Dit is een track waar ik mee bezig ben. Ik wil er dit keer echt iets heel vets van maken dus alle tips zijn welkom. Wat zou je veranderen, anders doen of toevoegen.
Deze loop zou de drop moeten gaan worden.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
What do you think about (dubstep) Feedback gezocht ??
Met echo bedoel je de Reverb neem ik aan? Ik heb deze al iets geminderd maar wanneer ik deze eraf haal wordt de synth al snel heel 'plat'. Ook heb ik de EQ al gebruikt. Toch krijg ik vaak de comment om mijn EQ beter te gebruiken. Heb je er tips voor hoe deze te gebruiken want misschien doe ik het verkeerd. Op dit moment zoek ik het punt op waar de synth het meest raakt, deze piek ik en de rest minder ik.
De Clap is een combinatie van een lage snare, een mid snare en een clap. Op deze manier wilde ik het bereiken om de snare erg op te laten vallen. De Clap staat op dit moment wel het hardst dus valt het meest op. Dit zal ik eens proberen te wijzigen. Bedankt voor de tip!
Ik zou allereerst eens gaan kijken naar hoe je zelf originelere basslines kan maken. die standaard wubwubwubshit is echt niet interessant meer naar mijn idee
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.