De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichaelMiller    posted on 17-05-2012 22:27
De Late Leeuw Chatcorner Deel 55
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-05-2012 @ 22:30:47 (48%)
Mod edit by Lead on 20-05-2012 02:52 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 55 ??

Vote :   8 members like this  

Dennis1981    posted on 30-06-2012 12:21
Poster: Dyno
Maar helaas weer thuis (met een voedselvergiftiging).

Balen man, lijkt me een vette ervaring om?op ibiza te draaien.?
Beterschap.
tek-zotic    posted on 30-06-2012 12:51
Oude vinyls digitaliseren: Tijdrovende bezigheid, maar o zo vet om die oude oldskool klappers (alsook hun B-sides) te luisteren en te herontdekken Happy, laughing
Dennis1981    posted on 30-06-2012 13:00
Poster: tek-zotic
Oude vinyls digitaliseren: Tijdrovende bezigheid, maar o zo vet om die oude oldskool klappers (alsook hun B-sides) te luisteren en te herontdekken Happy, laughing

Moet er hier?ook nog een paar 100 digitaliseren, maar het is idd wel leuk om al die gouwe ouwe?te horen?Happy, laughing
En wat je zegt klopt ; het is een soort herontdekken...
BennoRevelli    posted on 30-06-2012 13:20
Cool! Space, Ibiza!
Niet te geloven dat ik daar heb gestaan afgelopen woensdag (o.a. Mark Knight en Hardwell gezien)!

Goed te horen dat het dan eindelijk zover was!
Hopelijk heb je ondanks de minder leuke voedselvergiftiging een supertijd daar gehad
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
tek-zotic    posted on 30-06-2012 13:33
Poster: Dennis1981
Moet er hier?ook nog een paar 100 digitaliseren, maar het is idd wel leuk om al die gouwe ouwe?te horen?Happy, laughing
En wat je zegt klopt ; het is een soort herontdekken...

kom ik juist een B-kant tegen, waarvan ik de naam al lang zoek :D, en andere keren denk je wel van what the hell is dit voor B-kant :p
Dennis1981    posted on 30-06-2012 14:48
@tek-zotic ; klopt en ik blijk ineens 'zeldzame' nummers te hebben waarvan ik dacht dat ik ze nog een keer moest regelen ergens maar ze staan op b-kantjes. Of de zeldzame gevallen waarop de B-kant me nu beter bevalt, dan de A-kant bij het aanschaffen vroeger Happy, laughing
Maikelxxl    posted on 30-06-2012 14:55
gaan er hier nog mensen op vakantie ??
RemcoRelion    posted on 30-06-2012 15:52
27 juli naar Siofok in Hongarije met paar vrienden van meHappy, laughing
Don’t be a prisoner of your own style!
danielvds    posted on 30-06-2012 16:30
Cool! Daar heb ik 2 zomers gedraaid! Dan moet je zeker even de Aqua Beachclub checkenHappy, laughing Ook de palace is een aanrader..
Visionair Records | Daniel Danté
Winston    posted on 30-06-2012 16:58
Poster: Estacy
dat is 100% serato

Thanks unidentified en Serato. Liet me denken aan Serato, maar wist niet dat je de waveform layout op die wijze kon veranderen.
Tic Toc
Winston    posted on 30-06-2012 17:08
Poster: Ashley
Check deze korte aftermovie van een festival waar ik op draaide paar weken terug, je ziet me voorbijkomen vanaf 0.38 tot t eind

Leuke is dat de track die onder de video zit mijn nieuwste plaat is die uitkomt binnenkort Cool Luna Ludmila - Close enough (Original mix)

Nice Ashley!
Tic Toc
RemcoRelion    posted on 30-06-2012 17:43
Poster: danielvds
Cool! Daar heb ik 2 zomers gedraaid! Dan moet je zeker even de Aqua Beachclub checkenHappy, laughing Ook de palace is een aanrader..

Draaide je er vorig jaar ook?
Is namelijk me 2e jaartje alweerHappy, laughing vorig jaar zo goed bevallen haha
Aqua eindigden we bijna altijd na palace of flortHappy, laughing
danielvds    posted on 30-06-2012 20:19
Vorig jaar was ik er wel eventjes voor 2 weken! Niet echt meer gedraaid in de Aqua, wel in een andere club in Hongarije (Club Rio, Ozd). De Renegade is ook wel een aanrader om in te eindigen!! Je zult je in ieder geval wel weer gaan vermakenWinking my eye
Winston    posted on 01-07-2012 00:59
Cool! Space, Ibiza!
Niet te geloven dat ik daar heb gestaan afgelopen woensdag (o.a. Mark Knight en Hardwell gezien)!

Cool! JA. Was er ook lekker schel geluid? Misschien moet ik er ook en keer nog naar toe.

Voedselvergiftiging is toch gewoon een mooi woord voor diaree en soms samen met braken. Hoop dat het over is, eker nu het weekend is.
Tic Toc
Dyno    posted on 01-07-2012 10:25
Poster: BennoRevelli
Goed te horen dat het dan eindelijk zover was!
Hopelijk heb je ondanks de minder leuke voedselvergiftiging een supertijd daar gehad

Ja zeker wel!!
Heb 4 keer gedraaid in de V Club op de West End in San Antonio, Ibiza.
Heeeeeeeeeeeeel veel dronken Engelse mensen, dat is eigenlijk San Antonio in 1 zin, haha!
Maar was wel een erg leuke ervaring.

