Poster: youngbeatsz
hee luxx, voor mij is synthese een heel groot struikelblok, het zou leuk zijn moest je dat in het algemeen wat meer kunnen toelichten, niet zomaar wat je maakt, maar algemeen wat er juist verandert met een bepaald knopje te verdraaien. en wat er net zo typisch is aan welk genre. als je nog wat speciefieker wil gaan, wil ik anders wel leren werken met massive, lijkt me een topstuk om mee te werken, als je het kunt, ik ga er vaak mee aan de slag, maar meestal draaien m'n synths uit op niets meer dan wat gepiep. alvast bedankt man!
Poster: Jefe_elaire
een buildup maken die bij de synth van de track past.. heb daar nog GEEN idee van..
Poster: Blackaround
Dit probleem heb ik ook!
Ik heb dan een goede climax, maar daar rond een intro,buildup,break en outro van te maken, lukt me nooit deftig!
Heb al veel naar 'gemakkelijke tracks' gehoord waar je het goed kunt horen, wat er inkomt enzo.
Maar het lukt me nooit, ik heb het in mijn hoofd zitten, maar krijg het nooit uit de software uit.
@Luxx, Ik heb een probleem met mijn fl studio, ik gebruik nexus, en heb laatst een klein melodietje opgeslagen en toen gebruikte ik nexus. Nu staat het niet meer tussen mijn chanels, heb al add more enzo geprobeert, maar dat lukt ook niet.
Wil ik nexus nu gebruiken, moet ik dat 'project' van melodie openen, en dan zo opnieuw beginnen.
Dus ben ik bezig aan een track, en ik wil nexus gebruiken...
Hopelijk heb je hier een oplossing voor, heb ooit al eens opnieuw geinstalleerd, maar toen werkte heel mijn programma nietmeer ^^
Poster: LouisCasper
Ik zou wel eens wat meer willen weten over compressie. Hoe gaat het in z'n werk, wat zijn dingen als ratio, attack, release, treshhold etc., en waar moet je op letten bij het compressen van de verschillende onderdelen van een track (waar moet je op letten bij het compressen van een kick, een snare, een bassline etc.).?
Ik vind het trouwens echt een heel tof initiatief dit, respect!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.