De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (6/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

MrQreeny    posted on 28-05-2012 13:12
Woo wtf :O moet je eens goed op dat hoofd letten van die gast die neer wordt gelegd haha dat is ook geen normale beweging :P
'Music is the universal language of mankind...'
Estacy    posted on 28-05-2012 13:20
Poster: Tekhead
cool, ben aan't kijken naar Space opening Party, met Carl Cox.
Ik dacht dat hij 52 werd vandaag,

die was ik gisteravond ook aan t kijken, B@ tv! op wikipedia staat dat ie uit 62 is, dus 50 lijkt me dan wel logisch
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
W.i.M    posted on 28-05-2012 16:13
Wat een weertje weer Happy, laughing
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
LilQuint    posted on 28-05-2012 16:39
Zo, alles is nu 100% rond met Jan Morel.
Over 2 weken komt deze man mijn studio is goed onder handen nemen Happy, laughing. Word echt heel vet,
Word dit stijltje : http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=2876254835977&set=a.1260692527929.2032605.1548172787&type=3&theater

Alleen de panelen met alle blokjes (flexipol) komt in het wit. Zoals DIT : http://www.acoustifix.nl/images/productimages/smaller/Vicoustic-Flexi_Pol-A50-wit-60x60x5cm-Acoustifix.jpg

Ik kan niet wachten tot dat het af is Happy, laughing

Dit is wat er allemaal komt te hangen:

10x Cinema Round in combinatie van Zwart en Wit
10x Flexi Pol in het Wit
04x Round Bass Studio-Line

De Round Bass komt onder de meubels te staan om de lage tonen op te vangen.
MichaelMiller    posted on 28-05-2012 18:23
Poster: LilQuint
Zo, alles is nu 100% rond met Jan Morel.
Over 2 weken komt deze man mijn studio is goed onder handen nemen Happy, laughing. Word echt heel vet,
Word dit stijltje : http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=2876254835977&set=a.1260692527929.2032605.1548172787&type=3&theater

Alleen de panelen met alle blokjes (flexipol) komt in het wit. Zoals DIT : http://www.acoustifix.nl/images/productimages/smaller/Vicoustic-Flexi_Pol-A50-wit-60x60x5cm-Acoustifix.jpg

Ik kan niet wachten tot dat het af is Happy, laughing

Dit is wat er allemaal komt te hangen:

10x Cinema Round in combinatie van Zwart en Wit
10x Flexi Pol in het Wit
04x Round Bass Studio-Line

De Round Bass komt onder de meubels te staan om de lage tonen op te vangen.

Sorry, maar ik moet het vragen.. Doet hij dit gewoon voor niks?
tek-zotic    posted on 28-05-2012 18:44
wat denk je zelf michael?
Sebasz    posted on 28-05-2012 18:46
Vind het niet zo'n rare vraag hoor. Zoveel geld zal Stef nou ook wel weer niet hebben, weet ook niet hoeduur zoiets zou moeten zijn maar zou er niet raar van opkijken als t een vriendendienstje is?Cool
LilQuint    posted on 28-05-2012 18:46
Als je ziet wat voor projecten en hij doet en alleen 1 zo paneel al kost, dan doet denk ik niemand dit voor niks.
Dit gaat niet over hoge bedragen wat deze man doet, denk niet aan duizende euro's. Maar niks voor niks natuurlijk..
Zoiezo heb ik voor dit al een heel lange tijd gespaart, samen met mijn Macbook haha, en heb wat dingen de deur uitgedaan enzovoort
User edit by LilQuint on 28-05-2012 @ 18:48:21 (100%)
djmstr223    posted on 28-05-2012 19:36
Hierbij de prijslijst van Iemkeroos, de importeur van Vicoustic in nederland.?http://www.iemkeroos.nl/frames.htm kijk maar war een paneel kost......
www.bramvanbergen.nl
Dyno    posted on 28-05-2012 20:29
Niet normaal eigenlijk wat sommige 14 jarigen al aan apparatuur hebben ...
Doe je goed LilQuint! Cool
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
LilQuint    posted on 28-05-2012 20:31
Poster: Dyno
Niet normaal eigenlijk wat sommige 14 jarigen al aan apparatuur hebben ...
Doe je goed LilQuint! Cool

Haha dankje Happy, laughing
Lang voor gespaard, dus ben er ook erg trots op Happy, laughing!

