De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Snoey    posted on 01-06-2012 19:36
Poster: MrQreeny
Tsja als je er geen zin in hebt is het simpel toch hahaha... Ik denk niet dat je nou van een mac zoveel meer zin krijgt om te produceren?Cool

Heb geen macbook ofzo, maar toch gaat mn laptop 12 uurtjes mee op z'n accu, rara? (iets met batterij upgraden!)

Welke upgrade heb je gedaan dan?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Sebasz    posted on 01-06-2012 19:53
Nou 12 uurtjes lijkt me een beetje overdreven. Als je een 9cell accu hebt in een hele zuinige laptop red je er misschien 8 uur ofzo mee. Geen zin om ruzie te maken hoor, maar 12 uur kan echt niet?Cool. Ja als je hem in slaapstand zet haha

Poster:?Snoey
Ik heb al een laptop van bijna 2 jaar oud, waarvan de hardware nog steeds up to date is. Mijn windows 7 is nog helemaal schoon en superstabiel, aangezien ik bijna alle software die ik download meestal eerst op me desktop installeer.?

En virussen heb ik heel soms op mijn desktop als ik een keer een verkeerd stukje softwre gedownload hjeb, maar meestal weet ik wat ik waar vandaan moet halen.?

Wat is dan dat gebruikers gemak??
En hoe plug n play? Als ik een filmpje aanzet op me acer is dat ook met 1 klik gebeurd.

Bij mij is het dan ook meer de vraag, ga ik er beter van produceren. En daarmee bedoel, ga ik als ik de macbook heb wel muziek maken erop, wat ik nou nooit doe op mijn Acer. Ik weet niet waarom, maar heb der nooit zin in op mijn laptop.?

Dus aub echte gebruiks ervaring die voor mensen het maken dat zij zeggen dat de macbook heel belangrijk voor hun is. Termen als gebruikers gemak is voor mij te vaag, want dat kan alles zijn.

Een lange batterijduur is bijvoorbeeld een goed argument wanneer ik in de trein mensen met hun macbook zie werken.
Geen virussen is een goed argument als dat inhoud dat de laptop nooit traag wordt, en wanneer je snel wat wilt bekijken, dat gelijk de macook aanspringt en je hem gelijk kan gebruiken.

Ik vind het ook niet heel relax om op laptop/macbook te produceren. Heeft niks met batterijduur te maken bij mij. Weet niet waar aan het ligt. Voel me een beetje beperkt ofzo Cool

Poster:?Snoey
Nee maar even serieus, wat is nou echt de meerwaarde waarom alle pro's zeggen dat de macbook hun beste aankoop is?

Tja weet ik ook niet.. Accu gaat wel erg goed mee dat moet ik wel nageven. Verder vind ik het niet beter of slechter dan windows. Ben alleen niet zo te spreken over de kwaliteit van het scherm in de Macbook Pro

Poster:?Tekhead
Stabiliteit, langer up to date, wederverkoopwaarde, geen virussen en weinig tot geen spam, gebruiksgemak, plug en play, uiterlijk... vertrouwen in het merk.... denk ik, voor mij in ieder geval.

Naja, allemaal beetje onzin natuurlijk. Op de waardevastheid na. De rest is allemaal afhankelijk van de gebruiker. Als jij gare cracks gebruikt omdat je te cheap bent om legale software te kopen, heb je zonder virusscanner een grote kans op een virus ja. Stabiliteit heeft daar ook mee te maken. Als jij geen gekke dingen doet en je hebt geen oude hardware van 10 jaar oud zou alles stabiel moeten zijn, of je moet zelf iets raars doen zoals ik al zei Smile.?Langer up2date? Nee je moet elk jaar betalen daarvoor. Microsoft geeft gratis servicepacks weg en geeft nog steeds na 10 jaar ondersteuning op Windows XP. Geeft Apple nog ondersteuning op OS9 ? Dacht het niet.?Plug en play is bij Windows beter ondersteund. Uiterlijk is inderdaad een pluspunt voor mij. Al zijn er ook andere mooie notebooks. Vertrouwen in het merk, tja das ook persoonlijk. Uit mijn sociale kring hoor ik meer vervelende verhalen met garantie afhandelingen dan met een ander merk.

Maar als je per se een Macbook Pro wil kopen kun je beter even wachten, tenzij je budget anders niet toereikend is. Over anderhalve week worden als het goed is nieuwe iMac's en Macbook Pro's aangekondigd?Smile
User edit by Sebasz on 01-06-2012 @ 20:03:41 (100%)
Dyno    posted on 01-06-2012 21:24
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 01-06-2012 @ 23:12:07 (5%)
feestbeest    posted on 01-06-2012 23:59
Gister mijn eigen school weer voorzien met een school Gala. Erg gaaf setje neergezet!

Voor het eerst zelfstandig een carre opgezet, met 2 man.. wat een klus..?

En hieeeeer het eind resultaat!

Was echt heel gaaf om een keer op mij zelf zo'n klusje te doen. Is toch weer anders dan met me werk.. Veel meer zefl denken:p

Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Winston    posted on 02-06-2012 14:56
Nice job feestbeestCool
Tic Toc
LilQuint    posted on 02-06-2012 14:57
Vanochtend goed gesprek gehad met mijn agency, komen grote dingen aan jeah :D
Danekato    posted on 02-06-2012 18:43
Dat ziet er top uit feestbeest!
Moet een knalfeest geweest zijn Happy, laughing
LilQuint    posted on 02-06-2012 20:02
Tune in now!
Electonic Pleasure 003 is begonnen!
Mijn eigen radioshow jeah :D

http://www.eclecticradio.nl/webplayer/play/
Tekhead    posted on 02-06-2012 23:10
good job kleine Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
LilQuint    posted on 03-06-2012 10:59
Nu te besluisteren op mijn Soundcloud Happy, laughing

http://soundcloud.com/lilquintmusic/lil-quint-electronic-3

User edit by LilQuint on 03-06-2012 @ 10:59:13 (12%)
Unidentified    posted on 03-06-2012 11:18
User edit by Unidentified on 03-06-2012 @ 11:18:43 (2%)
LLCoolP    posted on 03-06-2012 20:36
Pffff hier heb ik toch wel een hekel aan voor het draaien;
?sorteren van usb kabeltjes, hubje, xxxtransformators voor de harddisk etz. . . .
?Het wordt toch weer eens tijd voor weer iets in elkaar te steken dat ik maar 1 stekker nodig heb!

