Tzo ik vind dat best vet klinken man! Good work
Nu even het technische gedeelte
Introotje met die hartslagsoort idee vind ik leuk, alleen zeer droog, je moet er echt ruimte in maken, bijvoorbeeld met reverb over de vocal, een lichte reverb over de kick maar dan moet je wel de lage tonen filteren in je reverb, je synths moeten breder, probeer ze of te layeren, of in elk geval wat beter te equen. Response van die snare is nice maar ik vind hem er toch niet mooi uitklappen, en ik vind dat wel een pre in deze muziekstyle. Ik zou ook voor die wobble een iets andere synth nemen, die zowieso wat breder is. Vocal vind ik een beetje te hard, dof en vind hem nog niet mooi inblenden in de track zelf, dus die moet je even eq'en, reverbje erover heen, en hem proberen ietsie minder mono te laten klinken. Kick mag van mij wat klappender en wat harder, en een subtiele maar zware(lees: laag) baslijntje eronder.
Ik hoor trouwens vaker bij meerdere mensen aan het einde van de kick zo'n hoog piepje ofzo erachteraan, ik heb geen idee wat het is, maar ik heb er zelf geen last van, maar ik vind het wel beter klinken als die weg is.
Maarrr wel leuk bezig in elk geval! Hoop dat je er wat aan hebt man

@Yvaroz, helemaal mee eens, alleen het staat niet in de openingspost, zou er eigenlijk bijgezet moeten worden