Waar sta je eigelijk dit jaar op ADE?
Groote kans dat ik ook ga, dus kom ik je denk ik wel eventjes checken Happy, laughing
feestbeest    posted on 29-05-2012 12:10
Donderdag een voor mijn doen, groot klusje. GALA van mijn eigen school en heb een extra groot buget gekregen!

Voor de eerste keer een truss carree bouwen.. kijken of dat goed gaat komen, iemand nog tips voor het bouwen van een carre?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
LouisCasper    posted on 29-05-2012 12:18
Ik heb even een vraagje: Ik ga aanstaande zaterdag een Samson D1500 ophalen als uitbreiding voor mijn studio. Nu vroeg ik me af of, wanneer ik de D1500 tussen m'n Apogee Duet 2 en m'n KRK VXT8's zet, het ten koste gaat van de geluidswaliteit van mijn Apogee Duet 2. De D1500 is namelijk een actief systeem en convert het geluid weer van A naar D en weer terug voordat het naar de speakers gaat. Denken jullie dat de geluidskwaliteit er echt op achteruit gaat of zal dat meevallen? Als het er echt op achteruit gaat kan ik hem ook nog aan de koptelefoonuitgang van mijn Duet 2 hangen, zodat ik geen last heb van kwaliteitsverlies over mijn speakers. Alvast bedankt!
http://www.louiscasper.com
djmstr223    posted on 29-05-2012 12:25
Poster: feestbeest
Donderdag een voor mijn doen, groot klusje. GALA van mijn eigen school en heb een extra groot buget gekregen!

Voor de eerste keer een truss carree bouwen.. kijken of dat goed gaat komen, iemand nog tips voor het bouwen van een carre?

Hou rekening met welke truss je gebruikt, triangel of quad.... en je mag volgens mij maar 12 meter quat aan een stuk zonder poten, ga dus niet langer!
Ook moet je ervoor zorgen dat je genoeg stroom en dmx hebt om alles via een poot naar beneden te laten lopen en daarna meteen onder kabelmatten weg werken.
www.bramvanbergen.nl
MrQreeny    posted on 29-05-2012 12:46
Poster: LouisCasper
Ik heb even een vraagje: Ik ga aanstaande zaterdag een Samson D1500 ophalen als uitbreiding voor mijn studio.

Nice, hij was er nog dus :P ? Heb je het hele setje gekocht??
Snoey    posted on 29-05-2012 15:12
19% korting op macbooks bij Saturn, nu is de verleiding wel heel groot om er 1 aan te schaffen. Maar toch blijf ik me afvragen of ik er nou zoveel mee opschiet... ten opzichte van mijn i5 laptop (met een batterijduur van nog maar 15 minuten).
www.soundcloud.com/ten-hooven
Roov    posted on 29-05-2012 15:27
Poster: Snoey
ten opzichte van mijn i5 laptop (met een batterijduur van nog maar 15 minuten).

Hier heb je dus je antwoord Happy, laughing
Snoey    posted on 29-05-2012 22:08
Nee maar even serieus, wat is nou echt de meerwaarde waarom alle pro's zeggen dat de macbook hun beste aankoop is?
Tekhead    posted on 29-05-2012 22:49
Nee maar even serieus, wat is nou echt de meerwaarde waarom alle pro's zeggen dat de macbook hun beste aankoop is?

