Je laatste productie laten horen (2/43)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrStief    posted on 18-05-2012 17:01
Ik zag dat het vorige topic gesloten was, dus bij deze heropen in een nieuw topic.

Laat je laatste track horen, ik ben zelf nog echt een noob.

Maar hierbij me eerste beetje klinkende track.

http://soundcloud.com/mrstief/some-teaser

What do you think about Je laatste productie laten horen ??

Vote :   

Luxx    posted on 21-05-2012 00:02
Poster:?Sebasz
Poster: W.i.M
Even voor de duidelijkheid. De enige links naar tracks die we momenteel toe staan is naar soundcloud.com. Alle andere links zullen worden verwijderd. Je kunt hier zelfs soundcloud tags gebruiken zodat de track hier wordt embed.

Dus de enige links in de topic van tracks gaan naar soundcloud.com en we gaan hier geen postings maken?hoe dit te omzeilen.

EY lutser wat begrijp jij niet aan het uploaden van eigen muziek? Dat mag gewoon op zippyshare. Dat mag je delen met iedereen die je wil.. Man man man incompetentie ten top hier. Gelukkig zijn ze bij vato.nl niet zo bekrompen?Cool

echt serieus ontzettend triest dit inderdaad. zit echt absoluut 0 logica in en totaal niet tof tegenover members hier.
alleen soundcloud links voor eigen tracks, alsof het communisme aan de macht is hier.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 21-05-2012 @ 00:02:55 (11%)
W.i.M    posted on 21-05-2012 09:00
Poster: Sebasz
EY lutser wat begrijp jij niet aan het uploaden van eigen muziek? Dat mag gewoon op zippyshare. Dat mag je delen met iedereen die je wil.. Man man man incompetentie ten top hier. Gelukkig zijn ze bij vato.nl niet zo bekrompen Cool

Cool

Poster: Luxx
echt serieus ontzettend triest dit inderdaad. zit echt absoluut 0 logica in en totaal niet tof tegenover members hier.
alleen soundcloud links voor eigen tracks, alsof het communisme aan de macht is hier.

Voor ons zit hier logica in. Dat je het er niet mee eens ben dan kan maar we gaan niet iedere zippyshare download controleren om te kijken of hier geen illegale download in zit. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen. We hebben eerst alle downloads verboden die worden gelinkt, vervolgens zijn we gaan kijken hoe we dit toch onder bepaalde voorwaarde kunnen toestaan en dan komt er een partij gezeik dat we weer niet alles toestaan. We staan op dit moment alleen links naar soundcloud toe.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
MrStief    posted on 21-05-2012 09:33

Die vage fileshare sites en de bestanden die gelinkt worden vind ik niet zo netjes. Een directe soundcloud link geeft mij meer mogelijkheden, zo kom ik namelijk na het luisteren van een track makkelijk bij de producer ervan.

Het enige nadeel vind ik het niet kunnen sharen van sample packs en dat soort pakketjes. Hier zou eventueel naar gekeken kunnen worden. Maar om het nou op communisme te gooien? vind ik wat ver gaan.

We zijn immers vrij in dit land om zelf te bepalen waar we lid van zijn op welk forum.
User edit by MrStief on 21-05-2012 @ 14:05:48 (64%)
FASA    posted on 21-05-2012 15:01
Poster: LilQuint
Het begin is er zoiezo, kan je wel wat leuks van maken denk ik!
Ik vind zoiezo erg dik dat je niet zo maar wat standaart dubstep maakt maar echt iets anders!
Ik zou hem wel iets meer laten 'knallen'. Hij heeft het nu net niet.
Probeer anders ook een opbouw in je intro te maken! Deze zit er nu wel al een beetje in, maar hij kan denk ik nog wat extremer!
Good job Happy, laughing

Trouwens,
Hier bij mijn nieuwste plaat Happy, laughing
Komt uit op Big & Dirty (Be Yourself Music) (Op dit label hebben o.a Dada Life en Tiesto platen uitgebracht)!

