Poster: Dyno
Maar helaas weer thuis (met een voedselvergiftiging).
Poster: tek-zotic
Oude vinyls digitaliseren: Tijdrovende bezigheid, maar o zo vet om die oude oldskool klappers (alsook hun B-sides) te luisteren en te herontdekken
Cool! Space, Ibiza!
Niet te geloven dat ik daar heb gestaan afgelopen woensdag (o.a. Mark Knight en Hardwell gezien)!
Poster: Dennis1981
Moet er hier?ook nog een paar 100 digitaliseren, maar het is idd wel leuk om al die gouwe ouwe?te horen?
En wat je zegt klopt ; het is een soort herontdekken...
Poster: Estacy
dat is 100% serato
Poster: Ashley
Check deze korte aftermovie van een festival waar ik op draaide paar weken terug, je ziet me voorbijkomen vanaf 0.38 tot t eind
Leuke is dat de track die onder de video zit mijn nieuwste plaat is die uitkomt binnenkortLuna Ludmila - Close enough (Original mix)
Poster: danielvds
Cool! Daar heb ik 2 zomers gedraaid! Dan moet je zeker even de Aqua Beachclub checkenOok de palace is een aanrader..
Cool! Space, Ibiza!
Niet te geloven dat ik daar heb gestaan afgelopen woensdag (o.a. Mark Knight en Hardwell gezien)!
Poster: BennoRevelli
Goed te horen dat het dan eindelijk zover was!
Hopelijk heb je ondanks de minder leuke voedselvergiftiging een supertijd daar gehad
Poster: Winston
Cool! JA. Was er ook lekker schel geluid? Misschien moet ik er ook en keer nog naar toe.
Voedselvergiftiging is toch gewoon een mooi woord voor diaree en soms samen met braken. Hoop dat het over is, eker nu het weekend is.
Vorig jaar was ik er wel eventjes voor 2 weken! Niet echt meer gedraaid in de Aqua, wel in een andere club in Hongarije (Club Rio, Ozd). De Renegade is ook wel een aanrader om in te eindigen!! Je zult je in ieder geval wel weer gaan vermaken
Poster: RemcoRelion
Dan ben ik je misschien nog onbewust tegen gekomen haha
Club Rio is toch een grote openlucht discotheek in boedapest? Verder was de Renegade vorig jaar vaak erg rustig toen ik er was zover ik me nog kan herrineren haha.
Als we dit jaar nog mooi weer hebben ook komt dat zeker goed
Haha, dat zou goed kunnen! Club Rio is inderdaad ook een club in Boedapest, daar ben ik ook nog even langs geweest.. Maar ik heb gedraaid in de Club Rio van Ozd. Dat ligt vlak bij de Slowaakse grens haha. Renegade is leuk om ff te zitten en 's nachts vanaf uur of 2/3 wordt 't pas echt druk! Geniet ervan dit jaar
Weet ik niet precies meer dacht laatste 2 weken van Juli! La Siesta is inderdaad ook leuk, daar steken ze de bar in de fik haha! Palace Beachclub en de Captain Morgan zijn ook coolClub Hell zou ik niet heengaan, lopen echt hele foute (drugs) figuren rond..