Poster: RemcoRelion
Zijn er nog mensen die hier 27 oktober naar de opendag van de winkel met roze logo gaan?Ik heb er namelijk nog niks over gezien op DJR
Zijn er nog mensen die hier 27 oktober naar de opendag van de winkel met roze logo gaan?Ik heb er namelijk nog niks over gezien op DJR
Poster: D-Jesse
Zou graag willen gaan, leek me te gek. Maar van Amsterdam naar Zeeland vinden m'n ouders effe te ver om te rijden
Poster: Baart
Jaa ik gaben dan toch in de buurt, maar zal wel heel druk zijn..
Poster: RyanSilva
div class='zaktxt clear normal'>Arrestatiebevel dj Roger Sanchez
De autoriteiten van de staat New Jersey hebben een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen dj Roger Sanchez.
De Amerikaanse dj is verwikkeld in een jurdische strijd met zijn voormalig Nederlandse manager Olga Heijns. Zij en haar bedrijven Unmanageable Artists en The Syndicate krijgen nog 425.000 dollar van de dj. In 2009 al bepaalde de rechter dat Roger het bedrag aan zijn ex zakenpartner moet betalen, maar tot op heden is nog niets betaald. 'Vanwege de rente die er bij komt sinds 2009, gaat het ondertussen al om een half miljoen dollar', vertelt Heijns aan Quote.
De succesvolle dj is komend weekend in ons land, omdat hij zondag draait in Escape tijdens het Amsterdam Dance Event. Hij hoeft zich echter geen zorgen te maken dat de Nederlandse politie hem in de kraag zal vatten. 'Het bevel geldt alleen in de staat New Jersey. Daar zit het meeste van zijn bezit, waaronder een huis, dus daar valt het meest te halen. Als hij landt op het vliegveld, aangehouden wordt, of iemand die weet heeft van het arrestatiebevel ziet hem, dan kan hij in de boeien geslagen worden.'
Via de site kan je een kaartje bestellen voor de busmoet je maar ff op de site kijken (a)
Poster: D-Jesse
Oh das wel vet! Alleen effe kijken met wie ik ga, in m'n eentje is ook zo foreveralone haha
Haha je kan vast wel iemand vinden die mee wiltscheelt dat mijn pa ook wel leuk vind om te kijken
Poster: RiliciousZ
misschien een ideetje om metteen een meeting te houden bij bax? wel leuk misschien
Poster: Baart
Leuk idee! Ik ben er waarschijnlijk niet zo lang, maar alsnog..
Poster: RiliciousZ
Hoe gaan we het aanpakken? misschien een groot nieuw topic ervoor maken en daarop een lisjt maken wie allemaal komen?
Poster: Maikelxxl
Ik heb een vraag Weet hier iemand nog leuke kindernamen ??
omdat jullie allemaal zo creatief zijn.
Poster: Gerdo
Ben je zwanger? Als dat zo is dan ga je toch niet op een forum vragen om namen:p
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.