Poster:?Ashley?
@Roov, nice nice nice. wilde er ook heen maar ga dan al naar into the woods in afoort!
Vandaag is de eerste plaat van mijn eigen label uuuuuuuuuit en ik ben blllllllij??
beatport link:?http://www.beatport.com/release/close-enough/945910
Poster: Yorick
Gewoon via internet.
Heeft vriend van mij ook gedaan.
http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-pro-2/?tx_magentobridge%5Bvars%5D=license_code%2F37%2Fproduct_package%2F45%2Fmanual_language%2F34%2F&page=2234
Je moet wel met creditcard betalen.
Poster: Estacy
ah dat is dat gedoe met timecode en de nederlandse uitvinder/patenthouder daarvan. Ik dacht dat dat alleen sloeg op de mk2 timecode platen? Of werkt Scratch 2 all??n met die nieuwe platen?
Poster: Rusafli
Nee die werkt ook met de mk1 platen.
Alleen leveren ze nu geen scratch software update meer uit van pro 2 naar scratch pro 2 in Nederland. Belachelijk.
Native verkoopt de update namelijk alleen met timecode platen en cd's en niet apart. En dat mag dus niet.
De enigste goedkoopste optie nu in nederland is de audio 6 kopen, want daar zit scratch pro 2 bij. (met mk1 platen)
Maarja, dat is voor mij geen optie. Ik heb al een audio 8 . Ik koop natuurlijk liever de update want die kost 99,-
Dus dat wordt of naar duitsland of belgie rijden want daar hebben ze dat patent probleem niet.
Zelfs de grote dj shop in duitsland (in Keulen/Koln) mag dit niet meer opsturen naar Nederland. pff
Heb ik eindelijk weer draaitafels, heb je dit weer haha
Maarja, , dan maar even tijdelijk ouderwets lekker met vinyl knallen zonder time-code
Poster: Tekhead
Als je wil, kan ik dat we regelen voor jou
BTW, heb daarstraks met een open mond zitten kijken naar die gouden medaille winnaar ?in Turnen, wat een fenomenale prestatatie, heb er geen andere woorden voor, amai, chapeau Nederland !
Poster: Rusafli
Maarja, , dan maar even tijdelijk ouderwets lekker met vinyl knallen zonder time-code
Poster: dj-zero
Ik ben wat setjes van Tomorrowland 2012 mainstage aant kijken, en vraag me eigenlijk steeds 1 ding af...
Waarom staan er 2 complete en identieke dj sets? (eenmaal normaal, eenmaal white limited edition)
De ene dj draait op wit de ander op zwart.
?
De enige logische verklaring die ik me kan bedenken is dat het handig is als er dj's zijn die laptop en toestanden willen aansluiten, maar lijkt me niet dat je hiervoor 2 complete sets neerzet?
Poster: Winston
En het geld is er echt wel hoor. De DJ booth is maar plusminus 1 % van de kosten t.o.v. het geheel van verlichting en PA-systems, etc.
Poster: tek-zotic
inderdaad als het kan, waarom niet, en ik denk op die dingen als tomorrowmland dat je nog geneens aan 1% komt met zo een booth(je wil niet weten wat bvb die ?speakersets kosten :D )
Poster: allremix
t x 40.000 man haha.