ID (Preview) - Releasebaar?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Squize    posted on 12-05-2012 13:35
Hey DJR'ers..

Mijn openingset zal wat later volgen, ben eerst bezig aan eigen track's, in de hoop ze te kunnen releasen.. Happy, laughing
Ik heb vandaag een track in elkaar gestoken, er zitten ook samples in, geef ik eerlijk toe.
Het is zowat, hardwell, nicky romero stijl, het hardere progressive house gedeelte.
Preview: http://soundcloud.com/squize/squize-id-preview

Als ik hem afwerk denken jullie dan dat hij valt te releasen?
Als mods niet akkoord zijn met m'n topic, slotje mag er dan op..

SQUIZE

What do you think about ID (Preview) - Releasebaar? ??

Vote :   

Gerdo    posted on 12-05-2012 16:07
Je link doet het niet!
Sebasz    posted on 12-05-2012 16:38
je intro wat kaal en saai. en je drop ja weet niet kan voller maar je laat zo weinig horen dus kan er niet veel over zeggen. klinkt opzich wel dope
Luxx    posted on 12-05-2012 18:36
om maar met de deur in huis te vallen: nee dit is niet releasebaar.

alles klinkt ontzettend basic in je intro tot aan je climax en daarbij is je afmix echt ontzettend slecht gedaan als ik dat zo eventjes mag zeggen. overal is je volume op maximaal waardoor je plaat 0 dynamiek krijgt. nergens heeft het de ruimte gekregen om goed geluid te produceren.
je zegt dat je samples hebt gebruikt, mag ik dan weten wat uit je plaat samples zijn? dan kan ik al een stuk beter oordeel geven. ik wil nu nog even niets over de plaat verder zelf zeggen want voor hetzelfde geld is de hele melodie-lijn gewoon sample en om je daar nou thumbs up voor te geven..
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 12-05-2012 @ 18:38:34 (41%)
Sound-Division    posted on 13-05-2012 10:38

Oops, looks like we can't find that page!

?
nee zou t niet releasen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

256 Users online: 126 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 85.193
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.230