De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Tekhead    posted on 07-09-2012 23:15
Poster: Winston
De 2000-nexus helpt toch al een beetje met platen uitkiezen, volgens het harmonic mixing principe. Dusss .....

In de toekomst komt de GAY-button echt Cry

Cool

btw: proficiat met de winst tegen turkye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sebasz    posted on 08-09-2012 11:14
Poster: Aziaat
De sync-button bestaat al jaren, waarom daar nu een probleem van maken??

Dan heb je niet goed opgelet, want daar wordt ook al jaren een probleem van gemaakt
Avez    posted on 08-09-2012 11:16
Appelpop 2012 hier! Laatste avondje,

Wie is er toevallig ook bij?
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
MrQreeny    posted on 08-09-2012 11:34
Ik was er gister Winking my eye Michael ook... Was echt top!
'Music is the universal language of mankind...'
Avez    posted on 08-09-2012 11:40
Jaaa dat zowieso, was echt gaaf! z'n klein stadje met z'n event!

Maarja vanavond weer!
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
LilQuint    posted on 08-09-2012 13:10
Ik moet er ook aan geloven.. Zo juist heeft mijn broer een Playstation 3 gekocht.. Let's play jeah!
MrQreeny    posted on 08-09-2012 13:51
Poster: allremix
Jaaa dat zowieso, was echt gaaf! z'n klein stadje met z'n event!

Maarja vanavond weer!

Het was mijn eerste keer, ik woon namelijk niet echt in de buurt :p Maar misschien blijven we volgend jaar wel gewoon slapen!! Echt een goede sfeer. Dan vergelijk ik het met bijvoorbeeld parkpop (wat wel dichtbij is voor mij...). Daar lopen altijd een hele hoop paupers rond en ontstaat er altijd wel weer ruzie ergens. Bij appelpop heb ik alleen maar gezelligheid gezien!!
Winston    posted on 08-09-2012 21:52
Poster: Aziaat

Harmonisch mixen is een hele mooie feature, maar de meeste amateurs beginnen toch met commerciele top40 muziek en dan is harmonisch mixen moeilijk. Het draait allemaal om platenkeuze, publiek lezen en de juiste overgangen maken. Enkel het laatste wordt wat makkelijker gemaakt.

Bij de volgende upgrade komt de GAY-button echt. Pioneer plaatst een 'motion & sound sensor' op de CDJ2000-nexus-MK2 die de hoeveelheid beweging en gejuich op de dansvloer registreert. En met 'artificial intelligence software,' de zgn. GayBeamer ontwikkeld door Pioneer in samenwerking met wereldberoemde top DJ's, weet de CDJ de juiste tracks te kiezen en/of tracks live te editten.
Hierin wordt automatisch harmonic mixing of clashmixing (bass, kick, overall energie, heel vette drops) verwerkt.

En je kunt nog altijd de GAY-button de-activeren als je zelf wilt draaien en voor nog meer persoonlijke creativiteit.

Maar het wordt speciaal ontwikkeld, zodat de DJ meer tijd heeft voor interactie met het publiek. Bv. de 'Jesus pose,' of de 'Hammer of Thor actie.' Of het roepen van 'are we having fun,' 'put your hens in die eer,' etc.

Alhoewel USB al een beetje verouderd is, vanwege wifi, zullen de USB ports i.v.m slecht verlichte DJ-booths ook lichtgevend worden gemaakt, zoals het geval is bij de slot-ins voor de zeer verouderde cd's.

Helaas zal deze CDJ player ook heel erg duur zijn, duurder dan de huidige CDJ-2000nexus, want het is voor club en pro use bedoeld.
Tic Toc
User edit by Winston on 09-09-2012 @ 01:19:00 (22%)
Winston    posted on 08-09-2012 21:53
Rekordbox wordt ook vervangen door PartyBox. Je kunt tracks downloaden en opslaan in de database. Dan kun je kiezen uit een 'list' met verschillende bars, clubs en festivals over heel de wereld. Dan maakt PartyBox automatisch een voorselectie van de nummers die het zal laten mixen door de CDJ-2000-MK2 set die helemaal past bij de lokatie (lees: het publiek) waar je het zal laten draaien.

