Poster: Unidentified
Jij afgestudeerd, ik begin er maandag aan. Proficiat!
Heb je al jobaanbiedingen gehad? Of ga je nog moeten zoeken?
Poster:?D-Jesse
ikook effe een vraagje; bij de plugin z3ta+, waar kan ik de reverb enz uitschakelen? Het heeft lekkere synths maar ik vind er veel tevele reverb/delay aan zitten maar het lukt me maar niet dat weg te laten, of tenminste minder te maken
Poster: ArTy
Gewoon een tent vinden waar je mag draaien?Maikelxxl, net zoals in Nederland?.
Poster: RiliciousZ
haha net een samson revolv 120 a via marktplaats ontvangen voor 50,00. de mensen zeiden dat er een dikke ruis in de versterkermodule zat en dat die daarom zo goedkoop werd aangeboden. dus ik hem aangezet, wat contactspray tussen de potmeters, en hij speelde weer als een zonnetje! superkoopje!
Poster: D-Jesse
Zohe, heb net die Dirty House Mixtape 6 geluisterd live op FunX. Wat een dikke mixtape. Nog andere mensen die hem hebben geluisterd?
Poster: Bcurly
Question:
Als je met z'n tweeen wilt draaien, je hebt 3 decks en 1 mixer tot de beschikking.
Wat is dan het slimste om te doen?
1 Headphone in de mixer laten en de andere HP in de CD-speler pluggen die je op dat moment nodig hebt?
Hoor graag andere suggesties
Poster: Bcurly
Question:
Als je met z'n tweeen wilt draaien, je hebt 3 decks en 1 mixer tot de beschikking.
Wat is dan het slimste om te doen?
1 Headphone in de mixer laten en de andere HP in de CD-speler pluggen die je op dat moment nodig hebt?
Hoor graag andere suggesties
Poster: RemcoRelion
Zijn er nog mensen die toevallig naar dj mag top 100 awards gaan?
Zijn er nog mensen die toevallig naar dj mag top 100 awards gaan?
In amsterdam
Poster: Wytse
a href='http://www.youtube.com/watch?v=bY4UFEZFRpg&feature=relmfu' target='_blank'>WOOW! DE beste mastering tutorial EVER!