De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Sebasz    posted on 05-08-2012 19:34
Poster:?Ashley
@Roov, nice nice nice. wilde er ook heen maar ga dan al naar into the woods in afoort!

Vandaag is de eerste plaat van mijn eigen label uuuuuuuuuit en ik ben blllllllij??EmbarassedEmbarassedCry

beatport link:?http://www.beatport.com/release/close-enough/945910
 ?
waarom eigen label als ik vragen mag? nu moet je alle promotie e.d. zelf doen en met allemaal andere (oa financiele) taken bezig houden
User edit by Sebasz on 05-08-2012 @ 19:34:35 (100%)
Rusafli    posted on 06-08-2012 22:05
Heeft iemand enig idee waar ik een update van traktor pro 2 naar traktor scratch pro 2 online kan kopen ?
Native instruments levert dit niet in nederland en de shop met de B en eindigd met de X heeft het uit zijn assortiment.
Vreemd dus .
Zoek alleen de software update.
Yorick    posted on 06-08-2012 22:41
Gewoon via internet.

Heeft vriend van mij ook gedaan.

http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-pro-2/?tx_magentobridge%5Bvars%5D=license_code%2F37%2Fproduct_package%2F45%2Fmanual_language%2F34%2F&page=2234

Je moet wel met creditcard betalen.
Rusafli    posted on 06-08-2012 22:47
Poster: Yorick
Gewoon via internet.

Heeft vriend van mij ook gedaan.

http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-pro-2/?tx_magentobridge%5Bvars%5D=license_code%2F37%2Fproduct_package%2F45%2Fmanual_language%2F34%2F&page=2234

Je moet wel met creditcard betalen.

Dit is niet de update van pro 2 naar scratch pro 2.?
Ik zocht een update naar scratch pro 2 en die kan ik niet vinden. Confused

help
User edit by Rusafli on 06-08-2012 @ 22:48:16 (1%)
Rusafli    posted on 07-08-2012 11:08
Niet mee verkrijgbaar in nederland, vanwege licentie problemen. balen
Estacy    posted on 07-08-2012 11:29
ah dat is dat gedoe met timecode en de nederlandse uitvinder/patenthouder daarvan. Ik dacht dat dat alleen sloeg op de mk2 timecode platen? Of werkt Scratch 2 all??n met die nieuwe platen?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
XMatiC    posted on 07-08-2012 14:23
Dacht er net aan, een jaartje geleden dat ik ben begonnen met geld verdienen met DJ'en Happy, laughing
www.youtube.com/LennertDJ
djmathijs    posted on 07-08-2012 19:13
Ik ben nog opzoek naar een nette cdj 800mk2!
Iemand suggesties?
Sebasz    posted on 07-08-2012 21:06
ik heb er nog 2 staan die ik nauwlijks gebruik, maar ze hoeven niet per se weg. wat is je budget?
Rusafli    posted on 07-08-2012 21:58
Poster: Estacy
ah dat is dat gedoe met timecode en de nederlandse uitvinder/patenthouder daarvan. Ik dacht dat dat alleen sloeg op de mk2 timecode platen? Of werkt Scratch 2 all??n met die nieuwe platen?

Nee die werkt ook met de mk1 platen.
Alleen leveren ze nu geen scratch software update meer uit van pro 2 naar scratch pro 2 in Nederland. Belachelijk.
Native verkoopt de update namelijk alleen met timecode platen en cd's en niet apart. En dat mag dus niet.

De enigste goedkoopste optie nu in nederland is de audio 6 kopen, want daar zit scratch pro 2 bij. (met mk1 platen)
Maarja, dat is voor mij geen optie. Ik heb al een audio 8 . Ik koop natuurlijk liever de update want die kost 99,-

Dus dat wordt of naar duitsland of belgie rijden want daar hebben ze dat patent probleem niet.

