De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Maikelxxl    posted on 15-10-2012 12:23
Zo en dan moet je dozen inpakken heb een woning nu eindelijk in tilburg lekker dicht bij de belgische grens Happy, laughing
Xurion    posted on 15-10-2012 12:45
-
User edit by Xurion on 15-10-2012 @ 12:48:28 (100%)
RemcoRelion    posted on 15-10-2012 19:43
Zijn er nog mensen die hier 27 oktober naar de opendag van de winkel met roze logo gaan? Happy, laughing Ik heb er namelijk nog niks over gezien op DJR
Don’t be a prisoner of your own style!
D-Jesse    posted on 15-10-2012 20:24
Poster: RemcoRelion
Zijn er nog mensen die hier 27 oktober naar de opendag van de winkel met roze logo gaan? Happy, laughing Ik heb er namelijk nog niks over gezien op DJR

Zou graag willen gaan, leek me te gek. Maar van Amsterdam naar Zeeland vinden m'n ouders effe te ver om te rijden
Baart    posted on 15-10-2012 20:44

Jaa ik ga Cool ben dan toch in de buurt, maar zal wel heel druk zijn..
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
RemcoRelion    posted on 15-10-2012 21:08
Poster: D-Jesse
Zou graag willen gaan, leek me te gek. Maar van Amsterdam naar Zeeland vinden m'n ouders effe te ver om te rijden

Via de site kan je een kaartje bestellen voor de bus Happy, laughing moet je maar ff op de site kijken (a)
Poster: Baart
Jaa ik ga Cool ben dan toch in de buurt, maar zal wel heel druk zijn..

Misschien kom ik je nog tegen dan Happy, laughing alleen zal ik dat niet weten dan haha
User edit by RemcoRelion on 15-10-2012 @ 21:14:58 (29%)
RyanSilva    posted on 15-10-2012 21:27

Arrestatiebevel dj Roger Sanchez

De autoriteiten van de staat New Jersey hebben een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen dj Roger Sanchez.

De Amerikaanse dj is verwikkeld in een jurdische strijd met zijn voormalig Nederlandse manager Olga Heijns. Zij en haar bedrijven Unmanageable Artists en The Syndicate krijgen nog 425.000 dollar van de dj. In 2009 al bepaalde de rechter dat Roger het bedrag aan zijn ex zakenpartner moet betalen, maar tot op heden is nog niets betaald. 'Vanwege de rente die er bij komt sinds 2009, gaat het ondertussen al om een half miljoen dollar', vertelt Heijns aan Quote.
De succesvolle dj is komend weekend in ons land, omdat hij zondag draait in Escape tijdens het Amsterdam Dance Event. Hij hoeft zich echter geen zorgen te maken dat de Nederlandse politie hem in de kraag zal vatten. 'Het bevel geldt alleen in de staat New Jersey. Daar zit het meeste van zijn bezit, waaronder een huis, dus daar valt het meest te halen. Als hij landt op het vliegveld, aangehouden wordt, of iemand die weet heeft van het arrestatiebevel ziet hem, dan kan hij in de boeien geslagen worden.'
http://twitter.com/djryansilva
User edit by RyanSilva on 15-10-2012 @ 21:28:13 (7%)
D-Jesse    posted on 15-10-2012 21:35
Poster: RyanSilva
div class='zaktxt clear normal'>

Arrestatiebevel dj Roger Sanchez

De autoriteiten van de staat New Jersey hebben een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen dj Roger Sanchez.

De Amerikaanse dj is verwikkeld in een jurdische strijd met zijn voormalig Nederlandse manager Olga Heijns. Zij en haar bedrijven Unmanageable Artists en The Syndicate krijgen nog 425.000 dollar van de dj. In 2009 al bepaalde de rechter dat Roger het bedrag aan zijn ex zakenpartner moet betalen, maar tot op heden is nog niets betaald. 'Vanwege de rente die er bij komt sinds 2009, gaat het ondertussen al om een half miljoen dollar', vertelt Heijns aan Quote.
De succesvolle dj is komend weekend in ons land, omdat hij zondag draait in Escape tijdens het Amsterdam Dance Event. Hij hoeft zich echter geen zorgen te maken dat de Nederlandse politie hem in de kraag zal vatten. 'Het bevel geldt alleen in de staat New Jersey. Daar zit het meeste van zijn bezit, waaronder een huis, dus daar valt het meest te halen. Als hij landt op het vliegveld, aangehouden wordt, of iemand die weet heeft van het arrestatiebevel ziet hem, dan kan hij in de boeien geslagen worden.'

