Poster: Lead
Hehe, de meesten van de oude garde weten vast wel wat er aan de hand is als ik zoiets schrijf.
Nog meer kryptology : het is maar iets kleins
(en nee, ik hoef echt geen minister president te worden)
Poster: Bambilaner
De American Audio Radius 3000 kom je ook wel vaak tegen. Ikzelf heb geen ervaring met AA, maar ik dacht gewoon dat hij wel aan je criteria beantwoordde. Ik denk dat er wel mensen op het forum zijn die hem hebben.
edit: RMP3 aan 300 euro? Da's dan tweedehands veronderstel ik?
?
De Rmp 2.5 kan je misschien ook eens bekijken...
Poster: Bcurly
Vind deze vraag net even iets te kort om er een topic van te bouwen, dus bij deze even:
Ik zoek een cd speler die een USB poort heeft met de mogelijkheid tot het afspelen van mp3's.
Budget - ~300 euro
De RMP3 was mij al opgevallen, andere suggesties misschien?
Poster: Bootstrap
Zo hoe is het hier met iedereen?Ik zie dat mijn laatste post in februari was, tijdje geleden
![]()
Ondertussen heb ik niet stilgestaan op DJ gebied. Tijdje geleden ons eigen Moeilijk?! minifestival georganiseerd in Utrecht met 19 DJ's waaronder Wouter de Moor, Zoutman en Milo Moraes (zie onderstaand filmpje). Was volledig uitverkocht?We zijn nu residents bij Ravebeesten (Rotterdam), Dagrust (Utrecht) en Maison d'Etre (Rotterdam) en qua gigs gaat het beter dan ooit tevoren?
Afgelopen maand hebben we er 15 gehad.
Zo hoe is het hier met iedereen?Ik zie dat mijn laatste post in februari was, tijdje geleden
![]()
Ondertussen heb ik niet stilgestaan op DJ gebied. Tijdje geleden ons eigen Moeilijk?! minifestival georganiseerd in Utrecht met 19 DJ's waaronder Wouter de Moor, Zoutman en Milo Moraes (zie onderstaand filmpje). Was volledig uitverkocht?We zijn nu residents bij Ravebeesten (Rotterdam), Dagrust (Utrecht) en Maison d'Etre (Rotterdam) en qua gigs gaat het beter dan ooit tevoren?
![]()
Poster: MrQreeny
Maar goed om alsnog te reageren...:
Ik snap ze eigenlijk allemaal wel :P
(Gaat over dat hardwell gedoe...)
Poster: MrQreeny
Goed bezig man! Welcome back
Poster: Gerdo
Leuk dat je weer wat post! Lekker dat het zo goed gaat met het aantal gigs. Hebben jullie al weer een moeilijk gepalaned? Ga zo door!
Poster: Wytse
Heey Bootstrap!
Lang geleden! Weet je nog wie ik ben??
Nieuwe Moeilijk?! komt er zeker, maar staat nog niet helemaal vast waar en wanneer. We zijn ondertussen ook in het diepste geheim bezig met een mogelijke samenwerking met andere concepten om binnenkort wat vets neer te zetten
Tuurlijk weet ik dat nog Wytse, alles goed?
Poster: Estacy
... daar hebben we al lang een apart topic voor