Poster: Limb-Girdle
@allremix, poster is 'aardig' gelukt. Jammer, maar de hype om een lekker wijf op de cover te gooien met een aantal cirkels erom is verleden tijd. Je komt ze 12 keer in het dozijn tegen jammer genoeg.
Poster: dj-zeroDe witte set is voor de zwarte dj's, de zwarte set voor de witte dj's.?
Ik ben wat setjes van Tomorrowland 2012 mainstage aant kijken, en vraag me eigenlijk steeds 1 ding af...
Waarom staan er 2 complete en identieke dj sets? (eenmaal normaal, eenmaal white limited edition)
De ene dj draait op wit de ander op zwart.
?
De enige logische verklaring die ik me kan bedenken is dat het handig is als er dj's zijn die laptop en toestanden willen aansluiten, maar lijkt me niet dat je hiervoor 2 complete sets neerzet?
@allremix, poster is 'aardig' gelukt. Jammer, maar de hype om een lekker wijf op de cover te gooien met een aantal cirkels erom is verleden tijd. Je komt ze 12 keer in het dozijn tegen jammer genoeg.
Poster: allremix
Ik ben nu voor mijn opleiding (MBO Evenementen) bezig met wat projecten,?
Partycrew organiseerd een avond de club in voor 14+ 'ers, we zijn nu erg druk met de promotie ervan.?
PARTYCREW | Supremo?
Time: 20:30 - 2:30
Date: 15 Sep
Min age: 14 +
Earlybird: 6 euro?
Voorverkoop: 8 euro
Deurverkoop: 10 euro
Mail for tickets ♥
Ik vind de poster aardig gelukt, en heb zelf erg veel zin in de 15e. ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Poster: Sebasz
tja helaas spreekt dat wel de doelgroep van partycrew aan (14+ jarige mooibois met hun stone island tshirtje en mooi oorbelletje en veel gel enzo)?
haha stereo type jongetje inderdaad. Als ik kijk naar de feestjes die ik toen voor Your Amore organiseerde, hadden we ook alleen maar mooie dames (enkel bikini) en een limo op de poster staan. tsja..
Poster: Ywe
Boem! Wifi op de nieuwe pioneer lijn??
Lijkt me wel toch? Maar wat nou als je telefoon overgaat? :P
Poster: Baart
Zondag 2x cdj 400's ophalen! Erg blij mee, maar hebben jullie nog tips waar ik op moet letten? Ik bedoel bv. kwetsbare punten
Lijkt me wel toch? Maar wat nou als je telefoon overgaat? :P
Boem! Wifi op de nieuwe pioneer lijn??