Poster: youngbeatsz
@ michael miller, ik vind, ondanks dat het m'n stijl niet is, vindt ik wel dat je goed bezig bent, zelf ben ik beginner dus technisch gezien kan ik je geen tips geven, en misschien sla ik wel een flater als ik zeg dat er misschien iets meer variatie mag zijn. maar ik vind ook dat je je sounds heel vol maakt, eigenlijk en dat vindt ik bij mezelf nogal een werkpunt.
hierbij mijn eerste track, een collab met annesio, het is echter maar een teaser, graag jullie comments zodat we de track beter kunnen maken. alvast bedankt, oja zou deze releasebaar zijn?
http://soundcloud.com/youngbeatsz/annesio-ft-youngbeatsz-tubes
Poster: AdenFarleigh
?
Vergeet geen www. erbij te zetten anders werkt je link niet
Je track zelf; ik vin de lead inderdaad niet vol en ook niet echt creatief; ik vind hem zelfs een beetje irritant. De energieflow die je ermee op wilt wekken blijft zo helaas achter. Buildup vind ik op zich wel ok? maar ik denk niet dat je zonder verbetering een representatief label vinden zult die hierom staat te popelen eerlijk gezegd
Poster: youngbeatsz
@ michael miller, ik vind, ondanks dat het m'n stijl niet is, vindt ik wel dat je goed bezig bent, zelf ben ik beginner dus technisch gezien kan ik je geen tips geven, en misschien sla ik wel een flater als ik zeg dat er misschien iets meer variatie mag zijn. maar ik vind ook dat je je sounds heel vol maakt, eigenlijk en dat vindt ik bij mezelf nogal een werkpunt.
Poster: Maracas
Over welke track heb je het precies? Over die van Vivado of de mijne?
Poster: MASSACRE
hmmm? , ik zie nu pas dat de Quote Button niet heeft gewerkt , ik bedoelde die van vivado.
Maar dat wil niet zeggen dat ik die van jou niet goed vind hoor/
normaal ben ik echt een hardstyle liefhebber , maar die effecten die in het nummer zitten van vivado
vind ik gewoon netjes en wil dat ook leren.