Je laatste productie laten horen (6/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrStief    posted on 18-05-2012 17:01
Ik zag dat het vorige topic gesloten was, dus bij deze heropen in een nieuw topic.

Laat je laatste track horen, ik ben zelf nog echt een noob.

Maar hierbij me eerste beetje klinkende track.

http://soundcloud.com/mrstief/some-teaser

What do you think about Je laatste productie laten horen ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 29-07-2012 05:44
Michiel, je hebt zelf ook geen feedback gegeven op andere. Als je dat doet, ga ik feedback op jouw tracks geven.
?
http://soundcloud.com/michael_miller_official/my-house-is-so-funky/s-t1K4l
Zelfde als vorige keer. Een nachtje ge?xperimenteerd in een stijl waarin ik nog nooit gewerkt heb. Is het een goed begin??
Zit ik op de goede weg? Weet niet wat voor stijl ik dit moet noemen. Mixje tussen Disco/Jazz/Tech-House.?
http://soundcloud.com/michael_miller_official/complextro-xperiment/s-6uXs9 Complextro van vorige keer. Vrij weinig veranderd.
Nu dus vooral wat opzetjes aan het maken. Volgende week aan serieuze tracks/collabs beginnen.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 29-07-2012 @ 05:45:24 (22%)
youngbeatsz    posted on 30-07-2012 23:29
@ michael miller, ik vind, ondanks dat het m'n stijl niet is, vindt ik wel dat je goed bezig bent, zelf ben ik beginner dus technisch gezien kan ik je geen tips geven, en misschien sla ik wel een flater als ik zeg dat er misschien iets meer variatie mag zijn. maar ik vind ook dat je je sounds heel vol maakt, eigenlijk en dat vindt ik bij mezelf nogal een werkpunt.

hierbij mijn eerste track, een collab met annesio, het is echter maar een teaser, graag jullie comments zodat we de track beter kunnen maken. alvast bedankt, oja zou deze releasebaar zijn?

http://soundcloud.com/youngbeatsz/annesio-ft-youngbeatsz-tubes
User edit by youngbeatsz on 30-07-2012 @ 23:38:04 (1%)
AdenFarleigh    posted on 31-07-2012 14:16
Poster: youngbeatsz
@ michael miller, ik vind, ondanks dat het m'n stijl niet is, vindt ik wel dat je goed bezig bent, zelf ben ik beginner dus technisch gezien kan ik je geen tips geven, en misschien sla ik wel een flater als ik zeg dat er misschien iets meer variatie mag zijn. maar ik vind ook dat je je sounds heel vol maakt, eigenlijk en dat vindt ik bij mezelf nogal een werkpunt.

hierbij mijn eerste track, een collab met annesio, het is echter maar een teaser, graag jullie comments zodat we de track beter kunnen maken. alvast bedankt, oja zou deze releasebaar zijn?

http://soundcloud.com/youngbeatsz/annesio-ft-youngbeatsz-tubes

?
Vergeet geen www. erbij te zetten anders werkt je link niet Happy, laughing
Je track zelf; ik vin de lead inderdaad niet vol en ook niet echt creatief; ik vind hem zelfs een beetje irritant. De energieflow die je ermee op wilt wekken blijft zo helaas achter. Buildup vind ik op zich wel ok? maar ik denk niet dat je zonder verbetering een representatief label vinden zult die hierom staat te popelen eerlijk gezegd Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
youngbeatsz    posted on 31-07-2012 17:25
Poster: AdenFarleigh
?
Vergeet geen www. erbij te zetten anders werkt je link niet Happy, laughing
Je track zelf; ik vin de lead inderdaad niet vol en ook niet echt creatief; ik vind hem zelfs een beetje irritant. De energieflow die je ermee op wilt wekken blijft zo helaas achter. Buildup vind ik op zich wel ok? maar ik denk niet dat je zonder verbetering een representatief label vinden zult die hierom staat te popelen eerlijk gezegd Happy, laughing

bedankt voor de comment, we doen er alles aan om te verbeteren waar mogelijk, verdere tips zijn zeker welkom.
MichaelMiller    posted on 31-07-2012 20:28
Poster: youngbeatsz