?'back to the drawing board'

PS: Zijn er hier nog mensen die naar Groove Graden gaan volgend weekend?
Join the party and become famous!
MichaelMiller    posted on 03-06-2012 21:09
Eigen AR-artistpage sinds vandaag..Happy, laughing
Hier ben ik ook te booken, maar de main genres kloppen niet helemaal,?haha.

http://ambizirecords.com/artist/michael-miller
MichaelMiller    posted on 04-06-2012 14:36
Weet iemand of het mogelijk is Dance-Tunes credits als 'gift'/cadeau te geven aan iemand? Normaal ben ik altijd alleen maar bezig op Beatport, dus ik weet niet zo heel veel van DT af.
Danekato    posted on 04-06-2012 17:40
@ Michael, dit zie je direct staan als je naar de site gaat.?Rechts onder de mogelijke creditpacks welke je kunt kopen staat een kopje: Dance-tunes giftcard!
FML    posted on 04-06-2012 19:05
Heeft niemand er last van als je DJR open dat Firebug ook open gaat ?? kinda strange..
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
mrmagix    posted on 05-06-2012 00:06
Mensen hier wat ervaring met Redcoon? Heb daar wat besteld maar nu staat m'n orderstatus op 'bestelling staat klaar in de verzendafdeling'.

Iemand enig idee wat dit betekend? Vanmorgen rond half 12 besteld en ze beloven een binnen 24 tot 48 uur levering op hun voorwaarden pagina... Bestelling is uiteraard al volledig betaald.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Roov    posted on 05-06-2012 00:14
Poster: mrmagix
'bestelling staat klaar in de verzendafdeling'..

Lijkt me heel logisch wat dit betekend. Je bestelling ligt klaar om morgen verstuurt te worden, waarschijnlijk heb je hem morgen rond de middag (of iets later).
mrmagix    posted on 05-06-2012 00:54
Leek me ook logisch, maar voor hem morgen te hebben zou ik nu al een track&trace moeten hebben, wat niet het geval is. Ook zijn er wel wat reviews van Redcoon waarin klachten te lezen zijn over de levering etc...

Ik weet dat mensen rapper gaan reviewen als er iets negatief te vertellen valt en je dus bijna nooit een review vind over dingen die zonder problemen verlopen. Daarom mijn vraag dus of er misschien ervaringen kunnen gedeeld worden als die er zijn Happy, laughing.

Heb er 450 euro tegen geknald en toch verzendkosten moeten betalen, dan verwacht ik toch een super service... Ook geef ik toe dat ik geen geduld heb :D.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 05-06-2012 @ 00:55:51 (1%)
Unidentified    posted on 05-06-2012 13:48
Track & trace heb je toch meestal pas als je pakketje bij de leverancier zit en niet meer bij de firma (in dit geval Redcoon) zit?
MrQreeny    posted on 05-06-2012 14:38
Ik heb mn flightcase bij redcoon besteld, ben niet heel tevreden over dat bedrijf.
Op de site stonden namelijk functies die er niet opzaten (mogelijkheid tot ombouwen naar dj=stand...). En de deksel sluit niet goed, die is verbogen ofzo :S
Uit mn hoofd stond er toen op de site binnen 5 werkdagen, maar het duurde toen een dag of 13. Maar goed uiteindelijk wel binnen gekregen.
'Music is the universal language of mankind...'
-FLoriZ-    posted on 05-06-2012 16:13
Poster: mrmagix
Mensen hier wat ervaring met Redcoon? Heb daar wat besteld maar nu staat m'n orderstatus op 'bestelling staat klaar in de verzendafdeling'.

Iemand enig idee wat dit betekend? Vanmorgen rond half 12 besteld en ze beloven een binnen 24 tot 48 uur levering op hun voorwaarden pagina... Bestelling is uiteraard al volledig betaald.
  Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met hun. Ze leveren altijd via GLS en de enige problemen die ik daar ooit heb gehad is dat er een probleem was bij GLS toen. 2 iPods en mijn headphone komen er vandaan, allemaal zeer goede service.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MichaelMiller    posted on 05-06-2012 16:38
Is dat niet dat bedrijf dat (ook) neppe producten verkoopt tegen een belachelijke prijs (en nergens bij zet dat het namaak is)? Ik ga even verder kijken, wou daar ook een keer iets bestellen, maar door alle slechte recensies niet gedaan.
MichaelMiller    posted on 05-06-2012 16:55
Poster: Danekato
@ Michael, dit zie je direct staan als je naar de site gaat.?Rechts onder de mogelijke creditpacks welke je kunt kopen staat een kopje: Dance-tunes giftcard!

Heel raar, maar dat werkt bij niet.. Er hoort een .pdf of iets dergelijks te komen? Krijg alleen 2 regels tekst.
MrQreeny    posted on 05-06-2012 20:32
Work in progress:

?

Nog niet gemixt en zo, maar ik wou het ff kwijt..
'Music is the universal language of mankind...'

194 Users online: 12 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 37.488
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.645.239