De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Maracas    posted on 30-11-2012 23:00
Poster: Estacy
ik zou zeggen, als je tevreden bent met wat je hebt, is er niks aan de hand. En is het erg dat DJAdmin trots is op iets wat zo'n 3600 euro kost en daar hard voor gewerkt heeft? vind ik niet erg. een beetje opscheppen mag altijd, als je andere maar niet gaat afkraken.

I'm with Genius!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
RemcoRelion    posted on 01-12-2012 00:00
Poster: Martullia
Sorry dat ik het zeg maar dit klinkt wel heel erg alsof je jezelf schouderklopjes aan het geven bent. En hier de nieuwe rijzende ster aan het spreken is. Ik heb ook nooit hoeven te lenen voor dj gear of weet ik wat, is heel erg triest als je dit wel doet. Ik snap zowiezo niet dat particulieren zoveel geld voor de CDJ 2000 of DJM 900 over hebben kunt er ook een leuke auto voor kopen bijvoorbeeld Cool En zelf als je dan nog geld genoeg hebt over hebt zou ik het nog niet doen er zijn zat andere tabletops die een stuk goedkoper zijn dan deze waarmee ik hetzelfde resultaat krijg.

Sorry maar iedereen heb eigen prioriteiten de ene persoon neemt genoegen met misschien een mindere auto en met wat duurdere dj spullen. Ik heb liever goed geluid bijvoorbeld dan een dure tv en zo heeft iedereen iets wat hij/zij liever wat meer aan besteed. Verder geeft DJADMIN ook aan dat je niet alleen er over dromen kan maar het ook waar te maken is als je het wilt. Het is net hoeveel waarde je er zelf aan hecht en of je het waard vind en dat is bij ieder persoon dus andersHappy, laughing
Verder moet je je overigens niet aangevallen voelen
Don’t be a prisoner of your own style!
D-Jesse    posted on 02-12-2012 12:50
Hey jongens, ik vroeg me af of je een draadloos toetsenbord ook kunt aansluiten op een laptop? Dus zegmaar 2 toetsenborden aangesloten op 1 laptop. Dit komt omdat ik met producen mijn laptop hoog heb zitten & dus neit bij het toetsenbord kan, en een wireless toetsebord toch wel erg mobiel en handig is!
Xurion    posted on 02-12-2012 12:58
Dat kan.
Maracas    posted on 02-12-2012 22:01
Haha 'Stoute Pakjesavond' was wel gezellig vannacht :P

EDIT: Fimpje bitcht en hoe resize ik een plaatje? :P
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 02-12-2012 @ 22:30:11 (100%)
Drumworks    posted on 02-12-2012 23:37
haters gonna hate, gewoon mooi spul Admin!
The beats are still banging :)
Tekhead    posted on 03-12-2012 14:06
Poster: Maracas
Haha 'Stoute Pakjesavond' was wel gezellig vannacht :P

EDIT: Fimpje bitcht en hoe resize ik een plaatje? :P

tzag er een fijn feestje uit blijkbaar
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 03-12-2012 17:04
Straks is de Late Leeuw 55 voorbij. Hoop dat de starter van 56 een leukere voorplaat bedenkt dan David Ghetto. Ben hem namelijk een beetje zat Cool
Tic Toc
RyanSilva    posted on 03-12-2012 21:40
Die man zal toch wel aardig wat boekingen hebben gehad.
http://twitter.com/djryansilva
MichaelMiller    posted on 03-12-2012 22:24
Poster: Winston
Hoop dat de starter van 56 een leukere voorplaat bedenkt dan David Ghetto. Ben hem namelijk een beetje zat Cool

Dank je! haha
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 04-12-2012 @ 00:08:55 (1%)
Martullia    posted on 03-12-2012 22:45
Poster: RiliciousZ
haters gonna hate, gewoon mooi spul Admin!

Heeft niks met haten te maken. Maar als je wat gear hebt gekocht en het dan vekondigt alsof jij het hoogste doel in het leven bereikt hebt, dat snap ik gewoon niet.
Roov    posted on 03-12-2012 23:26
Poster: Martullia
Heeft niks met haten te maken. Maar als je wat gear hebt gekocht en het dan vekondigt alsof jij het hoogste doel in het leven bereikt hebt, dat snap ik gewoon niet.

Ik begrijp echt helemaal niks van wat je zegt. DJADMIN bedoelt dit hier namelijk ook helemaal niet mee. Hij is gewoon blij en tevens trots dat hij dit heeft kunnen betalen door hard te werken. Ik geef hem in iedergeval groot gelijk!
Tekhead    posted on 04-12-2012 08:43
Poster: Winston
Straks is de Late Leeuw 55 voorbij. Hoop dat de starter van 56 een leukere voorplaat bedenkt dan David Ghetto. Ben hem namelijk een beetje zat Cool

delangste LL ooit denk ik
MrQreeny    posted on 04-12-2012 12:34
Zoo... ff wennen die nieuwe soundcloud opmaak.. :O Ik vind die andere overzichtelijker als ik eerlijk ben. Gelukkig kan je nog terug naar de oude lay out.
'Music is the universal language of mankind...'
Tekhead    posted on 04-12-2012 13:53
Serieus van m'n melk door het bericht van die doodgeschopte grensrechter in Almere. Waar gaat het toch naar toe allemaal.
Gerdo    posted on 04-12-2012 14:25
Poster: Tekhead
Serieus van m'n melk door het bericht van die doodgeschopte grensrechter in Almere. Waar gaat het toch naar toe allemaal.

