@Californication: Gewoon dik! Niets op aan te merken, niet echt mijn stijl, maar luisterd gewoon lekker weg

!
@Olaff: Eerste melodie is leuk, alleen zodra de 2e synth erover gaat, klinkt 'ie niet lekker. Dat publiek mag je eruit halen, staat eerst hard, maar valt daarna helemaal weg, en past m.i. totaal niet in het nummer

! Bij de de drop valt alles ook weg. Probeer ook een andere kick te kiezen, deze past niet!
@MichaelMiller: Vet! Vocal is gewoon heerlijk. Maakt al een hoop goed! Ik zou voor een andere kick kiezen, daarnaast een mooie bassline eronder en hij is helemaal af. Maar, zo kun je hem ook prima luisteren hoor! Btw, je hebt meer dikke producties hoor, top!
Nu dan iets over mijzelf.. Na veel vette reacties op m'n vorige mashups, knal ik er weer een nieuwe in. Dit keer weer Shermanology, aangezien mij is gevraagd hiervan een mashup te maken

! Check hem op m'n SoundCloud:
https://soundcloud.com/timgrandmusic/shermanology-kaskade-project Daarnaast druk bezig met m'n eigen track. Ik heb een preview op m'n Facebook gezet (facebook.com/officialtimgrand)!
Laat me maar weten wat jullie er van vinden

!!