Poster: Estacy
ik zou zeggen, als je tevreden bent met wat je hebt, is er niks aan de hand. En is het erg dat DJAdmin trots is op iets wat zo'n 3600 euro kost en daar hard voor gewerkt heeft? vind ik niet erg. een beetje opscheppen mag altijd, als je andere maar niet gaat afkraken.
Poster: Martullia
Sorry dat ik het zeg maar dit klinkt wel heel erg alsof je jezelf schouderklopjes aan het geven bent. En hier de nieuwe rijzende ster aan het spreken is. Ik heb ook nooit hoeven te lenen voor dj gear of weet ik wat, is heel erg triest als je dit wel doet. Ik snap zowiezo niet dat particulieren zoveel geld voor de CDJ 2000 of DJM 900 over hebben kunt er ook een leuke auto voor kopen bijvoorbeeldEn zelf als je dan nog geld genoeg hebt over hebt zou ik het nog niet doen er zijn zat andere tabletops die een stuk goedkoper zijn dan deze waarmee ik hetzelfde resultaat krijg.
Poster: Maracas
Haha 'Stoute Pakjesavond' was wel gezellig vannacht :P
EDIT: Fimpje bitcht en hoe resize ik een plaatje? :P
Poster: Winston
Hoop dat de starter van 56 een leukere voorplaat bedenkt dan David Ghetto. Ben hem namelijk een beetje zat
Poster: RiliciousZ
haters gonna hate, gewoon mooi spul Admin!
Poster: Martullia
Heeft niks met haten te maken. Maar als je wat gear hebt gekocht en het dan vekondigt alsof jij het hoogste doel in het leven bereikt hebt, dat snap ik gewoon niet.
Poster: Winston
Straks is de Late Leeuw 55 voorbij. Hoop dat de starter van 56 een leukere voorplaat bedenkt dan David Ghetto. Ben hem namelijk een beetje zat
Poster: Tekhead
Serieus van m'n melk door het bericht van die doodgeschopte grensrechter in Almere. Waar gaat het toch naar toe allemaal.
Poster: Gerdo
Echt niet normaal! Die jongens zijn 15 en 16 jaar oud, echt niet normaal!
Jongens Gerdo, Kuttuig Kutmarokkanen.
Poster: D-Jesse
We mogen zogenaamd niet discrimineren, maar ze hebben toevallig wel 99% van de keren marrokaans bloed...
ligt wel iets genuanceerder dan dat hoor. De herrieschoppers zie je natuurlijk eerder dan de gasten die hard werken om iets te bereiken
Poster: Bcurly
Korte vraag;
ik heb in mijn pc 2 schijven zitten, een SSD en een normale harddisk.
Als ik fruityloops op mijn ssd zet en bepaalde plugins op de andere disk.
kan FL de plugins dan zonder enige moeite detecteren?
ligt wel iets genuanceerder dan dat hoor. De herrieschoppers zie je natuurlijk eerder dan de gasten die hard werken om iets te bereiken
En waarom zou je dat zo doen ? Ik heb er niet zo direct ervaring mee, maar erg logisch lijkt me dat niet, je kan m.i. beter de FL software en de plugins op een een en dezelfde schijf zetten, zal wss stabieler werken en kansen op conflicten erg verkleinen.