer.
Tic Toc
User edit by Winston on 25-05-2012 @ 13:56:15 (53%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.