De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (40/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Estacy    posted on 06-12-2012 15:13
Poster: PhonicM
Helaas licht het niet genuaceerder .

Op sommige punten heb je gelijk ja. Inteelt zorgt inderdaad voor problemen. En hun cultuur is ook gewoon heel anders, eer is belangrijk. De mannen hebben veel meer te zeggen dan de vrouwen. En relatief gezien plegen allochtonen ook gewoon meer misdrijven dan de rest. Maar absoluut gezien komen ze niet in de buurt.?
Maar er zijn zo veel meer factoren dan 'kut-marokkaan'. Ze groeien op in achterstandswijken omdat de ouders nog geen goede baan hebben kunnen vinden. Thuis gaat het vaak klote omdat er familie problemen zijn. Op school gaat het vanzelf slecht dan. En ze komen met verkeerd volk in aanraking. Bovendien, iedereen ziet ze als crimineel, wat natuurlijk ook gevolgen heeft voor hoe hun zichzelf zien. Maar wat ik ook duidelijk wil maken: als je die jongens op een Aerox scooter met een bontkraagje in de stad ziet hangen en meisjes ziet lastigvallen, dan betekent dat niet dat ze allemaal zo zijn. De goeie gasten die doen dat niet.?

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
PhonicM    posted on 06-12-2012 17:20
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:10:28 (100%)
Estacy    posted on 06-12-2012 17:22
Luister: Je kunt onmogelijk zeggen dat alle Marokkanen geboren crimineel zijn.
DJADMIN    posted on 06-12-2012 17:25
Poster: Estacy

iets met alles en een kam...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MichaelMiller    posted on 06-12-2012 18:51
Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die morgen naar Swedish House Mafia in het Ziggodome wil gaan. May God be with you!
MarcoMartinez    posted on 06-12-2012 19:08
Ben benieuwd welk cdje ze morgen opzetten?
www.djmarcomartinez.com
PhonicM    posted on 06-12-2012 19:11

Waarom zou dit niet kunnen de erfelijke aanleg speelt voor 90% een rol in de ontwikkeling van een persoon opvoeding en andere externe factoren maar 10 %. Aldus onafhankelijk onderzoek. Bij mij zijn het geen vooroordelen maar gewoon persoonlijke waarnemingen. Waarom denk je dat er veel clubs zijn waar ze hun niet eens binnen willen laten. In club 7 deden ze dit wel met als gevolg 1 dode met een bierglas in zijn nek gestoken, maar misschien kunnen ze er ook niks aan doen met rolmodellen als Badh Hari Cool.

Wat mij betreft is hier nu meer als genoeg over gezegd,
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:11:23 (100%)
Estacy    posted on 06-12-2012 19:24

Vandaag ook weer een lid van het zionistische pvda clubje ontmaskerd,

als je met dat soort woorden gaat gooien kan je echt niet serieus nemen.
PhonicM    posted on 06-12-2012 19:53
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:11:38 (100%)
MichaelMiller    posted on 06-12-2012 21:08
Niveautje hier.. -.-
D-Jesse    posted on 06-12-2012 21:09
Was ook niet helemaal serieus bedoelt en ik durf te wedden dat jij niet eens weet wat en een zionist is.
En ik nam jou al lang niet serieus iemand van 17 uit Beugen die lijdt aan dorpse na?viteit. Nog nooit buiten het dorp geweest. Waarschijnlijk vaker een koe dan een marrokaan gezien, heeft over alles een mening maar heeft alleen verstand van koeien en geiten.

Zullen we mensen hier maar even niet gaan afkraken?

Laten we het Leuk houden in de Late Leeuw Happy, laughing
LilQuint    posted on 06-12-2012 21:10
Oke, dus als je in een dorp woont ben je een randdebiel en kom je nooit ergens? Jezus man kom op zeg.
?
En ik geef Estacy gelijk, niet alle marokkanen of mensen met een buitenlandse afkomst zijn crimineel, daar in tegen zelfs.
Een klein deel ervan verziekt het voor de rest. Maar, dit is ook met mensen die in Nederland geboren en getogen zijn.?
Er lopen ook een paar rond die gewoon een gevaar zijn voor de maatschappij, maar dit is maar een klein procent van het grote deel Nederlanders.
?
Hopelijk loopt dit niet weer uit tot een 'DjResource Ruzie'.
Als je zo graag ruzie wil met iemand, ga eens lekker langs, pak een kopje koffie en praat het netjes uit!?
?
Gelijk woorden/zinnen gaan gooien zoals '?En ik nam jou al lang niet serieus iemand van 17 uit Beugen die lijdt aan dorpse na?viteit. Nog nooit buiten het dorp geweest. Waarschijnlijk vaker een koe dan een marrokaan gezien, heeft over alles een mening maar heeft alleen verstand van koeien en geiten.'
D-Jesse    posted on 06-12-2012 21:13
Ik woon in een dorp wat je een boerendorp kan noemen, maar ben 6 dagen in de week in ons mooie hoofdstadje te vinden, dus dan kom je wel degelijk ergens als je in een dorp woont :P

