Te koop aangeboden: een setje KRK RP6 Rokit Monitor Speakers. De monitorspeakers verkeren in goede staat en zijn enkel thuis gebruikt in een rookvrije studio. Voor vragen stuur even een pm.
User edit by MaykFroix on 03-09-2012 @ 19:37:25 (36%)
What do you think about [TK] ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb geen aankoopbewijzen meer van deze set dus kan niet precies zeggen hoe oud ze zijn. Ik geloof dat ik ze in 2008 of 2009 gekocht heb. De monitoren hebben verder niets te lijden gehad, alleen gebruikt om muziek af te luisteren bij mijn imac.
User edit by MaykFroix on 21-05-2012 @ 23:23:40 (77%)
Klopt dit bij je verhaal? ////www.djresource.eu/Forum/topic/23731/p/1/GZ-KRK-RP8-G2-eventueel-een-KRK-RP10S-sub/#last ik snap het niet meer. Je hebt vorige week de KRK's gekocht zeg je hier, en in dit topic in 2008/2009?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.