De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Tekhead    posted on 19-05-2012 11:26
He jelle, alleen dat kleurtje, jakkes Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MrQreeny    posted on 19-05-2012 11:58
Live Stream World All Stars vs Bayern All Stars

Ik hou niet heel erg van voetbal maar dit is toch wel nice :P ik dacht ik deel het even :P
Teams:

World All-Stars: Edwin van der Sar, V?tor Ba?a, Patrik Andersson, Celestine Babayaro, Cafu, Fabio Cannavaro, Frank de Boer, Graeme Le Saux, Giovanni van Bronckhorst, Willy Sagnol, Ronald de Boer, Christian Karembeu, Michael Laudrup, Steve McManaman, Agustine 'Jay Jay' Okocha, Patrick Vieira, Zico, St?phane Chapuisat, Predrag Mijatović, Davor ?uker, Dwight Yorke.
Coach: Ruud Gullit
FC Bayern All-Stars: Walter Junghans, Harald Dax, Markus Babbel, Harald Cerny, Thomas Helmer, Robert Kovač, Olivier Kreuzer, Stefan Reuter, Paul Breitner, Maurizio Gaudino, Ludwig K?gl, Niko Kovač, Michael Tarnat, Olaf Thon, Giovane Elber, Carsten Jancker, Pierre Littbarski, Roy Makaay, Karl-Heinz Riedle, Alexander Zickler.
Coach: Wolfgang Dremm
'Music is the universal language of mankind...'
Drumworks    posted on 19-05-2012 13:18
nou dan zal ik die van mij ook nog maar laten zienCool
The beats are still banging :)
Danekato    posted on 19-05-2012 15:54
Ik weet niet of ik nog steeds een apart topic aan mag maken voor een nieuwe mixtape dus ik zet m hier gewoon even neer, als je niets te doen hebt luister gerust even Happy, laughing
http://soundcloud.com/danekato/progressive-house-vol-8
tek-zotic    posted on 19-05-2012 18:10
Poster: Tekhead
He jelle, alleen dat kleurtje, jakkes Happy, laughing

hehe, valt wel in de smaak bij de nederlanders hier denk ik :D
en op dat axis platvorm staan trouwens 2 technicsen :p

User edit by tek-zotic on 19-05-2012 @ 18:58:41 (2%)
Tekhead    posted on 20-05-2012 02:03
maar ik ben geen nederlander h? ?
Dyno    posted on 20-05-2012 10:00
Deze is ook wel cool:
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
tek-zotic    posted on 20-05-2012 12:03
Poster: Tekhead
maar ik ben geen nederlander h? ?

nee maar als ge zo dicht bij nl woont kunde wel eens be?nvloed worden he :D
Tekhead    posted on 20-05-2012 13:28
NOOIT Jelle, Nooit !
Sebasz    posted on 20-05-2012 14:12
hebben we ?geen youtube tag hier?

- Illegal -

edit; oh toch wel dus?Cool
User edit by Sebasz on 20-05-2012 @ 14:13:35 (63%)
MichaelMiller    posted on 20-05-2012 19:51
Ik heb het label kort gesproken en het ziet er toch echt naar uit dat mijn artiestennaam veranderd moet worden. De release zou 1 juni zijn (stond nog niet vast), maar dit gaan we vrijwel zeker niet halen. Eerst moet de naam geregeld worden! Ook belangrijk voor contract! Help me a.u.b., want creativiteit op dat gebied is hier niet veel bij mij!
Dyno    posted on 20-05-2012 21:21
Poster: MichaelMiller
Ik heb het label kort gesproken en het ziet er toch echt naar uit dat mijn artiestennaam veranderd moet worden. De release zou 1 juni zijn (stond nog niet vast), maar dit gaan we vrijwel zeker niet halen. Eerst moet de naam geregeld worden! Ook belangrijk voor contract! Help me a.u.b., want creativiteit op dat gebied is hier niet veel bij mij!