Hope you link it Happy, laughing

http://soundcloud.com/lilquintmusic/lil-quint-dusted-preview

Hey Lilquint, bedankt voor je comment! Ja ik moet nog veel leren kwa produceren ben nog maar paar maandjes bezig maar probeer inderdaad orgineel te zijn en me niet te laten be?nvloeden door 1 iemand. Ben nu aan het afstuderen en daarna wil ik me echt flink gaan focussen op muziek, zowel draaien als producen.?

Jouw nummer is erg vet!! Hoe ben je op dat label terecht gekomen? Gewoon demos sturen?
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Luxx    posted on 21-05-2012 15:11
Poster: W.i.M
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/bye.gif' alt='Cool' border='0'>

Voor ons zit hier logica in. Dat je het er niet mee eens ben dan kan maar we gaan niet iedere zippyshare download controleren om te kijken of hier geen illegale download in zit. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen. We hebben eerst alle downloads verboden die worden gelinkt, vervolgens zijn we gaan kijken hoe we dit toch onder bepaalde voorwaarde kunnen toestaan en dan komt er een partij gezeik dat we weer niet alles toestaan. We staan op dit moment alleen links naar soundcloud toe.

hoe moeilijk is het om te beseffen dat in een topic getiteld: 'je laatste producties laten horen' dat het gaat om eigen werken op welke site dan ook? sorry maar het blijft echt achterlijk en er zit ?cht geen logica in. vind het nogal bekrompen
www.mothermusic.nl
W.i.M    posted on 21-05-2012 16:36
hoe moeilijk is het om te beseffen dat in een topic getiteld: 'je laatste producties laten horen' dat het gaat om eigen werken op welke site dan ook? sorry maar het blijft echt achterlijk en er zit ?cht geen logica in. vind het nogal bekrompen

Moet ik dan bij iedere link gaan controleren of er echt een eigen productie in zit ? De logica is wel aanwezig maar die wil je alleen niet begrijpen. We zijn nu al eerder in de problemen gekomen door uploadsites en hebben daarom besloten om alleen soundcloud links toe te staan.

Het is voor ons als moderators en admins onmogelijk om iedere link hier te verfieren wat er daadwerkelijk onder de link zit. We hebben dus een mogelijkheid om je eigen werken te laten horen en waarom zou daar dan geen gebruik van gemaakt kunnen worden en moet het perse schimmige upload sites zijn ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Lead    posted on 21-05-2012 17:22
Wij doen dit natuurlijk niet omdat we het leuk vinden of mensen willen pesten oid...

Ook niet omdat we zelf iets zouden hebben tegen dergelijke sites. Ik snap dat dit lastig is als iemand voor een geluidje vraagt en je wilt dit oversturen met rapidshare etc. maar aangezien er nogal wat materiaal hier gevonden is waar bepaalde bedrijven last van zeggen te hebben zijn we tot deze actie genoodzaakt willen we de site overeind kunnen houden.

We de laatste tijd wat gedoe achter de schermen gehad ivm gepost copyright materiaal hier op DJResource. We doen ons best om ieder zo veel mogelijk vrijheid te laten behouden maar wel op zo'n manier dat we andere partijen ook te vriend kunnen houden. Wij worden namelijk verantwoordelijk gehouden voor alles wat door een ieder hier gepost wordt. Krom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.

Soundcloud staan we toe omdat daar geen copyright materiaal mee gepost worden, Soundcloud daar een systeem tegen heeft. Ditzelfde geld voor Youtube, vandaar dat die gewoon gepost kunnen worden.

Mooier zelfs, we hebben de player van beide platform geintergreerd in het forum middels de tags.

En voor afgemaakte productie kun je de Productions sectie gebruiken waar je je eigen producties hier kunt uploaden. Je hoeft voor je muziekjes dus eigenlijk geen externe sites te gebruiken. En voor de overige zaken zijn manieren genoeg om DJR heen denk ik zo...

Poster: MrStief
...Het enige nadeel vind ik het niet kunnen sharen van sample packs en dat soort pakketjes. Hier zou eventueel naar gekeken kunnen worden....

