[GZ] MC voor B&N in valkenswaard!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 15-05-2012 17:56
Hee!

Ik heb een vraagje, dit moet ik doen voor William Watts, aangezien ze eigelijk mijn goede vriend MC Jaxxs hadden, maar deze kan helaas niet..

Nu is mijn vraag, BEN JIJ of ken jij de MC die WIJ zoeken voor deze 2 avonden?
Het gaat over 25 & 26 mei, je zou (denk ik, weet ik niet zeker) ook een dag kunnen als je dat liever wilt.
Onze keuze gaat het grootste uit naar allebei de dagen.

De avond begint om 10 uur en eindigt op vrijdag om 2 en op zaterdag op 3..
Dit belooft een heel erg goed feest te worden!

Dit feest word gegeven aangezien William voor een half jaar naar Curacao gaat.
Dus het is allemaal als vrienden dienst.

Hierbij de artwork!

Hopelijk weten jullie iemand die dit zou willen doen, of ben jij het!

Stuur hier voor een mailtje naar : willi_hammetje@hotmail.com !

Dit belooft een knal feest Happy, laughing

Hierbij ook nog de volledige line up, zodat je weet wie je kan verwachten Happy, laughing

DJ Line-up Vrouwvriendelijke Vrijdag, 25 mei:
22.00 - 23.00 DJ-Admin (Roermond/B&N resident)
23.00 - 00.00 DJ Jenzzz (Eersel/DonsKaffee)
00.00 - 01.00 Tom Box & Oliver San (Starbeach on Tour)
01.00 - 02.00 WilliamWatts (Breda/B&N resident)
...
Line-up Latin Breeze Zaterdag 26 mei:
23.00 - 00.00 J.Butcher (Amsterdam/Bonbini Beach)
00.00 - 01.00 DJ Robbie (Bergeijk / Paperclip)
01.00 - 02.00 Lil Quint (Bergeijk / GeniusBookings)
02.00 - 03.00 WilliamWatts + Friends.

Mischien tot dan!

Greets,
Stef

What do you think about [GZ] MC voor B&N in valkenswaard! ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 15-05-2012 18:24
Ik MC wel. Ohnee, ik draai al...

Denk trouwens dat we het in de lijn der normale avonden moeten doen, wat William en ik al altijd doen : zelf de mic pakken als dat nodig is Happy, laughing
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Yvaroz    posted on 15-05-2012 18:50
Ik MC zelf altijd in mn sets?
Nothing is Impossible
Luxx    posted on 15-05-2012 19:14
ik denk dat je na dit feest wel degene die de artwork heeft gemaakt en degene die de naam bedacht heeft moet ontslaan...
www.mothermusic.nl
LilQuint    posted on 15-05-2012 19:16
Poster: DJADMIN
Ik MC wel. Ohnee, ik draai al...

Denk trouwens dat we het in de lijn der normale avonden moeten doen, wat William en ik al altijd doen : zelf de mic pakken als dat nodig is Happy, laughing

Haha, ben benieuwd! Ben je op zaterdag ook aanwezig?
William die wou het liefste een MC, dus ik denk : vraag het hier maar eventjes haha!
MrQreeny    posted on 15-05-2012 20:49
@ luxx

Zo inderdaad, k heb nog nooit zo'n verrote poster gezien haha.
'Music is the universal language of mankind...'
DJADMIN    posted on 15-05-2012 22:47
@ Quint?

nee, ik zou op zaterdag draaien, maar kan dan echt niet.

Ik lever wel al mn aparatuur...dus de 2000's en de djm 900...dus kunnen jullie lekker spelen Winking my eye

@ de rest

ach, maak jullie niet druk, 't is maar een poster
Luxx    posted on 15-05-2012 23:20
idd, het is maar een poster. hetgeen wat mensen geinteresseerd moet maken in je feest..het visitekaartje van je feest. behoorlijk onbelangrijk