Maak er gewoon Mike Miller van ...
Sebasz    posted on 20-05-2012 21:41
Ja dat vind ik ook wel een goeie idd
MichaelMiller    posted on 20-05-2012 21:50
Poster: Dyno
Maak er gewoon Mike Miller van ...

http://www.beatport.com/#artist/mike-miller/20299
Dyno    posted on 20-05-2012 22:02
Hahaha
Estacy    posted on 20-05-2012 23:44
dinsdag theorie examen auto, iemand nog tips?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MrQreeny    posted on 21-05-2012 00:00
Rechts heeft voorrang Winking my eye

vaak
'Music is the universal language of mankind...'
Drumworks    posted on 21-05-2012 00:11
ik heb een erg oude post gezien van iemand (woudtje volgens mij) die zijn denon spelers had gepimpt. hij had op de zilveren hoekstukken van zijn dns3700's carbonstickers geplakt. nu lijkt het me ook leuk om mijn spelers te personaliseren dmv carbon op de hoeken maar hoe pak ik dat aan en welke stickers kan ik hier het best voor gebruiken? moet het bij gef?hnd worden?
Estacy    posted on 21-05-2012 00:21
3m is het beste spul, heeft ook textuur. je brengt het idd met een fohn aan zover ik weet. helemaal niet zo heel duur eigenlijk. DI-NOC heet het spul.

fijn, nu kijken waar je dat spul kan bestellen, ik wil ook dingen wrappen. boeit niet wat, carbon is cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Drumworks    posted on 21-05-2012 06:22
helemaal mee eens!Cool
mrmagix    posted on 21-05-2012 11:44
Ik heb voor de winter zelf mijn velgen ingewrapped. Is aardig goed gelukt alleen heeft diezelfde winter (samen met mijn vriendin) ook het hele werkje kapot gemaakt Happy, laughing. Sneeuw is niet zo goed voor die dingen als je ze aan je velgen hebt en als de vriendin als verassing je auto kuist met een goede polish die lekker blinkt, zijn die mat zwarte velgen ook verleden tijd. Hieronder een afbeelding hoe het was:
Ingewrapd
Buiten wat kleine imperfecties is alles toen goed gegaan met de verfstripper in de hand. Ik vond namelijk dat een haardroger toch niet genoeg warmte gaf om de folie goed te doen stretchen. Let wel, het is een h??l geduldig werkje, dus mispakje er niet aan.

Het beste wat je doet is alles demonteren wat je kan (op de denon's kan je die hoeken er gewoon afvijzen), met een product naar keuze ontvetten (veel gebruikt is iets met enorm hoge alcohol graad in) en er dan per hoekje zeker een kwartier aan werken :D. Het lukt zeker, alleen moet je precies tewerk gaan als je het uiteindelijk gaat bijsnijden. De carbon folie is dikker dan andere, waardoor je ze niet onder de randjes kan duwen. Je moet ze precies afsnijden waar het hoekje stopt. Een fh?ne ga je waarschijnlijk zelfs niet nodig hebben, of je zou het hele dingetje nog eens willen na-fh?nen voor een betere hechting.

Je moet google eens raadplegen voor het merk premiumvinyls. Die jongens zitten in Nederland gevestigd en zij hebben mij de zwart matte vinyl wrap geleverd. Binnenkort ga ik zelf aan het werk met hun zwart 3D carbon voor het dak en de motorkap van mijn auto. Samen met plastidip voor de zijkanten. Laat ons zeggen dat dat mijn zomerprojectje is :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Drumworks    posted on 21-05-2012 20:37
nice! ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat! misschien is het wel leuk als je je project hier in de late leeuw af en toe post?Cool
mrmagix    posted on 22-05-2012 23:02
Dit weekend de eerste tests op mijn velgen. Heb geen speciale velgen maar zo mat zwart geeft wel iets Happy, laughing Als dat allemaal lukt ga ik investeren in meer materiaal (busjes plasti dip en carbon folie).

Als er echte interesse is zal ik wel een paar keer de stand posten, maar mij kennende moet en zal het allemaal op 1 dag gebeuren. Vanaf ik bezig ben, wordt ik namelijk nogal fanatiek, bijna gefreakt Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Tekhead    posted on 22-05-2012 23:27
Poster: Estacy
dinsdag theorie examen auto, iemand nog tips?

blijf in Nederland rijden, echt ! Winking my eye
Tekhead    posted on 22-05-2012 23:28
Poster: MichaelMiller

Mickey Miller
Mike Miles, beide nog vrij.

90 Users online: 15 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 49.282
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.437.656