Daar zeg je iets, daar kunnen we nog eens over nadenken of we er iets voor kunnen vinden. Hoewel het volgens mij in het verleden nog niet zo heel vaak is voorgekomen dat iemand samples ter beschikking geeft. Als mensen ons op voorhand benaderen weet ik zeker dat we voor zoiets echt wel een plaatje kunnen verzinnen...

Let the BASS be louder
TheMole    posted on 21-05-2012 17:46
Ale ik ga ook nog eens iets posten waar ik mee bezig ben.?
http://soundcloud.com/santacompana/o
Luxx    posted on 21-05-2012 19:07
Poster: Lead
Wij doen dit natuurlijk niet omdat we het leuk vinden of mensen willen pesten oid...

Ook niet omdat we zelf iets zouden hebben tegen dergelijke sites. Ik snap dat dit lastig is als iemand voor een geluidje vraagt en je wilt dit oversturen met rapidshare etc. maar aangezien er nogal wat materiaal hier gevonden is waar bepaalde bedrijven last van zeggen te hebben zijn we tot deze actie genoodzaakt willen we de site overeind kunnen houden.

We de laatste tijd wat gedoe achter de schermen gehad ivm gepost copyright materiaal hier op DJResource. We doen ons best om ieder zo veel mogelijk vrijheid te laten behouden maar wel op zo'n manier dat we andere partijen ook te vriend kunnen houden. Wij worden namelijk verantwoordelijk gehouden voor alles wat door een ieder hier gepost wordt. Krom, ik weet het, maar het is nu eenmaal zo.

Soundcloud staan we toe omdat daar geen copyright materiaal mee gepost worden, Soundcloud daar een systeem tegen heeft. Ditzelfde geld voor Youtube, vandaar dat die gewoon gepost kunnen worden.

Mooier zelfs, we hebben de player van beide platform geintergreerd in het forum middels de tags.

En voor afgemaakte productie kun je de Productions sectie gebruiken waar je je eigen producties hier kunt uploaden. Je hoeft voor je muziekjes dus eigenlijk geen externe sites te gebruiken. En voor de overige zaken zijn manieren genoeg om DJR heen denk ik zo...

Daar zeg je iets, daar kunnen we nog eens over nadenken of we er iets voor kunnen vinden. Hoewel het volgens mij in het verleden nog niet zo heel vaak is voorgekomen dat iemand samples ter beschikking geeft. Als mensen ons op voorhand benaderen weet ik zeker dat we voor zoiets echt wel een plaatje kunnen verzinnen...

jullie blijven maar vaag erover. kunnen jullie niet gewoon concreet zeggen wat er gebeurd is? misschien dat er dan wat meer begrip voor is
www.mothermusic.nl
FASA    posted on 21-05-2012 19:22
ijkt me opzich wel te bedenken. Iemand heeft materiaal gepost waar geen rechten op zaten. Iemand anders kwam daarachter en werd boos. Gedoe, gezeik, oplossing: Alleen Soundcloud.

Zit ik in de juiste richting?
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Lead    posted on 21-05-2012 19:45
Ja Fasa, dat klopt wel ongeveer.

Herhaalde klachten over copyrighted materiaal en er bleven maar nieuwe dingen gevonden worden. Om nou te voorkomen dat we 400.000 posts handmatig na moeten gaan lopen en alles moeten modereren is nu het dat filter gekomen. Zo weten we zeker dat er niet nog een linkje boven komt.

We snappen heel goed dat dit geen favourite maatregel is. Aan het einde van de rit zijn we allemaal DJ's... en DJ's draaien nu eenmaal, dat is de aart van het beestje... Vroeger gaf je tapes weg, daarna CD's, je wist dat het eigenlijk illegaal was, maar je gaf toch stapels weg voor promotie. Er werd amper wat aan gedaan omdat controle ontbrak en haast onmogelijk was. Als iemand kwam vragen had je natuurlijk nooit zelf tapes weggegeven of verkocht Winking my eye

Nu is het tijdperk digitaal en geef je eigenlijk je promo mixjes weg via de digitale snelweg. Alleen die zijn veel gemakkelijker te vinden dan de tapes van vroeger. Door op zoek te gaan naar poplulaire titels komen ze natuurlijk op mixpagina's (tracklistings) uit en als er een track tussen zit kunnen ze lastige mails gaan sturen enzo...

