De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (37/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 22-11-2012 22:21
Dit is het punt waarvan door de pro's gezegd wordt: het is hard werken... Als je ergens wilt komen laat je Rock Werchter gewoon gaan... Hoe kom je ineens aan die boekingen? Meest via via contactjes die je aan mr mustard hebt overgehouden?

Ik snap trouwens het probleem niet: als je met draaien misschien 1 dag weg bent, dan heb je er nog 4 over?
'Music is the universal language of mankind...'
MichaelMiller    posted on 22-11-2012 22:26
Waarschijnlijk ga ik zaterdagnacht/zondagochtend van Werchter naar Nederland. Dan mis ik wel Editors, Depeche Mode etc., maar dan sta je toch even op zo'n cool festival. Draai waarschijnlijk 's middags laat - 19:00. Ziet er naar uit dat het goed komt, maar mijn Rock Werchter kaartje ga ik toch maar halen, denk ik.
MichaelMiller    posted on 22-11-2012 22:28
@MrQreeny Nee, niet echt Mr. Mustard, meer contacten etc.. en op tijd bij de juiste mensen zijn. Als het een jaar fout gaat weet je voor het volgende jaar wanneer je wie wel moet benaderen. (Duidelijk of vaag, haha?) Maar vooral een leuk netwerk, dat helpt echt.
D-Jesse    posted on 22-11-2012 22:39
Ik zou dat kaartje voor dat Rock wrechter festival halen, maar als je hoort dat je mag draaien op dat andere festival toch echt gaan draaien! I mean, dn kan je altijd je kaartje nog verkopen, en anders moet je 1 dag van het 5 daagse festival missen, maar dan heb je wel iets cools meegemaakt; draaien op een groot festival! Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 22-11-2012 22:54
Poster: D-Jesse
Ik zou dat kaartje voor dat Rock wrechter festival halen, maar als je hoort dat je mag draaien op dat andere festival toch echt gaan draaien! I mean, dn kan je altijd je kaartje nog verkopen, en anders moet je 1 dag van het 5 daagse festival missen, maar dan heb je wel iets cools meegemaakt; draaien op een groot festival! Happy, laughing

Ja, mijn ticket haal ik morgen en dan zien we wel verder. Ga zaterdagnacht na laatste optreden gewoon naar Nederland terug, en dan zie ik wel hoe ik kan performen daar, haha. Ik kan behoorlijk goed tegen bizar weinig slaap enz., maar na 3/4 dagen zo'n festival?!??
?
De naam van het festival probeer ik niet te noemen. Wel kan ik die boeking die vanavond bevestigd is zeer binnenkort bekend maken. Noisia, Don Diablo, Dem Slackers & Mightyfools draaien er onder andere. Vato ook trouwens, maar die lijkt wel op elk festival in NL aanwezig te zijn, haha.
LilQuint    posted on 23-11-2012 15:36
Michael, nondejuh je vergeet de grootste naam van dat festival. Lil Quint!?Embarassed
?
Oke Just Kidding haha.

Je moet goed nadenken over de keuzes die je gaat maken, ALLES blijft op je naam staan.?
Als je met de verkeerde mensen zaken doet en je bent bij iemand anders hiervoor weg gegaan.
Dan willen hun echt niet weer terug aan het werk gaan met je!
D-Jesse    posted on 23-11-2012 16:32
Poster: MichaelMiller

De naam van het festival probeer ik niet te noemen. Wel kan ik die boeking die vanavond bevestigd is zeer binnenkort bekend maken. Noisia, Don Diablo, Dem Slackers & Mightyfools draaien er onder andere. Vato ook trouwens, maar die lijkt wel op elk festival in NL aanwezig te zijn, haha.

wacht, is die boeking van dat festival waar je over twijfelde nou dus bevestigd? Cool!
MAar je maakt die boeking dus binnenkort bekend, maar dan noem je toch juist wel de naam van dat festival? Haha

Maracas    posted on 23-11-2012 17:14
@Miller, tof man! Goodluck

Wat vinden jullie van dit logootje?

Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 23-11-2012 @ 17:15:46 (3%)
MichaelMiller    posted on 23-11-2012 18:31
Haha, ik vind 'm wel grappig. Vooral omdat jij Latin draait (right?) vind ik 'm wel toepasselijk. Geeft wel iets persoonlijks. Maar wat zijn die sterretjes precies?
Maracas    posted on 23-11-2012 19:19
Klopt ja, thanks Happy, laughing

Mhoa sterretjes gewoon beetje opvulling haha
DJ_OB    posted on 23-11-2012 23:06
Ik vind hem zonder sterretjes net wat beter denk ik. Staat wat professioneler/strakker, kan persoonlijk zijn. Verder mooi logo Winking my eye

Tekhead    posted on 24-11-2012 12:20
Poster: MichaelMiller
Waarschijnlijk ga ik zaterdagnacht/zondagochtend van Werchter naar Nederland. Dan mis ik wel Editors, Depeche Mode etc., maar dan sta je toch even op zo'n cool festival. Draai waarschijnlijk 's middags laat - 19:00. Ziet er naar uit dat het goed komt, maar mijn Rock Werchter kaartje ga ik toch maar halen, denk ik.

Ga toch draaien als je die opportuniteit krijgt, Rock werchter is ieder jaar !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Esmee    posted on 24-11-2012 18:08
Halllo DJR! kennen jullie me nog??Embarassed
Estacy    posted on 24-11-2012 18:15
lang niet gezien zeg!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 24-11-2012 18:39
Zekers, ik dacht laat ik eens wat posten
Tekhead    posted on 25-11-2012 04:19
Poster: Esmee
Zekers, ik dacht laat ik eens wat posten

Wel wel, welcome terug Esmee
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gerdo    posted on 25-11-2012 10:59
Poster: Esmee
Halllo DJR! kennen jullie me nog??Embarassed

We kennen je nog! Hoe is het met je? Draai je nog een beetje?
Esmee    posted on 25-11-2012 11:48
Ja af en toe, vooral feesten voor kinderen 12-16, elke maand 1. Heeft ook wel iets.
D-Jesse    posted on 25-11-2012 20:42
Hey Guys (& girls haha), ik sta op het punt KRK RP5's te halen, maar vraag me af hoe ik die dan aansluit op m'n Focusrite 2i2. ik dacht aan deze?kabel. Klopt dit dat dit 'trs' is, en dus gebalanceerd? Want bij de specificaties van de KRK's staat dat XLR & trs ingang 'balanced' zijn & RCA unbalanced. Nu hoorde ik dat gebalanceerd het best is. En krijg ik dus met die kabel gebalanceerd geluid van mijn speakers?

Roov    posted on 25-11-2012 20:46
Poster: D-Jesse
Hey Guys (& girls haha), ik sta op het punt KRK RP5's te halen, maar vraag me af hoe ik die dan aansluit op m'n Focusrite 2i2. ik dacht aan deze?kabel. Klopt dit dat dit 'trs' is, en dus gebalanceerd? Want bij de specificaties van de KRK's staat dat XLR & trs ingang 'balanced' zijn & RCA unbalanced. Nu hoorde ik dat gebalanceerd het best is. En krijg ik dus met die kabel gebalanceerd geluid van mijn speakers?

Die kabel kan je er inderdaad voor gebruiken. Je hebt er dan wel twee nodig.
D-Jesse    posted on 25-11-2012 21:04
Jaa dat snap ik. Bedankt voor je snelle antwoord Roov!
RyanSilva    posted on 25-11-2012 21:47
http://twitter.com/djryansilva
User edit by RyanSilva on 25-11-2012 @ 21:47:46 (35%)
Roov    posted on 26-11-2012 16:54
Een stukje waar ik mee bezig ben samen met Sebasz. Wat vinden jullie ervan? Break melodie moet nog veranderd worden want past nog niet bij de climax
Maracas    posted on 26-11-2012 17:10
Klinkt lekker man, imo staan alleen de sounds in de climax te zacht.?

Wij moeten ook is wat beunen, je woont hier in de buurt dusja :P Ik hoor het wel
Roov    posted on 26-11-2012 17:21
Poster: Maracas
Klinkt lekker man, imo staan alleen de sounds in de climax te zacht.?

Wij moeten ook is wat beunen, je woont hier in de buurt dusja :P Ik hoor het wel

Gaan we zeker een keer doen. Ik hoorde van Simone Louwerse dat ze jou kent Winking my eye

472 Users online: 338 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 138.413
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.657.328