Poster: Luxx
wie zijn die achterlijke veel pro dj's dan? ik ben het echt nog nooit tegengekomen. een enkele keer van een beginnende guy. meer niet
Poster: Estacy
als echte muziek liefhebber wil je toch ook iets fysieks hebben??
de laatste paar jaar zijn de vinyl verkopen met 30% gestegen ten opzichte van het vorige jaar. Nog steeds is dat erg weinig met wat het eerst was, maar toch. Je ziet de laatste tijd ook op veel meer voorpaginas van kranten enzo artikeltjes over hoe vinyl terugkomt. steeds meer tieners kopen vinyl omdat ze iets tastbaars willen.
dit gaat dan wel over pop, rock etc. dance in het algemeen is niet veel meer omdat dat voornamelijk door DJ's gekocht word, en die draaien nu eenmaal niet zo veel meer met platen.
Poster: RiliciousZ
ik denk wanneer pioneer eens een 'gekke sprong' zou maken en een cd/12'platenspeler/usb speler uit zou brengen, het vinyl best weer wel upcoming zou zijn
Poster: RiliciousZ
ik denk wanneer pioneer eens een 'gekke sprong' zou maken en een cd/12'platenspeler/usb speler uit zou brengen, het vinyl best weer wel upcoming zou zijn
Poster: dj-zero
Haha valt me nu pas op...
cd speler met cd's, beetje tautologie lijkt me:P
Poster: FASA
Omdat ook de opties cd speler met timecode en cd speler met USB erbij zitten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.