Als ze verder zouden doorkijken zouden ze zien wat voor website we zijn en dat we er sowieso al geen fylosofie op nahouden dat we alles maar delen en downloaden. Maar ja, dat doen ze blijkbaar niet.

Bij Soundcloud en Youtube wordt actief op content gefilterd zover we kunnen nagaan. Het opletten of iets wel of niet legaal is verplaatsen we zo naar een website die daarop is ingesteld. Daar worden middels fingerprinting video's/streams doorzocht en eruit gefilterd wat tegegehouden moet worden.

Op deze manier dachten we toch niet helemaal mixjes te hoeven checken op illegale content, maar ons toch aan de regeltjes te houden.

Als er mensen ideeen hebben hoe het anders zou kunnen horen we het graag zodat we er eens over kunnen nadenken. Aan het einde van de rit maken we de website niet voor onszelf en hebben we ideeen die zijn aangedragen altijd serieus bekeken (zover ze redelijk waren). (Maar misschien is dat iets voor een ander topic, we dwalen hier behoorlijk af Winking my eye )
Let the BASS be louder
Maracas    posted on 22-05-2012 01:18
Damn, iedereen die deze beerput weer opentrekt vind ik bekrompen. Upload gewoon je tracks naar soundcloud (welke producer heeft tegenwoordig nou uberhaupt?geen soundcloud?Cool), houd dit topic schoon en zeur gewoon niet zo.

Dat regeltje dat je feedback MOET geven alvorens je eigen productie te sharen vind ik hier wel weer terug moeten komen.

Cool

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MrStief    posted on 22-05-2012 08:41
Hallo Allen,

Ik ben sinds een half jaar nu aan het produceren (deed vroeger vaak, maar door school en werk is het beetje verwaterd). Nu wil ik het weer oppakken, het lijkt me dan leuk om af en toe is een avond met iemand van hier wat te produceren (electro house).

Ik woon op mezelf in Zeist (omg Utrecht). Dus mochten er mensen zijn die wel is samen wat produceren kunnen we wat afspreken, lijkt me wel gezellig. Ideen etc uitwisselen.
Bloedworst    posted on 22-05-2012 10:43
Poster: MrStief
Hallo Allen,

Ik ben sinds een half jaar nu aan het produceren (deed vroeger vaak, maar door school en werk is het beetje verwaterd). Nu wil ik het weer oppakken, het lijkt me dan leuk om af en toe is een avond met iemand van hier wat te produceren (electro house).

Ik woon op mezelf in Zeist (omg Utrecht). Dus mochten er mensen zijn die wel is samen wat produceren kunnen we wat afspreken, lijkt me wel gezellig. Ideen etc uitwisselen.

Erg leuk idee, alleen past niet echt in dit topic, dus hier en apart topic op aanmaken lijkt mij en goed idee Bijv. het co operation topic.
hoe meer zielen hoe meer skills gezeligheid en ideen.

@ maracas ben het met je eens en over de feedback ook.
User edit by Bloedworst on 22-05-2012 @ 10:46:26 (8%)
MrStief    posted on 22-05-2012 13:53
Poster: Bloedworst
Erg leuk idee, alleen past niet echt in dit topic, dus hier en apart topic op aanmaken lijkt mij en goed idee Bijv. het co operation topic.
hoe meer zielen hoe meer skills gezeligheid en ideen.

@ maracas ben het met je eens en over de feedback ook.

Oke zal hem even verplaatsen
Lead    posted on 24-05-2012 18:16
Poster: Maracas
...Dat regeltje dat je feedback MOET geven alvorens je eigen productie te sharen vind ik hier wel weer terug moeten komen.

