Nou 12 uurtjes lijkt me een beetje overdreven. Als je een 9cell accu hebt in een hele zuinige laptop red je er misschien 8 uur ofzo mee. Geen zin om ruzie te maken hoor, maar 12 uur kan echt niet?

. Ja als je hem in slaapstand zet haha
Poster:?Snoey
Ik heb al een laptop van bijna 2 jaar oud, waarvan de hardware nog steeds up to date is. Mijn windows 7 is nog helemaal schoon en superstabiel, aangezien ik bijna alle software die ik download meestal eerst op me desktop installeer.?
En virussen heb ik heel soms op mijn desktop als ik een keer een verkeerd stukje softwre gedownload hjeb, maar meestal weet ik wat ik waar vandaan moet halen.?
Wat is dan dat gebruikers gemak??
En hoe plug n play? Als ik een filmpje aanzet op me acer is dat ook met 1 klik gebeurd.
Bij mij is het dan ook meer de vraag, ga ik er beter van produceren. En daarmee bedoel, ga ik als ik de macbook heb wel muziek maken erop, wat ik nou nooit doe op mijn Acer. Ik weet niet waarom, maar heb der nooit zin in op mijn laptop.?
Dus aub echte gebruiks ervaring die voor mensen het maken dat zij zeggen dat de macbook heel belangrijk voor hun is. Termen als gebruikers gemak is voor mij te vaag, want dat kan alles zijn.
Een lange batterijduur is bijvoorbeeld een goed argument wanneer ik in de trein mensen met hun macbook zie werken.
Geen virussen is een goed argument als dat inhoud dat de laptop nooit traag wordt, en wanneer je snel wat wilt bekijken, dat gelijk de macook aanspringt en je hem gelijk kan gebruiken.
Ik vind het ook niet heel relax om op laptop/macbook te produceren. Heeft niks met batterijduur te maken bij mij. Weet niet waar aan het ligt. Voel me een beetje beperkt ofzo

Poster:?Snoey
Nee maar even serieus, wat is nou echt de meerwaarde waarom alle pro's zeggen dat de macbook hun beste aankoop is?
Tja weet ik ook niet.. Accu gaat wel erg goed mee dat moet ik wel nageven. Verder vind ik het niet beter of slechter dan windows. Ben alleen niet zo te spreken over de kwaliteit van het scherm in de Macbook Pro
Poster:?Tekhead
Stabiliteit, langer up to date, wederverkoopwaarde, geen virussen en weinig tot geen spam, gebruiksgemak, plug en play, uiterlijk... vertrouwen in het merk.... denk ik, voor mij in ieder geval.
Naja, allemaal beetje onzin natuurlijk. Op de waardevastheid na. De rest is allemaal afhankelijk van de gebruiker. Als jij gare cracks gebruikt omdat je te cheap bent om legale software te kopen, heb je zonder virusscanner een grote kans op een virus ja. Stabiliteit heeft daar ook mee te maken. Als jij geen gekke dingen doet en je hebt geen oude hardware van 10 jaar oud zou alles stabiel moeten zijn, of je moet zelf iets raars doen zoals ik al zei

.?Langer up2date? Nee je moet elk jaar betalen daarvoor. Microsoft geeft gratis servicepacks weg en geeft nog steeds na 10 jaar ondersteuning op Windows XP. Geeft Apple nog ondersteuning op OS9 ? Dacht het niet.?Plug en play is bij Windows beter ondersteund. Uiterlijk is inderdaad een pluspunt voor mij. Al zijn er ook andere mooie notebooks. Vertrouwen in het merk, tja das ook persoonlijk. Uit mijn sociale kring hoor ik meer vervelende verhalen met garantie afhandelingen dan met een ander merk.
Maar als je per se een Macbook Pro wil kopen kun je beter even wachten, tenzij je budget anders niet toereikend is. Over anderhalve week worden als het goed is nieuwe iMac's en Macbook Pro's aangekondigd?