CDJ2000 icm Rekordbox probleem via LAN
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

markvriens    posted on 08-05-2012 21:55
Hallo Allen,

Ik heb een probleem, ik krijg mijn rekordbox namelijk niet meer gelinkt met mijn CDJ's.
Tot voor kort lukte dit wel maar sinds kort werkt het allemaal niet meer.
Ik ben er al wel uit dat het NIET aan rekordbox ligt, of aan de CDJ, of aan de bekabeling. Het ligt dus aan de instelling van het netwerk in de laptop.
Ik kan, wanneer ik de kabel in de poort doe, zien dat ie connect, maar meer niet. Er staat: Openbaar netwerk. Dit moet zowieso verzet worden naar een thuisnetwerk aangezien ik heb gelezen dat t niet werkt met een openbaar netwerk. Helaas kan ik dit met geen mogelijkheid veranderen. Het draadloze netwerk van ons thuis kan ik zo veranderen, maar deze niet. Dit vind ik al vaag.
Daarnaast zag ik in de handleiding dat er een aantal programmatjes niet geblokkeerd mochten zijn. Ik kan deze nergens terug vinden in mijn computer. Staat dit dan al goed of is dit gewoonweg niet geinstalleerd?
Verder denk ik niet dat de CDJ's iets te doen hebben met IP-Adressen? Hier heb ik ook nog niks aan veranderd. Ook heb ik het delen van het netwerk op de computer uit gezet zoals in de handleiding staat.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om het weer werkend te maken. Ik wil rekordbox graag weer gebruiken als muziekdirectory voor de spelers. Opzich wel ideaal.

Groeten, Mark

Graag alleen serieuze reacties. Antwoorden zoals: heb je alles wel goed aangesloten zijn overbodig aangezien ik wel weet waar ik over praat en alleen uit deze concrete dingen niet kan komen... Bedankt iig.

What do you think about CDJ2000 icm Rekordbox probleem via LAN ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 4.752 days.
 Post CommentThat would be 158.4 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

165 Users online: 19 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 42.040
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.714.992