Echt niet normaal! Die jongens zijn 15 en 16 jaar oud, echt niet normaal!
Tekhead    posted on 04-12-2012 18:24
Poster: Gerdo
Echt niet normaal! Die jongens zijn 15 en 16 jaar oud, echt niet normaal!

Jongens Gerdo, Kuttuig Kutmarokkanen.
D-Jesse    posted on 04-12-2012 19:32
We mogen zogenaamd niet discrimineren, maar ze hebben toevallig wel 99% van de keren marrokaans bloed...
Tekhead    posted on 04-12-2012 20:46
Jongens Gerdo, Kuttuig Kutmarokkanen.

Poster: D-Jesse
We mogen zogenaamd niet discrimineren, maar ze hebben toevallig wel 99% van de keren marrokaans bloed...

zal me worst wezen of dat al dan niet mag, realiteit is eenmaal wat je ziet !
Estacy    posted on 04-12-2012 20:51
ligt wel iets genuanceerder dan dat hoor. De herrieschoppers zie je natuurlijk eerder dan de gasten die hard werken om iets te bereiken
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 04-12-2012 22:07
ligt wel iets genuanceerder dan dat hoor. De herrieschoppers zie je natuurlijk eerder dan de gasten die hard werken om iets te bereiken

Dit soort incidenten isin Belgie schering en inslag hoor, gelukkig meestal niet met dergelijke afschuwelijke afloop, en het is steeds dezelfde gemeenschap.
Bcurly    posted on 06-12-2012 00:41
Korte vraag;
ik heb in mijn pc 2 schijven zitten, een SSD en een normale harddisk.
Als ik fruityloops op mijn ssd zet en bepaalde plugins op de andere disk.
kan FL de plugins dan zonder enige moeite detecteren?
Tekhead    posted on 06-12-2012 03:35
Poster: Bcurly
Korte vraag;
ik heb in mijn pc 2 schijven zitten, een SSD en een normale harddisk.
Als ik fruityloops op mijn ssd zet en bepaalde plugins op de andere disk.
kan FL de plugins dan zonder enige moeite detecteren?

En waarom zou je dat zo doen ? Ik heb er niet zo direct ervaring mee, maar erg logisch lijkt me dat niet, je kan m.i. beter de FL software en de plugins op een een en dezelfde schijf zetten, zal wss stabieler werken en kansen op conflicten erg verkleinen.
PhonicM    posted on 06-12-2012 05:05

Helaas licht (in mij waarheid) het niet genuaceerder deze bevolkignsgroep waarvan de hier opgegroeide jongeren structureel voor problemen veroorzaakt is gewoon opvallend vaak bij dit soort dingen betrokken. Kijk een keer naar opsporing verzocht. Valt ook weer op dat de linkse media de afkomst er niet bij vernoemen. Ik denk dat ik in mijn carriere momenteel met 6 marrokanen heb moeten werken. Waarvan 1 er op het werk opgepakt werd door de politie, waarvoor weet ik niet. 3 andere dealden in drugs, 1 andere sloeg een collega van mij voor zijn gezicht zonder aanleiding daartoe. En hiervan was er 1 oorspronkelijk uit Marroko afkomstig die gewoon netjes werkte en geen raare dingen deed. Dit volk heeft gewoon een agresieve aard.? De Marokanen die hier zitten zijn vaak afkomstig uit bergdorpen waar generatie's lang inteelt hun sporen heeft na gelaten. Zo komt schizofrenie ook 5 keer vaker voor bij marokanen dan andere volkeren.
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 15:14:18 (7%)
Bcurly    posted on 06-12-2012 10:18
En waarom zou je dat zo doen ? Ik heb er niet zo direct ervaring mee, maar erg logisch lijkt me dat niet, je kan m.i. beter de FL software en de plugins op een een en dezelfde schijf zetten, zal wss stabieler werken en kansen op conflicten erg verkleinen.

Omdat die ssd niet heel erg groot is qua GB en het lijkt me ook niet slim om die schijf helemaal vol te zetten. Daarom wilde ik de plugins & soundbanks e.d. Op die andere 'grote' schijf zetten. En waarom FL op die ssd? Omdat ik af en toe wel eens grote projecten laad, die met net iets te lang duren Happy, laughing

123 Users online: 15 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 55.696
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.447