De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (23/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Tekhead    posted on 20-08-2012 22:41
He mannen ik heb een volledig off topic vraagje !?
Mijn Nederlands nichtje heeft een kleine tijd geleden een Iphone4 icm een T-mobile abo aangeschaft en nu is die enkele dagen geleden gestolen bij een handtasdiefstal, en ze heeft er aangifte van gedaan bij Politie en T-mobile. Nu is mijn vraag, kan T-mobile deze (laten) traceren als die ergens opduikt en gebruikt wordt met een simkaart van een eventueel andere provider, of kan T-mobile die op afstand blokkeren door middel van een geinstalleerde stukje software, of heeft ze pech en kan die smerige dief hem gewoon gaan gebruiken ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
JeroenVR    posted on 20-08-2012 23:09
Oei, dat is minder.
Zo ver ik weet kan T-mobile je telegoon niet traceren. Je kunt volgens mij wel je abbo / sim-kaart laten blokkeren bij T-mobile. Als ze Find My iPhone heeft aangezet kan ze hem nog terug vinden en alle gegevens op afstand verwijderen. Dit kan ze doen door met een andere iPhone, iPod touch of iPad de Find my iPhone app te openen en in te loggen met haar Apple ID. Ook kan ze naar icloud.com om een pc en daar inloggen met haar Apple ID.

Hopelijk kan ze hem hier nog mee terug vinden!
DJADMIN    posted on 20-08-2012 23:13
Heb ik ook geprobeerd, gaat via de IMEI code, maar dat doen ze normaal gesproken niet...

althans hier in Nederland
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 20-08-2012 23:45
Poster: JeroenVR
Oei, dat is minder.
Zo ver ik weet kan T-mobile je telegoon niet traceren. Je kunt volgens mij wel je abbo / sim-kaart laten blokkeren bij T-mobile. Als ze Find My iPhone heeft aangezet kan ze hem nog terug vinden en alle gegevens op afstand verwijderen. Dit kan ze doen door met een andere iPhone, iPod touch of iPad de Find my iPhone app te openen en in te loggen met haar Apple ID. Ook kan ze naar icloud.com om een pc en daar inloggen met haar Apple ID.

Hopelijk kan ze hem hier nog mee terug vinden!

Find my iphone staat dus standaard in een iphone4 ? En wat als er een andere simkaart van een andere provider gebruikt wordt ? ? ?Dan zoekt de FMIphone toch volgens gegevens van de nieuwe simkaart, of niet ?

Poster: DJADMIN
Heb ik ook geprobeerd, gaat via de IMEI code, maar dat doen ze normaal gesproken niet...

althans hier in Nederland

Wat heb je geprobeerd Admin ? de find my.... te gebruiken ? of gaat die via de IMEI code en niet via SIM ?
JeroenVR    posted on 20-08-2012 23:57
Find My iPhone staat inderdaad standaard op een iPhone 4 (vanaf iOS 5 weet ik dat zeket). Je kunt het vinden bij de Settings app en dan bij iCloud kun je Find My iPhone vinden. Find My iPhone zoekt niet naar een simkaart, maar gebruikt je Apple ID. De verloren iPhone moet dus wel met het internet verbonden zijn om hem terug te kunnen vinden.
Tekhead    posted on 21-08-2012 00:04
Poster: JeroenVR
Find My iPhone staat inderdaad standaard op een iPhone 4 (vanaf iOS 5 weet ik dat zeket). Je kunt het vinden bij de Settings app en dan bij iCloud kun je Find My iPhone vinden. Find My iPhone zoekt niet naar een simkaart, maar gebruikt je Apple ID. De verloren iPhone moet dus wel met het internet verbonden zijn om hem terug te kunnen vinden.

Dus zolang de dief ermee aan't surfen is kan hij door de echte eigenaar teruggevonden worden, als de dief alleen maar belt niet ? En kan die app niet uitgezet worden door de dief ? Of wat ?als de iphone met een andere Apple ID gesyncroniseerd wordt ?
User edit by Tekhead on 21-08-2012 @ 00:06:47 (13%)
JeroenVR    posted on 21-08-2012 00:24
Nee, de iPhone hoeft alleen maar met het internet verbonden te zijn, wi-fi of celluar maakt niet uit. Dat andere weet ik zo niet zeker. Je kunt hier wel wat meer info over Find My iPhone vinden.
MrQreeny    posted on 21-08-2012 21:34
'Music is the universal language of mankind...'
Gerdo    posted on 22-08-2012 16:10
Poster: MrQreeny
Zou ik jammer vinden als dit door gaat...

http://www.nu.nl/muziek/2889478/mediamagnaat-laat-oog-vallen-idt.html

Dat zou zeker jammer zijn! Hopelijk gaat het niet door!
Gerhard    posted on 23-08-2012 01:06
Iemand die een goeie website weet waar ik (lijst) remixen kan vinden van de Top40 van nu ? Beatport staat wel wat tussen maar is ook veel nieuw werk.
User edit by Gerhard on 23-08-2012 @ 01:34:45 (62%)
DaCompra    posted on 23-08-2012 13:19
Poster: Gerhard
Iemand die een goeie website weet waar ik (lijst) remixen kan vinden van de Top40 van nu ? Beatport staat wel wat tussen maar is ook veel nieuw werk.
 ?

