@Overtracked, die noten zijn inderdaad vals, en als ik jou was zou ik een piano met een kortere release nemen, die minder lang door zingt. EQ die piano ook goed, want er zit veel te veel laag nog in in mijn mening. Kijk ook nog even goed naar je afmix, het is een beetje een chaosje bij elkaar, en ik kan je vocal er niet goed tussenuit halen in je drop, ik versta het zeg maar niet goed. Wel een leuk bootlegje hoor, en het idee is goed

Alleen puntjes op de i!
@LouisCasper, ik vind het een toffe plaat, eindelijk eens wat nieuws

Alleen ik vind de punch van je kick niet duidelijk (genoeg) door je basslijn heen komen, vooral niet in je drop. Basslijn heeft naar mijn idee te veel laag. Vanaf 1.00 heb ik het idee dat of je hebt ergens distorion overheen lopen, of er clipt iets. Het is niet duidelijk genoeg om te horen wat er precies clipt/distort. Dik bezig, die piano die vanaf 1.52 erin komt vind ik erg vet! Doet me beetje denken aan de tranceplaatjes van vroeger

?
Ik ben nu met een rustig tech house trackje bezig, superveel lagen erin gezet, veel automation, en mijn best gedaan op de afmix, en ik ben erg benieuwd wat jullie vinden

?
http://bit.ly/168cBDs