Poster: Winston
Cool! JA. Was er ook lekker schel geluid? Misschien moet ik er ook en keer nog naar toe.

Voedselvergiftiging is toch gewoon een mooi woord voor diaree en soms samen met braken. Hoop dat het over is, eker nu het weekend is.

Geluid was echt perfect, niet te hard, niet te zacht.
Braken heb ik niet gedaan gelukkig.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
RemcoRelion    posted on 01-07-2012 12:30
Vorig jaar was ik er wel eventjes voor 2 weken! Niet echt meer gedraaid in de Aqua, wel in een andere club in Hongarije (Club Rio, Ozd). De Renegade is ook wel een aanrader om in te eindigen!! Je zult je in ieder geval wel weer gaan vermakenWinking my eye

Dan ben ik je misschien nog onbewust tegen gekomen haha Happy, laughing
Club Rio is toch een grote openlucht discotheek in boedapest? Verder was de Renegade vorig jaar vaak erg rustig toen ik er was zover ik me nog kan herrineren haha.
Als we dit jaar nog mooi weer hebben ook komt dat zeker goedHappy, laughing
LLCoolP    posted on 01-07-2012 13:55
Gisteren op het Summer festival in Antwerpen geweest, geheh wel weer maf . Veel heee' hooo' gehoord en vanalles door elkaar, house, electro , hardcore, hardstyle . Vato ging ook flink los! Nog iemand daar geweest?
Join the party and become famous!
danielvds    posted on 01-07-2012 18:48
Poster: RemcoRelion
Dan ben ik je misschien nog onbewust tegen gekomen haha Happy, laughing
Club Rio is toch een grote openlucht discotheek in boedapest? Verder was de Renegade vorig jaar vaak erg rustig toen ik er was zover ik me nog kan herrineren haha.
Als we dit jaar nog mooi weer hebben ook komt dat zeker goedHappy, laughing

Haha, dat zou goed kunnen! Club Rio is inderdaad ook een club in Boedapest, daar ben ik ook nog even langs geweest.. Maar ik heb gedraaid in de Club Rio van Ozd. Dat ligt vlak bij de Slowaakse grens haha. Renegade is leuk om ff te zitten en 's nachts vanaf uur of 2/3 wordt 't pas echt druk! Geniet ervan dit jaarWinking my eye
RemcoRelion    posted on 01-07-2012 19:26
Haha, dat zou goed kunnen! Club Rio is inderdaad ook een club in Boedapest, daar ben ik ook nog even langs geweest.. Maar ik heb gedraaid in de Club Rio van Ozd. Dat ligt vlak bij de Slowaakse grens haha. Renegade is leuk om ff te zitten en 's nachts vanaf uur of 2/3 wordt 't pas echt druk! Geniet ervan dit jaarWinking my eye

Wanneer was je er dan?
Verwarrend dezelfde namen haha Cool
Ik zal er dit jaar nog is gaan kijken bij RenegadeHappy, laughing Wou sowieso nog La Siesta keertje kijken leek me ook wel leuk om keer geweest te zijn Happy, laughing
Dankje dat zal zeker lukken Happy, laughing alleen nog eventjes geduld hebben tot we mogen gaan haha
danielvds    posted on 01-07-2012 19:36
Weet ik niet precies meer dacht laatste 2 weken van Juli! La Siesta is inderdaad ook leuk, daar steken ze de bar in de fik haha! Palace Beachclub en de Captain Morgan zijn ook coolHappy, laughing Club Hell zou ik niet heengaan, lopen echt hele foute (drugs) figuren rond..
RemcoRelion    posted on 01-07-2012 19:58
Weet ik niet precies meer dacht laatste 2 weken van Juli! La Siesta is inderdaad ook leuk, daar steken ze de bar in de fik haha! Palace Beachclub en de Captain Morgan zijn ook coolHappy, laughing Club Hell zou ik niet heengaan, lopen echt hele foute (drugs) figuren rond..

Ik was er ongeveer 21 juli ofzo dacht ik Happy, laughing
Haha lijkt me wel mooi om keertje de bas in de fik te zien gaan
Palace beachclub zijn we ook keer geweest was wel leuk jaHappy, laughing overdag zat ik mooi op palace terrace daar met hun 2 cocktails voor de prijs van 1. Captain morgan ben ik niet geweest want toen we er kwamen wouden ze 30 euro entree hebben dat was ons iets te veel dus daarna niet meer geweest haha
Club Hell ben ik niet geweest dat ligt niet op barstreet dan of wel? Maar ik hoor dus al dat ik moet vermijden haha
danielvds    posted on 01-07-2012 21:41
Waarschijnlijk waren we er dan tegelijk haha! 30 euro entree is wel heel veel... Is nooit meer dan 2,50 p.p ofzo! Club Hell ligt wel in de barstreet, vlak bij de Renegade. PM me maar even als je meer wilt weten, anders vullen wij zo de hele LL Winking my eye
RemcoRelion    posted on 01-07-2012 22:09
Je hebt gelijkHappy, laughing
Ik heb je maar even een PM gestuurt net
Maikelxxl    posted on 04-07-2012 00:56
leuke foto gevonden van me eigen met me vriendin.
wat is ze toch ook lief voor me?

feestbeest    posted on 04-07-2012 01:11
Net weer voor een groep 8 feest gedraait, altijd leuk. Vol enthosiaste kids die los gaan op elke plaat die je maar draait!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

151 Users online: 11 Guests (140 Unknown)
Pages generated today : 16.484
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.858