Stabiliteit, langer up to date, wederverkoopwaarde, geen virussen en weinig tot geen spam, gebruiksgemak, plug en play, uiterlijk... vertrouwen in het merk.... denk ik, voor mij in ieder geval.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 30-05-2012 01:26
Ik heb al een laptop van bijna 2 jaar oud, waarvan de hardware nog steeds up to date is. Mijn windows 7 is nog helemaal schoon en superstabiel, aangezien ik bijna alle software die ik download meestal eerst op me desktop installeer.?

En virussen heb ik heel soms op mijn desktop als ik een keer een verkeerd stukje softwre gedownload hjeb, maar meestal weet ik wat ik waar vandaan moet halen.

Wat is dan dat gebruikers gemak?
En hoe plug n play? Als ik een filmpje aanzet op me acer is dat ook met 1 klik gebeurd.

Bij mij is het dan ook meer de vraag, ga ik er beter van produceren. En daarmee bedoel, ga ik als ik de macbook heb wel muziek maken erop, wat ik nou nooit doe op mijn Acer. Ik weet niet waarom, maar heb der nooit zin in op mijn laptop.

Dus aub echte gebruiks ervaring die voor mensen het maken dat zij zeggen dat de macbook heel belangrijk voor hun is. Termen als gebruikers gemak is voor mij te vaag, want dat kan alles zijn.

Een lange batterijduur is bijvoorbeeld een goed argument wanneer ik in de trein mensen met hun macbook zie werken.
Geen virussen is een goed argument als dat inhoud dat de laptop nooit traag wordt, en wanneer je snel wat wilt bekijken, dat gelijk de macook aanspringt en je hem gelijk kan gebruiken.

MrQreeny    posted on 30-05-2012 07:04
Ik weet niet waarom, maar heb der nooit zin in op mijn laptop.

Een lange batterijduur is bijvoorbeeld een goed argument wanneer ik in de trein mensen met hun macbook zie werken.

Tsja als je er geen zin in hebt is het simpel toch hahaha... Ik denk niet dat je nou van een mac zoveel meer zin krijgt om te produceren?Cool

Heb geen macbook ofzo, maar toch gaat mn laptop 12 uurtjes mee op z'n accu, rara? (iets met batterij upgraden!)
Danekato    posted on 30-05-2012 11:59
Ik heb met mijn S4 op verschillende windows PCs toch last van kraakjes en popjes tijdens het draaien. Dit heb ik nog nooit gehad op verschillende macbooks waarvan ik gebruik heb gemaakt. Dit laat aan mij zien dat Apple een verfijnde samenwerking heeft met audio drivers en dit ook laat werken zonder enig probleem.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar hier staat een Apple ook bekend om dacht ik? Feilloos samenwerken met audio maar ook grafische programma's.

Neemt nog steeds niet weg dat ik niet speciaal voor mijn S4 een Macbook ga kopen, is me te duur Winking my eye en vind ik Windows toch af en toe wat lekkerder werken.
User edit by Danekato on 30-05-2012 @ 12:00:11 (1%)
MichaelMiller    posted on 31-05-2012 17:00
User edit by MichaelMiller on 31-05-2012 @ 17:01:38 (98%)
MichaelMiller    posted on 31-05-2012 17:01
Concept voor artwork Mr. Mustard, haha!
Ik vind 'm cool, en ontzettend creatief!

Kleuren veranderen of zo houden? Hij wordt gereleased, zoals je ziet, op Ambizi Records (AR, www.ambizirecords.com).

Lucalicious    posted on 01-06-2012 19:27
haha, wat een harde faal gister
ik moest draaien op een examengala in poema, bleek op het laatste moment dat er een stuk of 10 15jarigen waren.
poema besluit dus geen alcohol te schenken, iedereen was tegen half elf al weer naar huis. :P

hopen dat het er vanavond in lux beter aan toe gaat!

165 Users online: 4 Guests (161 Unknown)
Pages generated today : 20.137
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.693.089