Geef mij maar de romantiek en de gezelligheid van een platenzaak, toch even een babbeltje maken met andere dj's en even luisteren en vragen hoe het ergens anders in de stad gaat... Of er nog leuke feestjes zijn, misschien net een promoter tegen het lijf lopen.... Ben helaas genoodzaakt om een aantal platen via internet te bestellen, omdat er een platenzaak in utrecht gesloten is, maar ik loop liever een rondje van zaak tot zaak....
What do you think about platen, online of winkel ??
rythm import utrecht is gesloten per 1-1, ben toen naar de site gegaan, heb nu contact met de vestiging Den Haag, die kunnen mij dezelfde platen leveren, voor de dezelfde prijs, met dezelfde service, het is geen 4dj'sonly site, waar je het allemaal zelf uit moet zoeken. Ze sturen ook tips mee via de mail....
Omdat ik vaak geen tijd heb om langs een platenwinkel te gaan bestel ik ze via het internet.
Vind het internet ook wel z'n voordelen hebben zoals diverse online shops afstruinen maar het heeft ook weer z'n nadelen het is toch ook wel relax om ff een middagje in een platenwinkel een stapel platen uit te zoeken en deze afluisteren.
@Poort: www.recess.nl bestel ik regelmatig me platen, je kan ook ff www.dj.pagina.nl checken daar staat een aardig rijtje met online record stores.
voor platen ga ik naar rotterdam of eindhoven, maar koop ze dus gewoon in de winkel, ik vind het wel wat hebben om ff in de platenzaak rond te hangen en een beetje platen checken..
Tja, hier in Den Haag heb je voor mijn music genre(hardcore) maar 1 platenzaak en dat is Mid-town, hier hebben ze vaak de nieuwe plaatjes 2 weken later of ze hebben ergens te weinig voorraad van gehad. Als ik in de buurt van Rotterdam ben wil ik nog wel eens naar Dordrecht gaan om daar House/Stalkervinyl te bezoeken, maar vaak bestel ik platen gewoon online.
Vinylshop.com is gebleken voor hardcore de goedkoopste te zijn, prijzen zijn al incl btw en vaak nog lager dan op andere sites waar platen zonder btw staan !
Allebei! Wanneer ik geen tijd heb, en er toch leuke plaatjes zijn uitgekomen, dan koop ik ze online. Maar zeker gezellig even een platenshop in lopen en idd even een babbeltje maken vind ik het leukste
online ... is gewoon het handigst ... aangezien ik geen platenboer in de stad heb..
meestal recess en freaky
This is an old Topic
No new postings for 7.163 days. Post CommentThat would be 238.8 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.