Ik zie dus veel koeien & marokkanen :D
MichaelMiller    posted on 06-12-2012 21:15
Even een klein statement maken;
Een erg groot gedeelte van de misdaden in Nederland wordt inderdaad gepleegd door allochtonen, maar met een erg groot gedeelte van de allochtonen is helemaal niks mis. Er zijn hier genoeg hardwerkende, positieve, gastvrije allochtonen die zich erg goed hebben aangepast en geen vlieg kwaad doen.
User edit by MichaelMiller on 06-12-2012 @ 21:17:49 (3%)
Estacy    posted on 06-12-2012 21:20
?en ik durf te wedden dat jij niet eens weet wat en een zionist is.

Een zionist is een joodse nationalist die gelooft in een Joodse staat. Dus hoe dat verband houd met de PvdA, die overigens op zijn website heeft staan dat Israel niet goed bezig is en dat Palestina erkend moet worden, weet ik niet.
Estacy    posted on 06-12-2012 21:21
Poster: LilQuint

?
Hopelijk loopt dit niet weer uit tot een 'DjResource Ruzie'.

de Late Leeuw moet een keertje vol gaan, deze is nou al 7 maanden bezig...
PhonicM    posted on 06-12-2012 21:21
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:12:04 (100%)
LilQuint    posted on 06-12-2012 21:24
Aldus iemand van 16 die net 1 of 2 jaar mag werken en nu al weet hoe het alllemaal in elkaar zit.

?
Cool
?
Nu wil je dus zeggen dat, als je 16 bent, dat je niet verstandig kan zijn??
LilQuint    posted on 06-12-2012 21:24
de Late Leeuw moet een keertje vol gaan, deze is nou al 7 maanden bezig...

?
Daar heb je gelijk in ja!
D-Jesse    posted on 06-12-2012 21:26
Aldus iemand van 16 die net 1 of 2 jaar mag werken en nu al weet hoe het alllemaal in elkaar zit.

Dus als je ouder bent zoals jij, dan pas kan je verstandig zijn? Come on ga nu niet iedereen hier afkraken, en ja dat zegt iemand die een maandje 14 is.
PhonicM    posted on 06-12-2012 21:30
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:12:17 (100%)
LilQuint    posted on 06-12-2012 21:33
Levenservaring is inderdaad belangrijk aangezien iemand van bijvoorbeeld 40 meer heeft mee gemaakt dan iemand van 14. Als je later groot en sterk bent zul je mij gelijk geven. Ervaring is op allen gebieden heel belangrijk dat je dit onderschat zegt al iets over jou gebrek er aan.

?
Levenservaring is inderdaad belangrijk, maar dit betekend niet dat iemand die jong is nergens verstand van heeft en overal slecht in is.
Integendeels zelfs, als je jong bent ben je nog flexibel, en kan je veel aan leren.

Valt me ook op dat de jongeren op dit forum zich volwassener gedragen als jou!
PhonicM    posted on 06-12-2012 21:41
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:12:32 (100%)
D-Jesse    posted on 06-12-2012 21:43
Levenservaring is inderdaad belangrijk aangezien iemand van bijvoorbeeld 40 meer heeft mee gemaakt dan iemand van 14. Als je later groot en sterk bent zul je mij gelijk geven. Ervaring is op allen gebieden heel belangrijk dat je dit onderschat zegt al iets over jou gebrek er aan.

Dat klopt zeker, maar dan weet ik toch wel wat er allemaal kan rond spelen. Kinderen die in de 3de zitten op een school midden in de stad hebben al best goed door wat er rond speelt hoor. Heb ook een broer van 17, dat helpt je ook een beetje.

Ik snap wat je bedoelt, maar dit gaat niet om levenslange ervaring Winking my eye Ben zelf ook weleens bedreigd en beroofd door een paar marokkanen toen ik uit school kwam dus weet hoe t werkt.
LilQuint    posted on 06-12-2012 21:43
Ik vind het gewoon opvallend dat bepaalde mensen een mening over van alles hebben zonder dat ze het ooit zelf hebben kunnen waarnemen.

?
Een mening mag je hebben, toch?

131 Users online: 14 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 85.693
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.067