Nee, je hebt gelijk hoor. Het is in een relatief (voor mij) korte tijd gemaakt, en ik heb veel gedaan, maar ook het arrangement een beetje aangepast. Er is nog te weinig variatie, omdat ik daar dus simpelweg nog niet genoeg tijd voor heb gemaakt. Het is work in progress, dus ik ga er wel zeker aan werken. Sounds 'vol' maken zou ik je wel bij kunnen helpen denk ik.Happy, laughing?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Drumworks    posted on 31-07-2012 20:31
Hier dan ook maar gelijk mijn laatste productie: (soundcloud zorgt wel voor veel buggs in deze track zoals een hol geluid enz.)
http://soundcloud.com/riliciousz/riliciousz-flush
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 31-07-2012 @ 21:03:57 (79%)
D-From-Dutch    posted on 31-07-2012 20:45
kan denk ik iets meer pit gebruiken

ps :? http://soundcloud.com/d-from-dutch/just-a-test-wip
tis meer gekloot met filters maar ben benieuwd naar meningen

music is a religion
Maracas    posted on 07-08-2012 11:14
Ik vind het een beetje een standaart kick, ik heb niet zoveel verstand van die stijl muziek, maar kick mag van mij wat knallender. Verder vind ik hem een beetje leeg, maar dat is die stijl van muziek ook wel geloof ik?Cool

Ikzelf ben nu met deze track bezig, het genre is House, alleen weet ik niet of je dit nog house kan noemen.. Het is een experimentje van mezelf, ach hoe zeg je dat? Het is in elk geval keihard en oehoerend rauw!?

Ben eigenlijk wel zeer benieuwd wat jullie vinden?Embarassed

Klikklakboemboemgangstershit
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Sebasz    posted on 08-08-2012 20:13
wel errrug rauw idd. sowieso niet mijn smaakt gaat een beetje naar de speedcore ofzo qua sounds maar qua tempo van house. maarja als jij het dope vindt wat let je?Foot in Mouth

ben zelf bezig met een bootlegje maar ik weet nog niet of ik m afmaak. iemand comments? is nog een hele snelle opzet maar gaat om t idee
http://bit.ly/RqsGxQ
joostvd    posted on 08-08-2012 22:33
Lekker bootlegje Sebasz!
Niet te veel nieuwe dingen in gezet waardoor het nog wel het nummer blijft maar toch even anders!
Heerlijk!
Ik denk zelf dat als je een nummer maakt of een bootleg, je maar een paar dingen moet hebben en niet te veel vreemde effecten er in moet doen waardoor het lekker blijft om naar te luisteren (pon de floor-major lazer) (morning after dark-nelly furtado)

Maracas    posted on 17-08-2012 19:57
@Sebasz, lekker man! Me like!

Ik ben nu weer bezig met dit progressive stukje house, met beetje latin invloedjes! Laat even horen wat je vind Happy, laughing

http://soundcloud.com/maracas-1/maracas-summer-drive-preview
Vivado    posted on 18-08-2012 00:41
@maracas, ik vind het wel origineel en tof klinken! vooral het intro is erg goed ! daarna wordt het een tikkeltje eentonig. Ik zou het idee zeker proberen uit te bouwen maar misschien er wat kleine build-ups tussen gooien. Lekker afmaken dit nummer!
?
http://soundcloud.com/vivado/vivado-ft-lazardo-crunk
Maracas    posted on 18-08-2012 10:56
Thanks man! Word nog uitgewerkt, en het volledige zal ik je wel PMen als hij af is Winking my eye?

Jouwn track is lekker man! Alleen zou ik een ietwat meer 'klappende'(of hoe je dat noemt) kick gebruiken in je climax, bij zo'n track moet je die dreunen niet horen maar voelen!
MASSACRE    posted on 20-08-2012 13:19
nice, enig ideej hoe een beginner als ik die overgangen die jij maakt kan leren te maken ( met die echo die zo lekker doorloopt en? het weg faden van tonen ? )

Ik werk met Fl studio en de echo die daar bij zit krijg ik niet zoals ik hem wil Unhappy

maar vette track !!
its gonna be... A Massacre !!
Maracas    posted on 20-08-2012 19:27
Over welke track heb je het precies? Over die van Vivado of de mijne?
MASSACRE    posted on 20-08-2012 23:53
Poster: Maracas
Over welke track heb je het precies? Over die van Vivado of de mijne?

