DJ2DJ Zoekt jou! Redacteuren en reviewers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dj_Fantasy    posted on 07-05-2012 22:19
Wij blijven groeien!?DJ2DJ krijgt met de dag meer bezoekers en daarmee groeit ook onze verantwoordelijkheid om interessante informatie aan onze bezoekers te leveren. Vandaar dat wij op zoek zijn naar enthousiaste mensen die denken te beschikken over de kennis en ambitie om mee te ?draaien? met het DJ2DJ Team.
Voor?DJ2DJ zoeken wij?reviewers/tutorial redacteur (M/V). Zoals je wellicht al gezien en gelezen hebt schrijven wij over DJ Gear, de dance industrie, muziek, DJ?s en (dance) lifestyle. Daarnaast reviewen we ook vaak de nieuwste DJ gear en software en schrijven we tutorials.
Je taak zal dus bestaan uit het schrijven van reviews en tutorials over DJ gear, zowel software als hardware. Hiervor krijg je ondersteuning van een team van ervaren mensen.

Wij zoeken: een man of vrouw met (veel) affiniteit met DJ apparatuur en software.
Wij vragen: een minimale leeftijd van 18 jaar, goede kennis van de Nederlandse taal (engels is een pr?) in woord en schrift.
Wij verwachten: dat je eigen initiatief toont, minimaal 1 review en 1 tutorial per maand maakt.
Wij hopen: dat je ervaring hebt in het schrijven van teksten en kennis hebt van SEO en dat je wilt meedenken over de toekomst van DJ2DJ.
Wij geven: de kans om de nieuwste DJ apparatuur en software te testen, werken met een gezellig team, de kans om beurzen en feesten te bezoeken. Je review en tutorial zal niet alleen op DJ2DJ gepubliceerd worden, maar ook op?Gearjunkies.com. En geloof ons, dat zijn samen veel views in binnen- en buitenland.
Voor meer informatie of als je je wilt aanmelden of als je eigen idee?n hebt, kun je mailen naar:?knip
dj2dj.nl
Mod edit by W.i.M on 08-05-2012 12:23 (2%)

What do you think about DJ2DJ Zoekt jou! Redacteuren en reviewers ??

Vote :   2 members like this  

Sebasz    posted on 07-05-2012 23:37
Wij geven: de kans om de nieuwste DJ apparatuur en software te testen.

Maar niet te houden neem ik aan? Logisch maar jammer. Voor niets gaat de zon zop?Cool
mrmagix    posted on 08-05-2012 01:03
Interesse van deze kant. Gewoon omdat ik graag mensen help en het leuk vind (video)-tutorials te maken.

Wel spijtig dat je een verplicht quota moet halen. Is het niet beter naar kwaliteit kijken dan de kwantiteit? Als je werkt en 2 dagen in de week thuis bent, kan je moeilijk elke maand die quota gaan halen. Er zijn ook nog andere dingen in het leven Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 08-05-2012 @ 01:12:19 (1%)
Dj_Fantasy    posted on 08-05-2012 09:54
Ik zou zegen probeer het eens Happy, laughing!?

Ik zit al een jaar in het team en moet zeggen nog steeds geen dag spijt van gehad.
Leuke sfeer altijd, je krijgt altijd de nieuwigheden te zien.?
Als je nog wat meningen wilt hebben mag je altijd vragen aan mij! (zonder verbloeming)
dj2dj.nl
W.i.M    posted on 08-05-2012 12:22
Lijkt me niet dat je hier gaat werven voor een andere (dj) site.

Daarom gaat dit topic op slot.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

149 Users online: Dajara & 26 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 18.255
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.826.714