Poster: youngbeatsz
maar wat kan je mij dan vertellen? bv als ik wil huren ergens dan moest ik altijd de hoeveelheid mensen zeggen, en kunnen ze me makkelijker doen meer betalen voor iets wat ik niet nodig heb. dus kan iemand mij hier wat meer over vertellen? want er is nergens een echt nauwsluitende 'definitie' over zoix
Je kijkt allereerst als je ergens huurt of dit bedrijf ook kwaliteits speakers verhuurt.
Dan zit er een enorm verschil of je binnen of buiten een evenement hebt (buiten heb je meer geluid nodig, omdat het geluid in open ruimtes verdwijnt).
Heb jij een feestje met 150 man, op een ''binnen'' locatie dan moet je er vanuit gaan, dat je bij een verhuur bedrijf 2x sub + 2x top krijgt dit kost je op en nabij ?120,- ( tevens is het ook afhankelijk van de groote van de locatie) als jij een gymzaal hebt gehuurd, waar je 150 man in laat dansen, moet je er rekening mee houden dat die 2x sub en 2 x top niet echt voldoende zijn.
Als je een zaaltje hebt van 8m x 6m ofzo dan is 2x top, 2 x sub voldoende, neem je een grotere zaal moet je ook extra geluid bijzetten.
Ik hoop dat je dit bedoelde
gr Jiff