Poster: ThomasLaSalle
Hey Guys,
Ik heb al een tijdje niks op dit forum gepost (ik had eerst een ander account).
Maar in ieder geval ik ben Thomas uit Arnhem, en zoals jullie waarscijnlijk al verwachten ben ik een DJ/Producer.
Ik heb het laatste half jaar heel veel geoefend met produceren en ik deel sinds lange tijd weer eens een productie met anderen. Ik ben namelijk nogal benieuwd naar jullie commentaar, dus brand los!
Maak hier even een los topic voor om je voor te stellen, wel zo netjes.
Verder is deep house niet echt mijn ding, ik vind je track wel lekker klinken en het lekker rustig weg luisteren maar verstand heb ik er niet van dus ik kan je er geen tips ofzo over geven.
Het is een paar weken stil geweest van mijn kant, ik heb me heel erg gefocust op het afmixen en veel geoefend, zelf merk ik duidelijk verschil met mijn oude tracks en wat ik nu maak en hoor nu veel beter wat een goede mix is, ik hoop dat jullie het ook beter vinden, dus hier weer een previewtje waar ik mee bezig ben:?http://soundcloud.com/dj-thomasbos/untitled
Het gaat dus voornamelijk om de afmix en de synths, er zit nog geen opbouw naar een climax in.
Verder ben ik ook wel benieuwd wat jullie van de climax vinden, zou ik deze climax gebruiken of meer eentje die wat op de break lijkt, ik ben benieuwd