Zelfs de grote dj shop in duitsland (in Keulen/Koln) mag dit niet meer opsturen naar Nederland. pff

Heb ik eindelijk weer draaitafels, heb je dit weer haha

Maarja, , dan maar even tijdelijk ouderwets lekker met vinyl knallen zonder time-code

EDIT :

volgens NI werken de mk1 paten als je een upgrade hebt gemaakt van scratch 1 naar scratch 2?
Als je rechtstreek met scratch 2 aan de gang gaat werkt alleen de mk2 plaat
User edit by Rusafli on 08-08-2012 @ 11:45:08 (33%)
Tekhead    posted on 07-08-2012 23:38
Poster: Rusafli
Nee die werkt ook met de mk1 platen.
Alleen leveren ze nu geen scratch software update meer uit van pro 2 naar scratch pro 2 in Nederland. Belachelijk.
Native verkoopt de update namelijk alleen met timecode platen en cd's en niet apart. En dat mag dus niet.

De enigste goedkoopste optie nu in nederland is de audio 6 kopen, want daar zit scratch pro 2 bij. (met mk1 platen)
Maarja, dat is voor mij geen optie. Ik heb al een audio 8 . Ik koop natuurlijk liever de update want die kost 99,-

Dus dat wordt of naar duitsland of belgie rijden want daar hebben ze dat patent probleem niet.

Zelfs de grote dj shop in duitsland (in Keulen/Koln) mag dit niet meer opsturen naar Nederland. pff

Heb ik eindelijk weer draaitafels, heb je dit weer haha

Maarja, , dan maar even tijdelijk ouderwets lekker met vinyl knallen zonder time-code

Als je wil, kan ik dat we regelen voor jou Happy, laughing

BTW, heb daarstraks met een open mond zitten kijken naar die gouden medaille winnaar ?in Turnen, wat een fenomenale prestatatie, heb er geen andere woorden voor, amai, chapeau Nederland !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Rusafli    posted on 08-08-2012 07:42
Poster: Tekhead
Als je wil, kan ik dat we regelen voor jou Happy, laughing

BTW, heb daarstraks met een open mond zitten kijken naar die gouden medaille winnaar ?in Turnen, wat een fenomenale prestatatie, heb er geen andere woorden voor, amai, chapeau Nederland !

Thanks voor je aanbod Tek. Dit ga ik zeker overwegen.
Maikelxxl    posted on 08-08-2012 11:26
nog iemand intresse in een yamaha mc1202 Mixer? 1 kanaal is door gesoldeert
voor de rest werkt die als een tiet
voor de eerste beste wie 80 euro bied is die van

meer info +32478189502
Estacy    posted on 08-08-2012 13:13
Poster: Rusafli

Ik doe niets anders!
dj-zero    posted on 08-08-2012 13:20
Ik ben wat setjes van Tomorrowland 2012 mainstage aant kijken, en vraag me eigenlijk steeds 1 ding af...
Waarom staan er 2 complete en identieke dj sets? (eenmaal normaal, eenmaal white limited edition)
De ene dj draait op wit de ander op zwart.
?
De enige logische verklaring die ik me kan bedenken is dat het handig is als er dj's zijn die laptop en toestanden willen aansluiten, maar lijkt me niet dat je hiervoor 2 complete sets neerzet?
User edit by dj-zero on 08-08-2012 @ 13:23:19 (5%)
Avez    posted on 08-08-2012 13:51
Poster: dj-zero
Ik ben wat setjes van Tomorrowland 2012 mainstage aant kijken, en vraag me eigenlijk steeds 1 ding af...
Waarom staan er 2 complete en identieke dj sets? (eenmaal normaal, eenmaal white limited edition)
De ene dj draait op wit de ander op zwart.
?
De enige logische verklaring die ik me kan bedenken is dat het handig is als er dj's zijn die laptop en toestanden willen aansluiten, maar lijkt me niet dat je hiervoor 2 complete sets neerzet?