google? god wat is de nieuwe generatie dj's lui..
Gerhard    posted on 23-08-2012 13:28
Draai al een aantal jaar maar niet meer zo verdiept in de club muziek, dat ik dan niet alle bronnen meer weet heeft weinig met lui te maken.
MrQreeny    posted on 23-08-2012 15:54

Zal dit gigs kosten als je het aan doet?? Hehe Ik denk het wel vaak namelijk xD

YvoVermer    posted on 23-08-2012 16:21
Poster: MrQreeny
img src='http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/418922_10151029424055679_305867745_n.jpg' alt='' width='500' height='333'>

Zal dit gigs kosten als je het aan doet?? Hehe Ik denk het wel vaak namelijk xD

Haha respect Happy, laughing
Yvo & Vermer
Dj_Fantasy    posted on 28-08-2012 21:34
Zit momenteel in Zoetermeer tegen Rotterdam.. Weet iemand toevallig iets leuks te doen hiero??
Zit hier nog tot zaterdag dus..
dj2dj.nl
Danekato    posted on 28-08-2012 21:44
Het eerste wat er in me opkomt: Snowworld? Winking my eye
MrQreeny    posted on 28-08-2012 23:22
Ja Snowworld is een optie en anders misschien Dutch Water Dreams, ook leuk. Daar kan je gaan flowboarden:

Is best leuk, je hebt wel een verrotte nek de volgende dag (ik iig :P) Voor de rest is Zoetermeer een beetje een pauperstad.
Bcurly    posted on 29-08-2012 13:02
Vind deze vraag net even iets te kort om er een topic van te bouwen, dus bij deze even:

Ik zoek een cd speler die een USB poort heeft met de mogelijkheid tot het afspelen van mp3's.
Budget - ~300 euro
De RMP3 was mij al opgevallen, andere suggesties misschien?
Dj_Fantasy    posted on 29-08-2012 13:47
Nou ik zit te werken bij Attractiecentrum Zoetermeer Thumbs Up Voor een nieuw systeem te installeren voor de karting enzo.
Het is meer iets leuks voor in de avond te doen.
dj2dj.nl
Bambilaner    posted on 29-08-2012 15:15
Poster: Bcurly
Vind deze vraag net even iets te kort om er een topic van te bouwen, dus bij deze even:

Ik zoek een cd speler die een USB poort heeft met de mogelijkheid tot het afspelen van mp3's.
Budget - ~300 euro
De RMP3 was mij al opgevallen, andere suggesties misschien?

De American Audio Radius 3000 kom je ook wel vaak tegen. Ikzelf heb geen ervaring met AA, maar ik dacht gewoon dat hij wel aan je criteria beantwoordde. Ik denk dat er wel mensen op het forum zijn die hem hebben.

edit: RMP3 aan 300 euro? Da's dan tweedehands veronderstel ik?
?
De Rmp 2.5 kan je misschien ook eens bekijken...
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 29-08-2012 @ 15:19:29 (24%)
Lead    posted on 29-08-2012 21:15
Het is morgen weer eens een keer zover... Mailboxen in de gaten houden Happy, laughing
Let the BASS be louder
MrQreeny    posted on 29-08-2012 21:27
Hoever is het lead??
Lekker kryptisch jij, wil je minister president worden Winking my eye?
Lead    posted on 29-08-2012 21:54
Hehe, de meesten van de oude garde weten vast wel wat er aan de hand is als ik zoiets schrijf.

Nog meer kryptology : het is maar iets kleins Happy, laughing

(en nee, ik hoef echt geen minister president te worden)
Let the BASS be louder
MrQreeny    posted on 29-08-2012 22:14
Hmm ik zit er al bijna 2.5 jaar maar zou niet weten waar je het over hebt ;P Mijn conclusie is dan maar dat ik nog neit tot de oude garde behoor hehe.
Dyno    posted on 29-08-2012 22:42
Gratis mix downloaden?

https://soundcloud.com/djbender-1/dyno-august-2012-minimal-mix

01. S?basitien L?ger - Back On Track (Original Mix)
02. Toris Badic - Number One (Original Mix)
03. Mario Ochoa, Vlada Asanin - 8rina (Original Mix)
04. Birkenmeier - Whiff (Original Mix)
05. John Norman - Tunnel Vision (Original Mix)
06. Hyde & Sick - Estatuf (Original Mix)
07. Avrosse - 600km (Original Mix)
08. Avrosse, Louie Cut - Rolla (Original Mix)
09. Gigie - Out In (Original Mix)
10. Tocadisco, Ahmet Sendil, Koen Groeneveld - Oldschool (Ahmet Sendil Mix)
11. Plateau Soul - Gold (Mihalis Safras Mix)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081

113 Users online: 15 Guests (98 Unknown)
Pages generated today : 3.082
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.541