www.mothermusic.nl
DJADMIN    posted on 15-05-2012 23:28
Gemiddeld zitten er bij ons op vrijdagavond 600 mensen binnen...met een capaciteit van max. 700 mensen....zonder enige vorm van promotie...dit is ??n van de eerste keren dat we iets ''extra'' organiseren...dus we hoeven echt niet bang te zijn dat mensen niet geintresseerd zijn in het feest, die komen vanzelf wel...??n van de weinige horeca gelegenheden die vrijwel iedere week nog vol zitten....het is meer als een aankondiging...ik weet zelf ook niet wie 'm gemaakt heeft...maar enerzijds vind ik m niet eens zo rampzalig, anderzijds gaan er door een vette poster niet ineens veel meer mensen komen.
FASA    posted on 15-05-2012 23:47
Nee maar door zo'n poster wel minder denk ik zo. Ik zou in elk geval zeker wegblijven als ik zoiets ziet. Het oogt nu als een feest voor nerds die geen idee hebben wat draaien inhoud.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Luxx    posted on 16-05-2012 00:09
precies wat ik bedoel. het komt echt ontzettend knullig en een klein beetje als een kinderfeestje over
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 16-05-2012 @ 00:09:50 (70%)
DJADMIN    posted on 16-05-2012 00:15
@ Fasa

Dus vaste klanten gaan wegblijven omdat er een ''slechte'' poster zou zijn ? Nah, denk 't niet...normaal gesproken hebben we ??n resident dj staan, die gemiddeld 600 mensen binnen heeft. Nu zijn er een paar dj's (in tegenstelling tot wat jij suggereert, die misschien geen idee hebben wat draaien inhoudt ; dat weten de meesten die bij ons draaien echt wel) die op die avonden komen draaien, en dan zou een slechte poster betekenen dat er ineens minder mensen komen ? Geloof ik niet, maar we zullen zien. Als er dus - ik zeg maar iets - David Guetta - in de plaatselijke discotheek zou staan, maar de poster is slecht, zou jij dus niet gaan ? Uiteindelijk gaat 't toch om de muziek en de sfeer, een mooie poster is leuk voor het oog, maar daar houdt 't ook echt mee op. Doe mij dan maar een iets mindere poster, en meer inhoud. Beetje kinderachtig om me daar ''thumbs down'' voor te geven.

Uiteindelijk zullen we het wel zien op die 2 dagen. Veel succes aan LilQuint..hopelijk kan je ze net zo gek krijgen als ik, maar dat zal wel lukken. En vanaf nu dan maar weer ontopic, gaat tenslotte niet om de poster...maar jawel, om de inhoud Happy, laughing
Luxx    posted on 16-05-2012 01:43
mooie vergelijking,

David Guetta op de poster is DAVID MOTHERFUCKING GUETTA op de poster. instant mensen. Headliner
dan is het een nog steeds slechte poster maar wel een headliner waar je U tegen zegt.

OP poster heeft geen headliner, maar alsnog een lelijke artwork.

om dan een voorbeeld te geven wat wel heel dope is qua artwork, en ook qua conceptnaam (ten opzichte van DJ Party)?

www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 16-05-2012 @ 01:50:51 (55%)
FASA    posted on 16-05-2012 09:44
Dat is inderdaad het verschil. Dat je vaste mensen blijven komen geloof ik echt wel. Nieuwe mensen moet je echter lokken. Dat doe je of met of een

Ontzettend dikke artiest bijvoorbeeld Guetta of met een belachelijk vette poster waarvan mensen zoiets hebben van Wow dit ziet er vet uit, eens even de dj's googlen en kijken of het wat is.

Ik ken het hele concept van jouw feest niet maar als ik deze poster zie heb ik echt geen motivatie om de dj's op te gaan zoeken ofzo. En ik geloof trouwens echt wel dat ze kunnen draaien hoor.
DJADMIN    posted on 16-05-2012 14:20
Lees 't even terug. Het enige wat ik wil zeggen is ''don't judge the book by its cover''.

Ik organiseer het niet, en ook de poster is niet van mij. Ik ben resident bij die tent, echt top, al jaren met veel plezier. Ik zal de foto's wel posten als het zo ver is, en het feest geweest is. Laten we nu weer de mc's die geinteresseerd zijn aan het woord.
FASA    posted on 16-05-2012 15:44
Ik snap precies wat je wil zeggen, alleen zeker 75% van de mensen die 'The book' niet kennen, zullen 'the book judgen by the cover'. Maar goed einde discussie. MC's terug aan de macht.
LilQuint    posted on 16-05-2012 17:02
Poster: DJADMIN
@ Quint?

nee, ik zou op zaterdag draaien, maar kan dan echt niet.

Ik lever wel al mn aparatuur...dus de 2000's en de djm 900...dus kunnen jullie lekker spelen Winking my eye

Aah top!
Kan ik inderdaad veel plezier mee hebben! (Ga er voor jou wel extra voorzichtig mee om hoor haha Happy, laughing )

Lets go ontopic people Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.853 days.
 Post CommentThat would be 161.8 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

234 Users online: 126 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 81.553
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.590