Pitch Bend automationclip probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 22-05-2012 21:12
He allemaal,

Ik ben bezig aan een nieuwe original mix en ik wou net een preview uploaden, toen ik op dit probleem stuitte.
In Fruityloops heb ik bij Sylenth1 een automationclip op de PitchBend, in fruityloops hoor je dit ook zeer goed maar zodra ik het bestand opsla als een .wav of .mp3 bestand lijkt het alsof de hele automationclip niet werkt, hij blijft hetzelfde.
Andere automationclips zoals een filtercutoff en volume werken wel gewoon naar behoren dus het probleem ligt echt bij de specifieke pitchbend automationclip.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Alvast heel erg bedankt!

What do you think about Pitch Bend automationclip probleem ??

Vote :   

ThomasB    posted on 25-05-2012 17:52
Kan niemand me hiermee helpen?
tairip    posted on 25-05-2012 19:05
Als je hem intern opneemt met een ander programma dan?
main    posted on 25-05-2012 21:21
heb je de automation wel aanstaan? op dezelfde manier dat je losse vst's e.d. aan en uit kan zetten kan dit ook met automation clips in de sequencer.

edit: niet goed gelezen, daar kan het niet aan liggen... ik denk nog even over het probleem na!
User edit by main on 25-05-2012 @ 21:25:20 (65%)
Danil    posted on 25-05-2012 22:57
Misschien kan je dit effect enkel verkrijgen door de plugin op de master in te stellen, zodat de automation data in de master (output) channel staat ?
Zebix    posted on 25-05-2012 23:07
Ik heb zelf sylenth1 en als ik een automation clip op de pitchbend doet werkt dat toch (maakt ni uit of hij op master staat ofniet).. dus dat is wel raar.. mss eens opnieuw installeren?
main    posted on 25-05-2012 23:13
je kunt ook proberen dit met midi input manual op te nemen. op deze manier kun je een vaste (niet uit te schakelen) 'automation' maken in ieder pattern.
MTHIJSMusic    posted on 26-05-2012 10:34
Misschien Staat die uit ? op de Playlist
Matthijs Kuiters
main    posted on 26-05-2012 11:04
Poster: MTHIJSMusic
Misschien Staat die uit ? op de Playlist

lees reactie hierboven
ThomasB    posted on 27-05-2012 23:21
Thx iedereen, zal het morgen allemaal is proberen en dan laat ik wel weten of het is gelukt of niet
Larsz    posted on 28-05-2012 19:59
Sylenth even opnieuw inladen? Kan ook gare preset/load zijn. Probeer eens een nieuw project en daar de pitchbend in te automaten (ff snel simpel testje in nieuwe .flp file) werkt hij dan wel?
ThomasB    posted on 28-05-2012 21:26
Poster: Larsz
Sylenth even opnieuw inladen? Kan ook gare preset/load zijn. Probeer eens een nieuw project en daar de pitchbend in te automaten (ff snel simpel testje in nieuwe .flp file) werkt hij dan wel?

AL geprobeerd, werkt niet... :s
ThomasB    posted on 29-05-2012 17:27
Sorry dat ik nog niet heb laten weten of het werkte maar ik heb het zo druk de laatste tijd, met school en (ik weet dat het eigenlijk slecht is) maar ook andere producties omdat ik ineens zoveel goede ideen en inspiratie had. Ik heb dus nog geen tijd gehad ik zal het laten weten als ik het geprobeerd heb.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

279 Users online: 142 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 74.011
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.871.048