hmmm? , ik zie nu pas dat de Quote Button niet heeft gewerkt , ik bedoelde die van vivado.
Maar dat wil niet zeggen dat ik die van jou niet goed vind hoor Winking my eye/

normaal ben ik echt een hardstyle liefhebber , maar die effecten die in het nummer zitten van vivado
vind ik gewoon netjes en wil dat ook leren Happy, laughing.
its gonna be... A Massacre !!
Vivado    posted on 22-08-2012 11:37
Poster: MASSACRE
hmmm? , ik zie nu pas dat de Quote Button niet heeft gewerkt , ik bedoelde die van vivado.
Maar dat wil niet zeggen dat ik die van jou niet goed vind hoor Winking my eye/

normaal ben ik echt een hardstyle liefhebber , maar die effecten die in het nummer zitten van vivado
vind ik gewoon netjes en wil dat ook leren Happy, laughing.

?
Probeer eens wat te spelen met de plugin van FL studio genaamd delay bank en zet dan een automation clip op de wet knop Winking my eye
Berend29    posted on 22-08-2012 17:14
@vivado harde track hoor! Vooral die synths voor de beat hou ik erg van. De climax vind ik wat minder, maar meer omdat electro niet zo erg mijn stijl is. Maar die progressive synths zijn zeker hard!?

Ik heb zelf ook een aantal tracks gemaakt:

www.soundcloud.com/bibossa
User edit by Berend29 on 22-08-2012 @ 17:15:09 (2%)
Sebasz    posted on 22-08-2012 19:57
die laatste is opzich wel relax kick had alleen wel iets meer punch mogen hebben van mij is zo

die whistle bootleg vind ik dan weer niks met die bliepjes, maar daar is dan ook verder niks muzikaals aan?Foot in Mouth

bootlegje van flo rida ft. jennifer lopez - sweet spot
volgens mij had ik deze hier nog niet geplaatst?Cry
Martullia    posted on 22-08-2012 20:30
Zover ik kan horen zit hij goed in elkaar, alleen vind ik bootlegs eigenlijk niet in dit topic thuis horen is toch wat anders dan eigen geproduceerde tracks. Is veel simpeler te maken. No ofense ofzo.
Heb zelf een house track gemaakt vroeg me af wat jullie er van vinden, releasewaardig of niet?!??
http://soundcloud.com/dj-martullia/martullia-gringo-locco/s-oqrA3
?
User edit by Martullia on 22-08-2012 @ 20:33:04 (10%)
Berend29    posted on 22-08-2012 20:38
@Sebasz bedankt! Nee klopt, ben zelf ook meer met andere stijlen bezig dan met die bliepjes!?

Je bootleg is hard hoor!?

@Martullia Ik vind het allemaal een beetje basic klinken! Denk dat je er niet mee bij grote labels zal komen als ik eerlijk ben!?

Martullia    posted on 22-08-2012 20:45
Produceer nog niet zo lang en misschien ook te weinig dus had ik ook niet verwacht. Maar zelf denk ik ook dat de kans klein is dat labels zijn die dit willen uitgeven. Was ook maar demo'tje
Sebasz    posted on 22-08-2012 21:03
veel oefenen idd. maar ben niet met je eens dat bootleg makkelijker te maken is. enige voordeel is dat je vocalen hebt maar verder is het een even creatief proces als zelf wat maken, want je moet zelf ook melodie maken etc drums alles
Martullia    posted on 22-08-2012 21:08
Ben eerlijk dat nie zo bezig ben met de nummers die JLO maakt kan er weinig overzeggen eerlijk gezegd. Als je echt alles zelf hebt gemaakt kan ik alleen maar zeggen goed bezig. Is alleen totaal niet mijn stijl word een beetje moe van al die electro & progressive house lijkt wat mij betreft allemaal op elkaar. Maar dat ligt aan mij.
Jeffro    posted on 22-08-2012 21:26
Reason werkt prima! heb tech-house samples gekocht. hier het resultaat!

289 Users online: 134 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 70.929
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.867.966