Poster: D-Jesse
Raar. Op de site van Bax staat de witte krk rp5 set met mopads als 299,- als je zoekt, maar als je naar de hele pagina van die set gaan, 304,-. Bellen voor die 5 euro, of niet? :P
Poster: DJADMIN
De sint is dit jaar vroeg bij me langsgeweest...haha ! Had al 2 mk1's, maar nu ook 2 nexussen en een djm 900...ready to go ! En ja, alles in die jaren ZELF gespaard en NOOIT een cent hoeven lenen van iemand. Al die mensen die zeggen ''hier droom ik van'' ; maak het waar, het is mij gelukt, dus waarom jou niet ?
Poster: DJADMIN
img src='http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/8767_4844540321991_1089564039_n.jpg' alt='' width='960' height='578'>
De sint is dit jaar vroeg bij me langsgeweest...haha ! Had al 2 mk1's, maar nu ook 2 nexussen en een djm 900...ready to go ! En ja, alles in die jaren ZELF gespaard en NOOIT een cent hoeven lenen van iemand. Al die mensen die zeggen ''hier droom ik van'' ; maak het waar, het is mij gelukt, dus waarom jou niet ?
Poster: D-Jesse
Bij mij is de Sint (chauffeur van PostNL) een dag te laat onderweg, zou eigenlijk morgen m'n krk's binnen krijgen. MAar hij is vandaag pas onderweg :@ haha
Poster: Maracas
Aah dan had hij gister denk ik een pepernoot in zn achterband?
Poster: Estacy
godsamme klunzen bij spincity, had mn mengpaneel ingebracht voor reparatie (aarde probleem). Kom ik em ophalen, zijn de schroefjes van de frontplate kwijt... En nu is het probleem weer terug. Grr, kan ik boos om worden.
Poster: DJADMIN>
Poster: LilQuint
Woehoe!?
?
Plaatjes draaien 23 feb. 2013 in de CRYSTAL VENUE!?
Met een heel heel heel vette line up!
?
Namelijk :?
Johan Gielen
Judge Jules
Tomcraft
Dj Jean
Cor Fijneman
Virtual Vault
Lil Quint?Meer informatie kan je hier vinden :?https://www.facebook.com/events/414322208637062/Vind het stiekem wel een eer om in die tent te mogen draaien, een van de grotere van nederland namelijk!
Poster: Martullia
Sorry dat ik het zeg maar dit klinkt wel heel erg alsof je jezelf schouderklopjes aan het geven bent. En hier de nieuwe rijzende ster aan het spreken is. Ik heb ook nooit hoeven te lenen voor dj gear of weet ik wat, is heel erg triest als je dit wel doet. Ik snap zowiezo niet dat particulieren zoveel geld voor de CDJ 2000 of DJM 900 over hebben kunt er ook een leuke auto voor kopen bijvoorbeeldEn zelf als je dan nog geld genoeg hebt over hebt zou ik het nog niet doen er zijn zat andere tabletops die een stuk goedkoper zijn dan deze waarmee ik hetzelfde resultaat krijg.