Dat is geen regeltje hoor.... daar kunnen mensen de Hidden Message voor gebruiken. Die toont de inhoud van dat vak pas als iemand in dat topic een antwoord heeft gepost.
Let the BASS be louder
MrQreeny    posted on 24-05-2012 19:21
Dat was wel een regel in het vorige topic.. die overigens ook net even iets anders was dan deze want daar ging het om producties die nog niet af waren....
Hidden message werkt voor geen meter (wtf heb je aan berichtjes als: check, sjek, shag of wat dan ook.....)

Met andere woorden ik ben het maracas eens.
'Music is the universal language of mankind...'
BaZeBastardZ    posted on 29-05-2012 20:29
Hier heb ik een Nieuwe hardstyle track!
een remix van producer Affection: http://soundcloud.com/affectionofficial

Check de track: http://soundcloud.com/bazebastardz/affection-passio-et-affectus-1
Vivado    posted on 31-05-2012 16:51
Ik ben niet zo van de hardstyle, maar ik vind de melodielijnen erg mooi, ook het intro is goed! vind alleen dat de kick veel weg drukt, misschien hier ff naar kijken?

Mijn track; http://soundcloud.com/vivado/bleep1/s-9VMxc
Ik ben er nog mee bezig en ik ga waarschijnlijk de piano synth waar het liedje mee begint nog veranderen. Alle kritiek is erg welkom!
Sebasz    posted on 31-05-2012 17:28
Poster: Maracas
Damn, iedereen die deze beerput weer opentrekt vind ik bekrompen. Upload gewoon je tracks naar soundcloud (welke producer heeft tegenwoordig nou uberhaupt?geen soundcloud?Cool), houd dit topic schoon en zeur gewoon niet zo.

Dat regeltje dat je feedback MOET geven alvorens je eigen productie te sharen vind ik hier wel weer terug moeten komen.

Cool

snippets wil je niet altijd op je soundcloud hebben, plus dat het tijd van je account kost. zippyshare was daarom een heel goed alternatief. ook waveform, snel streamen, eventueel downloaden
Maracas    posted on 31-05-2012 18:39
Zippyshare is inderdaad ook wel handig, maarja ze willen het nietCool Maar snap wel wat je bedoelt
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MrQreeny    posted on 05-06-2012 16:27
@baze..

Kick moet echt nog beter. De kick drukt zoals vivado zei inderdaad (te) veel weg. Heb je de kick trouwens gesampled? Of wel zelf gemaakt met een drumcomputer? Misschien heb je wat aan deze tutorial:?http://hardstyleaudiosamples.com/2011/03/23/how-to-make-a-hardstyle-kick-zany-tutorial/
Voor de rest wel aardig!

Hier mijn nieuwe projectje... Weet nog niet of ik hem afmaak maar goed, het is een remix van warp (whoop whoop!):

http://soundcloud.com/hearthouse/steve-aoki-warp-hearthouse

Hij is ook nog lang niet klaar, er komt nog een 2de break en climax en het mix werk is ook nog niet gedaan... Vandaar dat de build up een beetje hard is aan het einde...
User edit by MrQreeny on 05-06-2012 @ 20:26:53 (100%)
tek-zotic    posted on 05-06-2012 20:37
ben eens met hardtechno aan het experimenteren :p
(natuurlijk nog lang niet klaar, is nog maar eens eerste probeersel)

pounding techno beats :p?

comments en tips zijn altijd welkom

ook maar even op degene hierboven commenten:
klinkt al best goed, alleen die synth mag van mij nog iets voller klinken
User edit by tek-zotic on 05-06-2012 @ 20:38:45 (63%)
djmstr223    posted on 05-06-2012 20:58
Na een avondje doorhalalen met een paar vrienden is dit rond 3 uur 's nachts gemaakt.... een dag later nog eens geluisterd en het klokt toch best leuk :P misschien vind iemand het en zo niet ook goed Happy, laughing

klik

www.bramvanbergen.nl
User edit by djmstr223 on 05-06-2012 @ 21:01:02 (100%)
MrQreeny    posted on 05-06-2012 22:32
Poster: tek-zotic

klinkt al best goed, alleen die synth mag van mij nog iets voller klinken

Die synth?? Er zitten 12 synths in ofzo...

246 Users online: 133 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 6.070
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.803.107