O.a. James Zabielah, Laidback Luuke, Roger Sanchez en Armin van Buuuren zijn er laaiend enthousiast over. 'Pioneer brings the new future of DJ-ing and we have to embrace it' zei DJ Paris Hilton die de beta versie van de software ook heeft getest.
Crowd reading is nu heel gemakkelijk gemaakt, zodat de DJ meer creativiteit kan verwerken in zijn/haar sets.

Het slaat tevens de history (tracklisting) op, zodat ook aanpassingen in de manier van draaien van de DJ zelf, worden meegenomen. En de history werkt samen met de artificial intelligence, de door Pioneer gepatenteerde 'GayBeamer' die dit onthoudt en meeneemt voor toekomstige sets.
Tic Toc
User edit by Winston on 09-09-2012 @ 01:28:10 (100%)
tek-zotic    posted on 08-09-2012 22:19
i lolled @winston
Estacy    posted on 08-09-2012 22:43
zoiets?

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Winston    posted on 09-09-2012 00:55
Yes!!! En dan moet je je 4 van deze beesten naast elkaar voorstellen ..... De droom van elke DJ! Kwijl, kwijl, kwijl ......

Alhoewel ik wel denk dat de pitch zal blijven voor DJ's die ouderwets willen beatmatchen (of vooral doen alsof) en voor de 100% pitchrange effect.
Tic Toc
User edit by Winston on 09-09-2012 @ 01:29:53 (100%)
MrQreeny    posted on 10-09-2012 16:54
Limb-Girdle    posted on 11-09-2012 13:54
Poster: MrQreeny
Tomorrowland aftermovie is wel gaaf!

Check:?http://www.youtube.com/watch?v=UWb5Qc-fBvk&feature=player_embedded#!

Ja echt een waanzinnige aftermovie. Was je dit jaar aanwezig? Volgend jaar ben ik er zeker bij!!
Where the music meets the deejay!
MrQreeny    posted on 11-09-2012 15:08
Nee ik was toen op vakantie helaas, anders had ik er zeker heen gegaan! (Ach luxeproblemen :P)
Sebasz    posted on 12-09-2012 18:13
Mensen dit al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=llGAlh7WtzI

ziet er mooi uit vooral die geluidsdichte ruimtes, maar ben bang dat ze beetje te hoog inzetten met zo'n grote ruimte, helemaal gezien het in een uithoek van NL ligt.. Maar goed de toekomst zal het uitwijzen?Foot in Mouth
Estacy    posted on 12-09-2012 18:32
ziet er strak uit!?

maar een dingetje:

'voor de echte oldskool DJ's hebben we ook platenspelers, zoals deze numark'

wijst een tt1650 aan, goedkoopste ding dat ze hebben staan...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sebasz    posted on 12-09-2012 19:12
Viel mij ook op Estacy haha
D-Jesse    posted on 12-09-2012 20:15
Wow die showroom is niceee!!!

iet er echt netjes uit zeg, zoveel dignen om uit te proberen. Jammer dat het zo ver van A'dam vandaan is!
Stefjuuh    posted on 12-09-2012 21:59
Ga er zeker binnenkort eens een en ander uitproberen om een toekomstig financieel investeringsplan op te stellen.. :p
tek-zotic    posted on 13-09-2012 17:53
afgestudeerd: Master of science in the pharmaceutical care :D
Unidentified    posted on 13-09-2012 17:57
Jij afgestudeerd, ik begin er maandag aan. Proficiat!
Heb je al jobaanbiedingen gehad? Of ga je nog moeten zoeken?
Winston    posted on 13-09-2012 18:44
Gefeliciteerd tek-zotic.

Tic Toc
Limb-Girdle    posted on 13-09-2012 18:48
Poster: tek-zotic
afgestudeerd: Master of science in the pharmaceutical care :D

Zeer nice, gefeliciteerd!
Where the music meets the deejay!
Unidentified    posted on 13-09-2012 20:28
Even een klein vraagje. Weet iemand of je die zwarte voetjes die onder een Macbook Pro zitten, apart kan kopen, ik mis er blijkbaar ??n...

140 Users online: 27 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 20.230
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.689