Ik zit toevallig ook te kijken, ik denk gewoon dat het is omdat de volgende DJ zijn set moet klaar zetten, omdat je toch 40.000 man moet vermaken, dan kan je toch moeilijk al die mensen laten wachten

Maar echt tomorrow land ziet er echt gewoon gaaf uit.
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
User edit by Avez on 08-08-2012 @ 13:52:09 (53%)
dj-zero    posted on 08-08-2012 15:18
Maar de meesten draaien met usb sticks, daar valt niet veel aan klaar te zetten?
Daarbij zouden ze dit net zo goed tijdens de intro kunnen doen die de dj's daar hebben...
?
Maar idd t ziet er zooo gruwelijk vet uit!
Winston    posted on 08-08-2012 16:25
Waarom niet? Er zijn 40.000 mensen! Als een set het niet doet heb je nog een reserve. Die moderne spullen zijn minder betrouwbaar. Cry

Plus dat van de aansluitingen.

En het is ook beter dat de DJ's elkaar niet hinderen bij het voorbereiden en overnemen.

Ook voor back2back teams is zo een set-up handig.

En het geld is er echt wel hoor. De DJ booth is maar plusminus 1 % van de kosten t.o.v. het geheel van verlichting en PA-systems, etc.
Tic Toc
tek-zotic    posted on 08-08-2012 16:43
Poster: Winston
En het geld is er echt wel hoor. De DJ booth is maar plusminus 1 % van de kosten t.o.v. het geheel van verlichting en PA-systems, etc.

inderdaad als het kan, waarom niet, en ik denk op die dingen als tomorrowmland dat je nog geneens aan 1% komt met zo een booth Happy, laughing (je wil niet weten wat bvb die ?speakersets kosten :D )
XMatiC    posted on 08-08-2012 16:46
Dan nog zullen er veel promotionele stunts zijn.
Welke verhuurfirma wil Tomorrowland niet op hun referentielijstje.
www.youtube.com/LennertDJ
Estacy    posted on 08-08-2012 17:27
Dat zijn de sets die op het podium staan, er zullen nog een stapel cd spelers en mixers (Pioneers, A&Hs, etc) achter de schermen liggen voor het geval dat
Avez    posted on 08-08-2012 17:42
Ik ben nu voor mijn opleiding (MBO Evenementen) bezig met wat projecten,?

Partycrew organiseerd een avond de club in voor 14+ 'ers, we zijn nu erg druk met de promotie ervan.?

PARTYCREW | Supremo?

Time: 20:30 - 2:30
Date: 15 Sep
Min age: 14 +
Earlybird: 6 euro
Voorverkoop: 8 euro
Deurverkoop: 10 euro

Mail for tickets ♥
?

Ik vind de poster aardig gelukt, en heb zelf erg veel zin in de 15e. ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Avez    posted on 08-08-2012 17:50
Poster: tek-zotic
inderdaad als het kan, waarom niet, en ik denk op die dingen als tomorrowmland dat je nog geneens aan 1% komt met zo een booth Happy, laughing (je wil niet weten wat bvb die ?speakersets kosten :D )

Je moest is weten hoeveel er ook binnen komt aan entree geld, parkeergeld ect. en dat x 40.000 man haha.
Limb-Girdle    posted on 08-08-2012 18:29
@allremix, poster is 'aardig' gelukt. Jammer, maar de hype om een lekker wijf op de cover te gooien met een aantal cirkels erom is verleden tijd. Je komt ze 12 keer in het dozijn tegen jammer genoeg.
Where the music meets the deejay!
Unidentified    posted on 08-08-2012 18:41
Poster: allremix
t x 40.000 man haha.

Maak daar maar 60.000 man van...

En qua speakers was het inderdaad top of the bill. Op de mainstage bv hingen 4 kollommen line arrays (van JBL geloof ik), elke kollom bestond uit 2 dubbele subwoofers vanboven en dan een dubbele rij speakers naar beneden, ik denk 2x12 speakers. Dus 2 subs en 24 speakers, en dit maal 4?Cry
Op de grond stonden dan natuurlijk ook nog subwoofers en line arrays voor het voorste publiek.

Ik heb ook in verschillende tenten sets van Funktion One zien staan, en God dat klinkt toch mooi... Veel beter dan op de mainstage vond ik persoonlijk

141 Users online: 20 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 47.351
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.783.866