Had het gelezen op twitter! Skitzofrenix had een plaatje gepost met het arrestatiebevel. Toen kwam er een hele discussie over tussen Vato, Laidback & Skitzo. Dat is toch wel een aardig bedrag!
D-Jesse    posted on 15-10-2012 21:40
Via de site kan je een kaartje bestellen voor de bus Happy, laughing moet je maar ff op de site kijken (a)

Oh das wel vet! Alleen effe kijken met wie ik ga, in m'n eentje is ook zo foreveralone haha
RemcoRelion    posted on 15-10-2012 21:42
Poster: D-Jesse
Oh das wel vet! Alleen effe kijken met wie ik ga, in m'n eentje is ook zo foreveralone haha

Haha je kan vast wel iemand vinden die mee wilt Happy, laughing scheelt dat mijn pa ook wel leuk vind om te kijken
Drumworks    posted on 15-10-2012 23:22
misschien een ideetje om metteen een meeting te houden bij bax? wel leuk misschien Happy, laughing
The beats are still banging :)
D-Jesse    posted on 15-10-2012 23:24
Haha je kan vast wel iemand vinden die mee wilt Happy, laughing scheelt dat mijn pa ook wel leuk vind om te kijken

Vast wel! En als er zo'n meeting komt waar Riliciousz het over heeft, maakt het toch niet uit haha. Lijkt me wel leuk Winking my eye
RemcoRelion    posted on 16-10-2012 10:03
Lijkt me ook leuk Happy, laughing dan moet ik wel me pa zover krijgen ook even mee te gaan haha maar dat komt vast goed Happy, laughing
Baart    posted on 16-10-2012 17:41
Poster: RiliciousZ
misschien een ideetje om metteen een meeting te houden bij bax? wel leuk misschien Happy, laughing

Leuk idee! Ik ben er waarschijnlijk niet zo lang, maar alsnog..Cool
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
RyanSilva    posted on 17-10-2012 00:02
Net een nieuwe tenminmixje opgenomen, alleen vergeten om uit te zoomen met de camera.?Cry
Voor het eerst een acapella gebruikt. :P

http://www.youtube.com/watch?v=mXKN6jBIsGA
http://twitter.com/djryansilva
Drumworks    posted on 17-10-2012 12:18
Poster: Baart
Leuk idee! Ik ben er waarschijnlijk niet zo lang, maar alsnog..Cool

Hoe gaan we het aanpakken? misschien een groot nieuw topic ervoor maken en daarop een lisjt maken wie allemaal komen?
DJSHAK3S    posted on 17-10-2012 12:33
Poster: RiliciousZ
Hoe gaan we het aanpakken? misschien een groot nieuw topic ervoor maken en daarop een lisjt maken wie allemaal komen?

Zowiezo iets met bax regelen, misschien hebben zij tevens wel een kleine hal ofzo
Drumworks    posted on 17-10-2012 14:59
dan zullen er eerst een aantal initiatiefnemers moeten zijn en natuurlijk een heleboel deelnemers! Happy, laughing
Maikelxxl    posted on 17-10-2012 15:13
Ik heb een vraag Weet hier iemand nog leuke kindernamen ??
omdat jullie allemaal zo creatief zijn.
User edit by Maikelxxl on 17-10-2012 @ 15:25:17 (69%)
Gerdo    posted on 17-10-2012 15:41
Poster: Maikelxxl
Ik heb een vraag Weet hier iemand nog leuke kindernamen ??
omdat jullie allemaal zo creatief zijn.

Ben je zwanger? Als dat zo is dan ga je toch niet op een forum vragen om namen:p
User edit by Gerdo on 17-10-2012 @ 15:43:18 (61%)
Drumworks    posted on 17-10-2012 15:47
ik weet er nog wel een aantal
cdj 2000
dns 3700
dnx 1100
djm 800
djm 2000
hdj 500
dnsc 3900

Zoek maar uit! keuze zat!! ALs het een meisje word zou ik haar cdj1000mk2 noemen Cool
D-Jesse    posted on 17-10-2012 15:53
DJaimy?Cool
Xurion    posted on 17-10-2012 16:03
Allen of Heath..
Maikelxxl    posted on 17-10-2012 19:09
Poster: Gerdo
Ben je zwanger? Als dat zo is dan ga je toch niet op een forum vragen om namen:p

hoe kan ik zwanger zijn ik ben een kerel dude Happy, laughing
MrQreeny    posted on 18-10-2012 10:30
Hier ook maar ff:

Hier een stukje uit eenvandaag over ADE, vanaf 19.30:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297091

Mooiste quote ooit:
(In Nederland) er zijn volgens mij meer dj's dan fietsen - Sunnery James

Edit:
Wtf.. Rocher Sanchez op 128 in de 'dj' top 100...

Edit2:
Oke nog een wtf momentje:
142 - Sidney Samson

Ik weet niet wat ze gedaan hebben dit jaar, misschien wel niet zo veel, maar ik had wel gedacht dat deze een trouwe fanbase hadden om in de top 100 te blijven iig. Of ze hebben gewoon geen reclame gemaakt :P
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 18-10-2012 @ 11:19:50 (100%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

80 Users online: 12 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 16.807
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.983